Petän miestäni... :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petturi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mielipide";29876089] Ja jos vika on todella suhteessa niin eikö silloin miehen pitäisi kertoa että suhteemme mättää tuossa ja tässä kohtaa eikä syyttää näitä em. ulkopuolelta tulevia asioita? Eikö minulla ole tällöin oikeus tehdä omat valintani ja tyydyttää tarpeeni?[/QUOTE]

Minun moraalikäsitykseni mukaan: ei todellakaan. Sinun oikeutesi ja valintasi ovat joko kestää ja selvittää tai erota.

Mielenkiintoisia väitteitä siitä, ettei suhde voi olla muuten kunnossa, jos pettää. Sitäpä vaan ei kukaan muu tiedä. Meillä toimii kaikki muu, seksiä on vain äärimmäisen harvoin. Samoin läheisyyttä, on vähän, koska mies pelkää sen voivan johtaa seksiin. Mies on ollut vuodia haluton, pisin kuiva kausi on tainnut kestää 8 kk. Nyt tänä vuonna seksiä on ollut kahdesti.

Itsetyydytys ei koskaan korvaa toisen ihmisen läheisyyttä. Sitä että joku toinen haluaa juuri sinua, haluaa tyydyttää sinut täysin ja totaalisesti.

Niin, minulla on salasuhde naimisissa okevan miehen kanssa. Mies on hyvä ystäväni ja hän elää samankaltaisessa tilanteessa kuin itse. Hänellä seksiä kotona ei ole ollut vuosiin. Välitämme toisistamme paljon ja seksi on upeaa. Olen kotonakin tyytyväisempi kuin muutoin olisin. Sivusuhde tuo rauhan.

Oma mieheni syö masennuslääkkeitä, on tehnyt sitä vuosia. Haluttomuuden vuoksi ei halua lääkäriin. Asiasta on puhuttu ja hän tietää, että olen tyytymätön tilanteeseen ja olen varoittanut myös siitä, mihin tämä voi johtaa. Tänä vuonna yksi asia johti toiseen ja nyt on hyvä olla.

Tästä asiasta ei voi kertoa kenellekkään elävässä elämässä, mutta tarve puhua voi olla suuri. Siksi ainakin minä kirjoitan asiasta. Tiedän myös, että aiemmin en olisi hyväksynyt omaa käytöstäni ja nyt ymmärrän monia ihmisiä paljon paremmin.

Ja miksen eroa, oma mieheni syö tosiaan niitä masennuslääkkeitä, ero todennäköisesti tarkoittaisi hänen kohdallaan täydellistä romahdusta. En voi tehdä sitä lapsilleni ja miehelleni. Eroamattomuuskin voi olla rakkautta. Ja rakastaa voi vaikka pettäisikin.

Mielenkiintoisia väitteitä siitä, ettei suhde voi olla muuten kunnossa, jos pettää. Sitäpä vaan ei kukaan muu tiedä. Meillä toimii kaikki muu, seksiä on vain äärimmäisen harvoin. Samoin läheisyyttä, on vähän, koska mies pelkää sen voivan johtaa seksiin. Mies on ollut vuodia haluton, pisin kuiva kausi on tainnut kestää 8 kk. Nyt tänä vuonna seksiä on ollut kahdesti.

Itsetyydytys ei koskaan korvaa toisen ihmisen läheisyyttä. Sitä että joku toinen haluaa juuri sinua, haluaa tyydyttää sinut täysin ja totaalisesti.

Niin, minulla on salasuhde naimisissa okevan miehen kanssa. Mies on hyvä ystäväni ja hän elää samankaltaisessa tilanteessa kuin itse. Hänellä seksiä kotona ei ole ollut vuosiin. Välitämme toisistamme paljon ja seksi on upeaa. Olen kotonakin tyytyväisempi kuin muutoin olisin. Sivusuhde tuo rauhan.

Oma mieheni syö masennuslääkkeitä, on tehnyt sitä vuosia. Haluttomuuden vuoksi ei halua lääkäriin. Asiasta on puhuttu ja hän tietää, että olen tyytymätön tilanteeseen ja olen varoittanut myös siitä, mihin tämä voi johtaa. Tänä vuonna yksi asia johti toiseen ja nyt on hyvä olla.

