Joulu yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiootti

Vieras
Jep.

Meillä oli miehen kanssa iso riita muutama päivä sitten, ja muistan huutaneeni että me ei voida viettää joulua yhdessä. Mies sanoi siihen ettei vietä joulua ilman lapsia. Mä lähdin ovet paukkuen, ja muutaman tunnin päästä kun tulin takaisin, mies oli lähtenyt lasten kanssa perheensä luokse..

Nyt ne on ollut pari päivää poissa. Jouluaatto. Mä oon yksin. Hurraa.

En mä nyt uskonut että ne oikeasti lähtisi.. Nuorin on vielä tissiruokinnassa. Mä en tiiä mitä tehdä. Huoh.

No jos tarttuisit luuriin, soittasit miehelle ja pyytäisit anteeksi ja sanoisit, että eikö voitais kuitenkin viettää joulua yhdessä?

Se on tietenkin vaihtoehto. Mä en tiedä mikä estää. Ylpeys? Kaipa mä oon vieläkin vihanen, ja se vielä se että lähtee niin kauas ja vie lapset!

Miten mun imetyksen käy? Nyt on kolmas päivä, ja täysimetyksellä vauva. Mä oon yrittänyt pumpata.. :/

No eikö siinä vaiheessa viimeistään pitäisikyetä nielemään ylpeytensä ja soittaa anteeksi-puhelu , kun huomaa istuvansa kotona yksin, ilman perhettään, jouluaattona?

Mitä ikinä teidän parisuhteessanne on vikana, se voi odottaa joulun yli. Jos nyt oikein mietit, niin etkö pystykin nielemään ylpeytesi, jotta lapsesi saa onnellisen joulun?

No eikö siinä vaiheessa viimeistään pitäisikyetä nielemään ylpeytensä ja soittaa anteeksi-puhelu , kun huomaa istuvansa kotona yksin, ilman perhettään, jouluaattona?

Mitä ikinä teidän parisuhteessanne on vikana, se voi odottaa joulun yli. Jos nyt oikein mietit, niin etkö pystykin nielemään ylpeytesi, jotta lapsesi saa onnellisen joulun?

Mä tiedän. Kai mä jotenkin odotin että ne tulee tänään kotiin. Tai odotan vieläkin. Mies tietää ettei mulla ole ketään. Sukulaiset asuu 600km päässä, ja äitiä ei ole enää. Mä en vaan oon tyrmistynyt että se lähti, vaikka olikin riita ja tuli sanottua pahoja asioita. Mä en tiedä mtä sanoa puhelimessa, MÄ EN OSAA NIELLÄ MUN YLPEYTTÄ!

Ei provo vai? Eli vauva täysimetyksellä ja iskä kaappas mukaansa, anoppilassakaan kukaan ei ihmettele? Höpöhöpö, kukaan ei oo noin vitun tyhmä.

Mitä helvettiä! Tämä ei todellakaaan ole provo!! :O Mun on pakko saada purkaa tää jonnekin! Mun anoppi on maailman kiltein ihminen, se ei ala arvostelemaan, se auttaa kysymättä. Mä tiedän että vauvalla on hyvä olla siellä, mä oon vaan huolissani että pystynkö imettämään parin päivän päästä enää.

Mikset jo perhana laita sitä tekstariin.

Siks epäillään provoksi, koska ei kai kukaan voi olla noin urpo ja jäärä??? Haloo, joulu! Sun perhe kaukana! Kumpikin mököttää että enpäs vaan soita ekana. Ei voi olla totta! Soitat ja sanot että sori kulta, missä olette...

Mikset jo perhana laita sitä tekstariin.

Siks epäillään provoksi, koska ei kai kukaan voi olla noin urpo ja jäärä??? Haloo, joulu! Sun perhe kaukana! Kumpikin mököttää että enpäs vaan soita ekana. Ei voi olla totta! Soitat ja sanot että sori kulta, missä olette...

Okei.. Tää ei ole provo, tää on mun elämä tällä hetkellä.

Mulla vaan ei ole voimia soittaa "kullalle". Mä olen niin vihanen ja pettynyt!. Mä kuvittelin että kyllä ne nyt jouluksi tulee kotiin.. Nyt kun on jo päivä, tajusin ettei ne tule ja.. Kai mä vaan oikeasti odotan vain että ne tulee. En mä halua anella, kun ei riidassa ollut vain mussa vikaa.

Miksi mä alkaisin sepitellä tälläisiä satuja jouluaattona?

No omapa on asias, sitten olet yksin kotona. Kunhan ei tarvitse soittaa omalle miehellesi...

Miksi täällä pitää suuttua kaikesta?!

MÄ oon vaan niin hemmetin pettynyt siihen että se lähtee NOIN VAIN lasten takia jouluksi POIS mun luota. Vauva on tissillä, eikä se ajattele yhtään sitä mitä tää poissa oli tekee sen ja mun väliselle siteelle! Mitä jos se vauva kuvittelee että mä oon hylännyt sen? Tai eskoinen? Miehelle on vain tärkeää että HÄN saa olla lasten kanssa. EIhän sillä ole mitään hätää kun sillä on perhe, veljet, niiden vaimot, kuusi, ruokaa.. Mä oon YKSIN, ei ole ketään, ei ole jouluruokaa, ei helvetti MITÄÄN. Nyt mun imetyskin menee päin vittua ja mua sattuu! Mua sattuu niin paljon etten voi soittaa mun miehelle kun tuntuu että ainoa asia mitä mä voin tehdä sinne puhelimeen on KILJUA. Mä en pysty mitään muuta tehdä kuin tuijottaa telkkaria ja siivota.. Ehkä niillä on parempi olla siellä kun mä en edes pysty soittamaan sille. Mä oon vaan niin tyrmistynyt ja vihainen, ja en halua taistella tästä tänään, jouluna.