Miksi suurimmalla osalla yli 30v. miehillä on kauhea halua perustaa perhe?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Inka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Inka"

Vieras
Itsekin vähän yli 30v nainen ja useiden treffien jälkeen miehet ilmaisevat halunsa perustaa perhe. Ihmettelevät nihkeyttäni ja seuraavaksi ilmoitan että tämä oli nyt tässä.
Mistä löydän miehen, joka ei halua lapsia?

Mulla ihan painvastaisia kokemuksia ja joskus mietin, kuinka perhetta haluavat naiset loytavat miehen.

Mun mies on nyt 40v, joten kai sekin voi mieltaan viela asian suhteen muuttaa, mutta tuskinpa. Ja jos muuttaa, niin joutuu kylla perustaa sen perheen jonkun muun kanssa.

[QUOTE="Inka";29331995]Haluan seuraa, ystävän ja rakkautta. En mitään muuta.[/QUOTE]

Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat vähemmistössä, joten laita se ilmoitukseen.

Niin, ehkä sitä tuossa iässä ymmärtää elämän rajallisuuden ja sen ettei aikaa ole loputtomiin. Täytyy toteuttaa unelmat ja seurata niitä kun vielä voi. Ei siis mikään ihme että ovat tietoisia ja ns. tiukkoja sen suhteen = eivät rupea seurustelemaan ellei unelmat ole samat.

• Tykkää
Reactions: Porho
Ihme luuloja että "olis vain munan peräs" jos ei halua lapsia. Perhe kun on perhe ilman perheenlisäystäkin! Ja Monako se oli joka kirjoitti että onko jo lapsia. Ap:sta en tiedä, itse en ole ikinä lapsia halunnutkaan, eikä päätös ole muuttunut vuosikymmenten aikana. On ihan ok olla haluamatta lapsia. Paras olisi kait jos miehellä lapset jo hankittuna, tosin eihän sekään takaa ettei halua lisää.

[QUOTE="Mona";29332095]Onko sinulla itselläsi jo lapsia?

Eikö se ole aika ymmärrettävää että enemmistö haluaa lapsia? Ja tuossa 30-40 välillä ne viime hetket alkaa naisella olla.[/QUOTE]

Ei ole, koska en ole ikinä halunnut.

Ihme luuloja että "olis vain munan peräs" jos ei halua lapsia. Perhe kun on perhe ilman perheenlisäystäkin! Ja Monako se oli joka kirjoitti että onko jo lapsia. Ap:sta en tiedä, itse en ole ikinä lapsia halunnutkaan, eikä päätös ole muuttunut vuosikymmenten aikana. On ihan ok olla haluamatta lapsia. Paras olisi kait jos miehellä lapset jo hankittuna, tosin eihän sekään takaa ettei halua lisää.

Kiitos! :hug:

Vaimonikin löysi, joten toivoa on. Nettideittaiu voi toimia ihan hyvin, mutta ilmoitukseen kannattaa tosiaan laittaa, ettei halua lapsia. Miehelle, joka ei myöskään ole kiinnostunut lisääntymisestä, olet todella kiinnostava partneriehdokas.

Muuta Helsinkiin. Siellä tapaat baareissa massoittain miehiä, jotka eivät halua perhettä tai mitään muuta liian sitovaa suhdetta. Toki voit törmätä myös sellaisiin, jotka haluaa, mutta heille kannattaa vinkata jo hyvissä ajoin, että sinun kanssasi perheen perustamisesta ei ole toiveita. Voin kertoa vuosien kokemuksesta, että Helsingissä kun ilmoitat treffeillä, että et halua perhettä, niin se on todellinen turn on. Kaikki ikisinkkumiehet, jotka eivät halua perhettä vastuulleen asuvat Hkissä!!!

[QUOTE="Sohvaperuna";29332305]Muuta Helsinkiin. Siellä tapaat baareissa massoittain miehiä, jotka eivät halua perhettä tai mitään muuta liian sitovaa suhdetta.[/QUOTE]Ap voi korjata, jos olen väärässä, mutta nyt oli kai etsinnässä mies, joka halusi sitoutua suhteeseen mutta ei lapsia. Nämä ovat kaksi aivan eri asiaa.

Miksiköhän mä olen kohdannut vain miehiä jotka ei missään nimessä halua lapsia? Outo ajatuskin tuollaiset lapsia tahtovat. Tosin eihän ne mun tapaamani ole kyllä halunneet edes vakituista parisuhdetta...

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29332332:
Miksiköhän mä olen kohdannut vain miehiä jotka ei missään nimessä halua lapsia? Outo ajatuskin tuollaiset lapsia tahtovat. Tosin eihän ne mun tapaamani ole kyllä halunneet edes vakituista parisuhdetta...

Miehet haluavat tehdä naisen onnelliseksi ja monesti se tarkoittaa jossain vaiheessa lasten saamista. Mun tapaamista miehistä noin 85% on halunnut lapsia ja he ovatkin hellyttävän tosissaan niitä halunnut. (:

Esmerkiksi Saksassa 23 % miehistä ei halua ollenkaan lapsia. Vapaaehtoisesta lapsettomuudesta tulee koko ajan suositumpi elämäntapavalinta, koska ihmiset ymmärtävät, että elämäänsä voi löytää merkitystä monista muistakin lähteistä kuin lapsista.