Tästä asiasta ei voi kertoa kenellekkään elävässä elämässä, mutta tarve puhua voi olla suuri. Siksi ainakin minä kirjoitan asiasta. Tiedän myös, että aiemmin en olisi hyväksynyt omaa käytöstäni ja nyt ymmärrän monia ihmisiä paljon paremmin.

Ja miksen eroa, oma mieheni syö tosiaan niitä masennuslääkkeitä, ero todennäköisesti tarkoittaisi hänen kohdallaan täydellistä romahdusta. En voi tehdä sitä lapsilleni ja miehelleni. Eroamattomuuskin voi olla rakkautta. Ja rakastaa voi vaikka pettäisikin.

Romahdus tulee silloinkin kun jäät pettämisestä kiinni.En kutsuisi sitä rakkaudeksi.Rakastamaansa ihmistä ei halua loukata pahimmalla mahdollisella tavalla, iskemällä sillä asialla johon toinen ei kykene.

[QUOTE="akka";29876402]Romahdus tulee silloinkin kun jäät pettämisestä kiinni.En kutsuisi sitä rakkaudeksi.Rakastamaansa ihmistä ei halua loukata pahimmalla mahdollisella tavalla, iskemällä sillä asialla johon toinen ei kykene.[/QUOTE]

Romahdus tulee toki jos jää kiinni. Mutta sillä toisella tavalla se romahdus tulee lopulta minulle. Ja minä en aio jäädä kiinni. Niin varmasti kaikki muutkin sanovat, mutta uskon tietäväni miten asia hoidetaan niin, etten jää kiinni. Minua itseäni on aiemmassa suhteessa petetty ja tiedän, mistä itse tiesin minua petettävän.

Se romahdus erosta voi olla itsemurha - sen varjossa, haluaisitko olla loppuelämäsi onneton ja tyytymätön elämääsi.

Tiedättekö muut miltä tuntuu tulla torjutuksi ilta toisensa jälkeen. Että myös läheisyys torjutaan, ettei se vaan johtaisi seksiin tai sellaiseen tilanteeseen. Se syö itsetuntoa. Haluaisi tuntea itsensä kauniiksi ja halutuksi. Tai miltä tuntuu seksi, kun toinen ei oikeasti halua sitä ja se näkyy hänen käytöksestään. Siitäkin tulee itku ja paha mieli. Ja torjunnasta tulee paha mieli ja myös se itku.

Lopulta on itse tilanteessa jota on vaikea jaksaa. Miksen minä kelpaa, mikä minussa on vialla ja samaan aikaan puoliso viestittää sanoin ettei mikään, ettei halua ketään muutakaan, mutta fyysinen viesti kertoo toista tarinaa.

Romahdus tulee toki jos jää kiinni. Mutta sillä toisella tavalla se romahdus tulee lopulta minulle. Ja minä en aio jäädä kiinni. Niin varmasti kaikki muutkin sanovat, mutta uskon tietäväni miten asia hoidetaan niin, etten jää kiinni. Minua itseäni on aiemmassa suhteessa petetty ja tiedän, mistä itse tiesin minua petettävän.

Se romahdus erosta voi olla itsemurha - sen varjossa, haluaisitko olla loppuelämäsi onneton ja tyytymätön elämääsi.

Sitä voi puolustella tekemisiään ja selitellä paskaa ja jopa itse siihen uskoa.Fakta on kuitenkin se että kun jäät pettämisestä kiinni se romahduttaa miehen pahemmin kuin avioero, pettäminen on pahinta mitä voi toiselle tehdä. Haluatko elää sen asian kanssa lopppuelämäsi että pettämisesi takia miehesi tappaa itsensä?

Paras se vaab olisi selvitellä asioita kotona vaikka se vaikeaa voi ollakin. Jollet saa seksiä kotona. Niin jos kertoisit kotona että hankit aitä sitten muualta. Tuo on pidemmän päälle raskas elämäntapa. Kuten olet jo alkanut huomaamaankin.

