S
seikkailija
Vieras
Varmaan näitä kysymyksiä ollut jo miljoona, mutta olen tulossa kaukoliikenteen bussilla kamppiin, sieltä hissillä metrotunneliin ja siitä itikseen. Ensin pitää löytää se hissi joka menee metrotunneliin, bussi jää laiturille 30-35 eli onko se sitten sisään bussiterminaaliin ja siitä vasemmalle ja hissillä sitten alas? Mistä voin sillä matkalla ostaa metrolipun ja paljonko maksaa nykyisin?
Mikä metro menee itikseen, vuosaaren vai ruoholahden vai Mellunmäen vai mikä
Ja takas itiksestä tullessa rautatieasemalle/kamppiin, niin mitä siinä silloin lukee? Ajelin viimeksi metrolla noin 10v sitten, ei muista enää.
Viimeksi kun jäin metrosta pois itiksen pysäkillä niin lähdin kävelemään oikealle, menin rullaportaat ylös ja olin ulkona josta sitten kävelin tallinnanaukion läpi itikseen. Pääseekö itikseen jotain muuta kautta, mitä tulee vastaan jos lähdenkin vasemmalle kävelemään

Joo, olen tyhmä sekä arka ja haluan tietää asiat ennen kuin lähden matkustelemaan.
Ja onko candytown käymisen arvoinen?
Kitios!
Mikä metro menee itikseen, vuosaaren vai ruoholahden vai Mellunmäen vai mikä
Ja takas itiksestä tullessa rautatieasemalle/kamppiin, niin mitä siinä silloin lukee? Ajelin viimeksi metrolla noin 10v sitten, ei muista enää.
Viimeksi kun jäin metrosta pois itiksen pysäkillä niin lähdin kävelemään oikealle, menin rullaportaat ylös ja olin ulkona josta sitten kävelin tallinnanaukion läpi itikseen. Pääseekö itikseen jotain muuta kautta, mitä tulee vastaan jos lähdenkin vasemmalle kävelemään
Joo, olen tyhmä sekä arka ja haluan tietää asiat ennen kuin lähden matkustelemaan.
Ja onko candytown käymisen arvoinen?
Kitios!