Miten myöhään teidän lapset on alkaneet kävelemään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja njoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

njoo

Vieras
TIedän että ei ole viellä oman kohdalla syytä huoleen mutta luulis että toi polvillaan käveleminen alkais jo ärsyttämään kun on polvet ihan mustelmilla ja naarmuilla! mites myöhään teidän muksut ovat alkaneet kävelemään itsenäisesti? omalla ikää 1v3kk
 
Tyttö 8kk. Sukulaispoika istui tuetta vasta 1v, käveli n. 1,5v. Ei syytä huoleen, lapset kehittyvät omaan tahtiin. Meillä ei tullut tytöltä puhetta juurikaan ennen 1v, tää myöhemmin liikkuva poika puheli paaaaaljon aiemmin.
 
[QUOTE="lilla v";29376933]Tyttö 8kk. Sukulaispoika istui tuetta vasta 1v, käveli n. 1,5v. Ei syytä huoleen, lapset kehittyvät omaan tahtiin. Meillä ei tullut tytöltä puhetta juurikaan ennen 1v, tää myöhemmin liikkuva poika puheli paaaaaljon aiemmin.[/QUOTE]

Puhekin on tosi yksilöllistä. Meillä alkoivat kummatkin puhumaan noin 1-vuotiaina, vaikka toinen oppi kävelyn ja puhumisen samanaikaisesti.
 

Yhteistyössä