Ok. Sinulle seksi on siis tärkeää. Tärkeintä? Itse valitsen itsetyydytyksen silloin kun mieheni ei ole saatavilla. Ajaa lähes saman asian. :) Mitä jos kokeilisit sitä ensi kerralla niin ei tarvisi pettää? :) Ystävällisesti ehdottaen vain. :)

Terveillä se onkin näin, mutta suurin osa mammoista ei tyydyty itsestään koska ovat riippuvaisia toisen huomiosta, eivät seksistä.

[QUOTE="akka";29876539]Sitä voi puolustella tekemisiään ja selitellä paskaa ja jopa itse siihen uskoa.Fakta on kuitenkin se että kun jäät pettämisestä kiinni se romahduttaa miehen pahemmin kuin avioero, pettäminen on pahinta mitä voi toiselle tehdä. Haluatko elää sen asian kanssa lopppuelämäsi että pettämisesi takia miehesi tappaa itsensä?[/QUOTE]

Niin sinähän tunnet minut, sinähän tunnet mieheni ja sinä todellakin tiedät, miten asiat meillä menevät. Niin, et tunne, et tiedä.

Tiedätkö kuinka moni masentuneen puoliso sairastuu masennukseen itsekkin? Tiedätkö ylipäätään mitään masentuneen tukemisesta, siitä, mitä se vaatii puolisolta. Minä olen tätä tehnyt yli 10 vuotta. Kannan vastuun teoistani ja myös omasta hyvinvoinnistani.

Ok. Sinulle seksi on siis tärkeää. Tärkeintä? Itse valitsen itsetyydytyksen silloin kun mieheni ei ole saatavilla. Ajaa lähes saman asian. :) Mitä jos kokeilisit sitä ensi kerralla niin ei tarvisi pettää? :) Ystävällisesti ehdottaen vain. :)

Sanoisin, että aika huonoa seksiä on, jos itsetyydytys ajaa saman asian...Itse ajauduin puolivahingossa varattuna fuckbuddy-suhteeseen varatun miehen kanssa, kun varoittamatta ihastuin. Syynä yksinkertaisesti se, että vuosia saanut kokea vain torjumista kotona, kun omaa miestä ei kertakaikkiaan seksi kiinnosta kuin muutaman kerran vuodessa. Se syö aika kovasti! Sitten kun seksuaalinen vetovoima on jotain ihan käsittämätöntä jonkun toisen, vastaavassa tilanteessa elävän, kanssa - ja seksikin vielä ihan tolkuttoman hyvää, niin tässä ollaan. Muuten kaikki kotona toimii ja pelissä muutakin kuin kahden ihmisen elämä. Ja se dildon kanssa leikkiminen ei tod ole sama asia kuin hemmetin haluttavan miehen ihan elävä ja lämmin intohimon kosketus.

Mikäs siinä jos kyse olisikin vain hetkellisestä puutteesta miehen ollessa reissussa, silloin oma apu paras apu.

Toki haukkua saa jos kokee sen tarpeelliseksi. ;) Sillä eihän pettäjä nyt ainakaan sympatiaa osakseen saa. Enemmän ehkä haluan tällä aloituksellani purkaa pahaa mieltäni. Sillä tästä ei tiedä kukaan muu kuin minä ja tämä mies. Joku kanava täytyy olla.
Tilanne ahdistaa ja surettaa minua todella. Pakko kai mainita että tämä ns. fuckbuddyni asuu naapurissani ja nään että hänen ns. vakipanonsa on siellä parasta aikaa. En ymmärrä miksi tämä mies tekee minulle tällaista vaikka hän tietää että se loukkaa minua. Ehkäkö juuri siksi?
Tiedän että rikon itseni tässä hommassa ja peli pitäisi viheltää poikki heti mutta en halua. Sitä vaan en tiedä että minkä takia annan tehdä itselleni tällaista. Ja miksi teen omalle miehelleni tällaista... :(
Sinut kuuluis heittää tiikeriaitaan julkisella paikalla...