V
voimahali
Vieras
Jaaha ketju menee takuuvarmasti poistoon ennen aamua kun maan ainut neitsyt iskee jakamaa viisautta lastenkasvatuksesta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Yksikään kasvatustieteilijä ei pystyisi menestyksekkäästi pitämään kauppaa"
Outo lausahdus btw. Tiedän mä lähes kouluttamattomiakin kauppiaita.Ei se kasvatustieteen tutkinto estä henkilöä osaamasta kauppiaan hommia.
Meinaatko sä, ettei Suomessa ole väkivallattomia kasvatustieteilijöitä haastavilla työpaikoilla?
Meinaatko sä, ettei Suomessa ole väkivallattomia kasvatustieteilijöitä haastavilla työpaikoilla?
Ai se on jo pätemistä, jos sanoo, ettei väkivalta ole hyväksyttävää tai että se ei kuulu esim. kauppiaan asiakaspalveluun?Mä en muuten todellakaan menisi töihin esim. erityisluokalle.
joo yleensä kun mun kaa ollaan eri mieltä, kyse on jostain paljon isommasta asiasta, jostain yleisestä asenteesta tai salaliitosta.
no ei, kun siis oon nyt monesta eri paikast lukenut tätä että mitäs kerjäs. murrosikäisenä on vähän alentunut toi syyn ja seurauksen suhteen tajuaminen ja ton ikäsillä voi tulla joku ihme impulssi, sylkeä vaikka purkka jonkun naamaan, mikä on tietty väärin, mutta se silti ihmetyttää, että nuorilta odotetaan niin hyvää käytöstä, kun kumminkin tuntuu että aikuisen on ihan ok vetästä nyrkillä. tai jos ei ok, niin kumminkin ymmärrettävää.
Ai se on jo pätemistä, jos sanoo, ettei väkivalta ole hyväksyttävää tai että se ei kuulu esim. kauppiaan asiakaspalveluun?Mä en muuten todellakaan menisi töihin esim. erityisluokalle.
Wtf? Oudoksi mennyt keskustelu.Mikä ihmeen suuri ihminen musta pitäisi tulla? Ihan tavis olen ja hyvä niin. =) En mä sun kunnioitustasi kaipaa.
Öööö.. Nyt kyllä tipahdin. Tällä palstalla on usemmin kuin kerran tuomittu raiskarin tai vastaavan lyöminen, sanottu kuinka sellaiselta joka lyö pitäisi ottaa lapset huostaan, on vaikka mitä mielenterveyshäiriötä, joutaa vankilaan ym ym uskomatonta paskaa. Ja nyt kun teini on heittänyt purkalla aikuista miestä, niin on ihan ok lyödä.. Ei jumalauta!!!!
Huvittavinta on et alotti palstan virallisena kasvatusguruna tytsi-16v nikilläja on edelleen yhtä guru ja yhtä lapseton.
Ihanaa, että viestini otetaan näin tosissaan. =) Nehän on mielipiteitä mielipiteiden joukossa. Kertoo, että niissä on totuuden siemeniä, jos aiheuttavat tuollaisen reaktion.![]()
Kellää tietoo missä kaupassa tapahtunut? Noi on noi kauppiaat tommosii, luulee olevansa jotain jumalia kaupoissaan. Ei muuta kun kauppa tänne julki ja ihmiset välttää kyseisessä kaupassa asioinnin niin eiköhän opi parhaiten kauppias, ku ei enää raha virtaakkaan.