Mitä tää mies meinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valaiskaa oi valaiskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valaiskaa oi valaiskaa

Vieras
on tapailtu,sitten lopetettu,sitten taas tapailtu,lopetettu ja alotettu seksisuhde. Kumpikin tiennyt et toisella voi olla sutinaa muidenkin kanssa.Nyt jokin aika sitten mies kertoi että on tapaillut jotain naista jonkun aikaa mutta että se on vain tapailua ja mies yrittänyt katkoa välejä siihen naiseen mutta nainen ei vain tajua.Sanoin miehelle et kertoo suoraan sille jos ei halua sitä ei se nainen muuten tajua. No nyt vain on niin että mietin miksi tää mies kertoi minulle tän?! Kun ei minunkaan kanssa halua suhdetta. Jos haluaa seksiä harrastaa ympäriinsä niin eikö olisi fiksumpaa pitää suu kiinni eikä huudella muille ja antaa vaikka kaikkien luulla et kyse on enemmästä kuin se että varta vasten kertoi minulle että on tapaillut mutta haluaa siitä naisesta eroon ja on yrittänyt mutta kun ei nainen tajua.Ja minä en tajua mikse se sano suoraan. En oleta että kyse olisi siitä että haluaa minut tms mutta sitä mietin että miksi kertoi minulle tuosta naisesta ja siitä että se ei ole vakavaa ja haluaa eroon siitä.

En minä sitä epäile etteikö oltaisi kavereita mutta meilläkin on edelleen sutinaa. Tai ehkä on,mies haluaisi minä en oikeen tiedä enää. Tietoinen olen etten ole ainoa mutta ei olla ennenkään puhuttu muista sutinoista toisillemme,ainakaan näin isosti kuin nyt.

Mies haluaa kömpelöllä tavalla olla rehellinen sinulle. Ettei välitä sinusta saati siitä toisestakaan ja ettet sinäkään ottaisi häntä sen vakavammin kuin se toinen nainen. Joten voit vaan kuvitella mitä se mies sanoo sinusta sille toiselle naiselle? (Ihmiset puhuvat sinusta ihan samalla tavoin kuin he kertovat sinulle niistä muista ihmisistä!)

Älä siis mene miehen juttuihin ihan niin täysillä mukaan. Pidätte hauskaa aikanne ja se siitä sitten, jos miehelle kolahtaa se oikea vastaan. Tai sinulle.

[QUOTE="Amalia";30414597]Mies haluaa kömpelöllä tavalla olla rehellinen sinulle. Ettei välitä sinusta saati siitä toisestakaan ja ettet sinäkään ottaisi häntä sen vakavammin kuin se toinen nainen. Joten voit vaan kuvitella mitä se mies sanoo sinusta sille toiselle naiselle? (Ihmiset puhuvat sinusta ihan samalla tavoin kuin he kertovat sinulle niistä muista ihmisistä!)

Älä siis mene miehen juttuihin ihan niin täysillä mukaan. Pidätte hauskaa aikanne ja se siitä sitten, jos miehelle kolahtaa se oikea vastaan. Tai sinulle.[/QUOTE]

Kyllä minä tämän tiedän ja siksi en otakaan sen juttuja vakavasti. Kyse nyt siitä että miksi se kertoi tästä kun ei me olla ennenkään toisillemme kertoiltu muista sutinoista. Nyt sitten yks kerta avautui ja kertoi.
En minä kuvittele mitään sellaisia että haluaisi minut tms.

Kunhan halusi puhua totta.

Kertoi jotta tajuaisit että hänellä todella on joku muukin ja että oot pelkkä pano.

Kertoi jotta tulisit mustasukkaiseksi ja kertoisit että haluat enemmän kuin panosuhteen. (todennäköisempää naisen käytöstä)

Tai kenties kertoi jotta tajuaisit että hänellä on vientiä, hän on kuuma playeri, hänen kanssa kannattaa jatkaa panemista.

Kunhan halusi puhua totta.

Kertoi jotta tajuaisit että hänellä todella on joku muukin ja että oot pelkkä pano.

Kertoi jotta tulisit mustasukkaiseksi ja kertoisit että haluat enemmän kuin panosuhteen. (todennäköisempää naisen käytöstä)

Tai kenties kertoi jotta tajuaisit että hänellä on vientiä, hän on kuuma playeri, hänen kanssa kannattaa jatkaa panemista.

