K
kfjsd
Vieras
Voi tulisipa vanhat ajat uusio käyttöön ja vanhemmilta vaadittaisiin työvuorolistat joiden mukaan lapselle hoito.
Olisi jo korkea aika vanhempien ottaa itse vastuu lastensa kasvatuksesta.
Juu, lisää vaan kontrollia niin hyvin menee.
Ja ei, omat lapseni eivät ole koskaan olleet lomallani (tai isänsä lomalla) päiväkodissa. Ovat muutoinkin hoidossa n. 10-13 päivää kuukaudessa, jouluisin ovat vähintään kaksi viikkoa lomalla, talvilomaa pari viikkoa ja kesäisin lomaa 8-11 viikkoa. Eroperheen ainoa etu on se, että lapsille saa melko helposti järjestettyä pitkät lomat.