veikkaan, että miltsu ei ole edes yrittänyt lukea niitä vm-soppareita mitä on allekirjoittanut
(eikä muuten moni muukaan)
Vaikka kuinka haluat vääntä minusta tyhmän niin en tätä ole
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
veikkaan, että miltsu ei ole edes yrittänyt lukea niitä vm-soppareita mitä on allekirjoittanut
(eikä muuten moni muukaan)
...mutta en myös mikään järjen jättiläinenkään.
Oikealla yrittämisellä tienaa paljon enemmän, paljon vähemmällä työllä. Verkostomarkkinointi sopii ihmiselle joka ei välitä rahasta vaan haluaa mieluisaa ajanvietettä.
Oikean yrityksen omistajalla ei ole mitään syytä sekaantua moiseen.
eiks se ole aika päivänselvää, että jos tulonmuodostuksen laskusääntöjä ei selitetä niissä papereissa mitkä aloittaja allekirjoittaa niin kyse on siitä että sutki rehellistä puijaa
löytypähän kerranki asia mistä ollaan samaa mieltä
No mitä säälittävä on jos joku vitsi töitä tehdä, nauttia työstä ja saada vielä rahaakin?
Toisalta mua jostain syystä monet pitävät säälittävänä, ainakin jotka näkevät mitä teen, niin se on muiden mielestä todella säälittävä, harvoin kotona, liika töitä mitä mä tästä saan ja jopa mietivät saanko mä mitään kaikista mitä teen ja miksi suunnittelen lisää ja lisää. Voin vain sanoa että kaikki mitä teen tuo minulla sanotaan niin edes jotain, olen onnellinen että teen kaikenlaista mitä myös kehittää minuakin, pääsen aina matkoille, olisi ulkomaat tai vain ympäri suomi, käyn hyvissä ravintoloissa, tapan uusia mukavia ihmisiä, eli nautin kaikista mitä teen ja kun se vielä minulle tuokin jotain.
Hmm.... mielenkiintoista. En tiennytkään tämä koska olen sekä niin kuin sinä sen kutsut oikea yrittäjä että ko verkosto-alalla ja jokaisessa voin sanoa pakko ja pakko tehdä helvettisti töitä että pääse tienamaan. Itse la alk en nukunut melkein mitään että sain taas monet asiat hoidettua, vast illalla olin kotona ja olisi pitänyt toisalta taas jatka tekemään työt, mutta ajattelin että laitan mielummin herätys klon 6lta soimaan ja teen huomisesta alk. pitkän vkon. Minulla on ne projektit jotka ovat alussa vievät aikaa paljon, koht ehkä helpottu kun suunnitelta ovat kovat ja hyväät.
kiistän jyrkästi että olisin ollut mukana verkostomarkkinoinnissa, mää pidän sitä pyramidihuijauksena
mun sukulainen on ollut ja se on yrittäny houkutella mua verkostoonsa
se, että minä pidän verkostomarkkinointia pyramidihuijauksena ei tietenkään ole mikään absoluuttinen totuus aiheesta
se on mun mielipide ja käsittääkseni tämä on keskustelupalsta jossa nimimerkit saavat esittää mielipiteitään
Haluan kysyä kauanko olette olleet ko alalla, voitte kertoa missä jos haluatte, oletteko menestyneet? Onko myös täällä sellaisia jotka lopetivat ja miksi, oliko liian vaikea? Voitte muuten kertoa mitä kaikkia teette. Itse olen vm alalla nyt jo jonkin verran ja toine krt, otin harrastuksena sen, vaikka tavoitteet on olemassa aina teen mitä tahansa. Teen myös kansanvälistä bisnestä, paljon siis ulkomaailla, sekä omistan yksimyyntioikeudet yhdelle tuotteelle muutamissa maissa ja olen vast alussa sen kanssa ennen kun pääsen tosihommiin, liika töitä se on vaatinut. Myös pientä harrastusta se on vaikka saan tästäkin jotain, eli 2ssa isossa maassa pari pientä yritystä muiden kanssa pyöritän. Sekä myyntiä harrastan. Paljon kaikenlaista, mutta olen mä sellainen...
en viitti mainita niiden vm-firmojen nimiä joihin oon joutunu tutustumaan ettei tule syytteitä, milanna kun on kärkäs ilmoittamaan poliisille nettikeskusteluista joista hän ei tykkää
"suoramyyntiin perustuvat vm-firmat" eivät tietenkään myönnä että niissä olisi kyse pyramidihuijauksesta joten asiaa ei voi sen kummemmin selvittää
tai sitten on taas liian monta rautaa tulessa eikä mistään tule oikein mitään kunnollista...
En oikein ymmärrä miten kenelläkään voi olla aikaa tehdä tuottavasti verkostomarkkinointityötä JA pyörittää kahta kolmea oikeaa yritystä... mutta aloittajalla lienee jotenkin, kolmesta (kohta neljästä) lapsesta ja poissaolevasta aviomiehestä huolimatta aikaa tähän... lisäksi voi pitää lomia. Ihmenainen- tai sitten on taas liian monta rautaa tulessa eikä mistään tule oikein mitään kunnollista...
ex-myyjä, sinä kun oot ihan oikeesti ollu mukana niin onko sulla tiedossa ne laskukaavat miten asiakkaan maksama euro jakaantuu eri tasojen kesken tai miten uudeksi myyjäksi rekrytoidun tyypin maksama alkumaksu jakaantuu?