No nyt meni kyllä niin nappiin kuin olla ja voi! Olen tiennyt olevani pano,ei uusi uutinen,kertoi niin tulin mustasukkaiseksi ja imietin ääneen hänelle että miksi ei halua suhdetta minun tai kenenkään muunkaan kanssa ja siinä sitten vielä tunnustinkin sen mustiskohdan hänelle eli veteli oikeista naruista. Tämän kyllä kerroin vasta muutaman päivän hiljaielon jälkeen mutta kuitenkin. Ja vaikkei hän olekaan mikään nuori sixpäkkinen niin ihan helvetin hyvä pano on joten ei tule yllätyksenä että vientiä on.

Olen yrittänyt päästä eroon mutta se on kuin huumetta,heti kun pääsee irti alkaa vieroitusoireet ja kun jompikumpi näkee toisen tai ottaa yhteyttä niin siinä sitä taas ollaan. Vaikka parasta seksiä ikinä :p

Alkuperäinen kirjoittaja törppötaneli;30414753:
Niin, kun et ole ymmärtänyt vielä, mistä on kyse.

Minä en ole häntä kutsunut aikoihin käymään.Itse kysyy ja sitten tulee. Ja miksi minä kieltäisinkään kun seksiä luvassaa,minä en häntä pakota käymään.

Joko hän kertoo sulle kaverina asioitaan. Tai jos ollaan kyynisiä, niin kertoo sulle tuon, että sitten kun jossain vaiheessa sut haluaa heivata, niin ymmärtäisit sen vähemmällä kuin tämä toinen nainen. Jos kuitenkin tää mies ottaa sinuun itse yhteyttä, niin taitaa olla aika epätodennäköistä tää jälkimmäinen veikkaus.

Tai sit mies toivoi että auttaisit tämän ulos ikävästä tilanteesta ja vaikkapa vastaisit miehen puhelimeen kun kyseinen nainen soittaa. Ehkä miestä oikeasti ärsyttää kun joku on jäänyt roikkumaan...

(Mä olen käyttänyt tätä temppua jonkunkin kerran. Esim. pikkuveli luuriin ja ei toivottu soittelija älyää olla soittamatta enää)

[QUOTE="jospas";30414794]Joko hän kertoo sulle kaverina asioitaan. Tai jos ollaan kyynisiä, niin kertoo sulle tuon, että sitten kun jossain vaiheessa sut haluaa heivata, niin ymmärtäisit sen vähemmällä kuin tämä toinen nainen. Jos kuitenkin tää mies ottaa sinuun itse yhteyttä, niin taitaa olla aika epätodennäköistä tää jälkimmäinen veikkaus.[/QUOTE]

Kyllä me on puhuttu että jos jompikumpi haluaa lopettaa tai löytää jonkun vakavasti otettavan niin sitten vaan kerrotaan suoraan. En usko kuitenkaan että se haluaa lopettaa kun aina kehuu maasta taivaisiin ja herkkinä hetkinä itku kurkussa kun puhutaan vakavampia juttuja meistä.Itse hän on viime aikoina ottanut yhteyttä kun itse olen yrittänyt ottaa hajurakoa.

Tai sit mies toivoi että auttaisit tämän ulos ikävästä tilanteesta ja vaikkapa vastaisit miehen puhelimeen kun kyseinen nainen soittaa. Ehkä miestä oikeasti ärsyttää kun joku on jäänyt roikkumaan...

(Mä olen käyttänyt tätä temppua jonkunkin kerran. Esim. pikkuveli luuriin ja ei toivottu soittelija älyää olla soittamatta enää)

Kyllä mies kertoi että ei se nainen tajua vaikka kuinka yrittänyt sanoa ja jättää viesteihin ja soittoihin vastaamatta mutta nainen vain pommittaa. Miehelle sanoin että jos oikeasti haluaa siitä naisesta eroon niin sanoisi sille suoraan kun ei se muuten tajua. Ehkä mies kuitenkin nauttii siitä että naiset on häneeen lääpällään ja vaikka ei kiinnostaisi suhteet tai edes seksi niin silti ei tee asialle mitään. En minä tiedä ja tuntuu tyhmältä ruveta edes kyselemään. Minä itse aikoinaan en vastannut hänelle muutamaan päivään mitään ja mies vain pommitteli viesteillä.

Yhteistyössä