onko työtön mies ehdoton ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heviletti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä elän jo parisuhteessa, eli en.

Muttei työttömyys itsessään ole seurustelulle este, minusta. Asia sit erikseen, jos toisen elämänsuunnitelma on pysyä työttömänä aina.

Ei ehdoton mutta ei houkuttele. Olen seurustellut työttömän kanssa. Hänellä ei ollut aikomusta hakea töitä. Istui päivät/yöt koneella. Kotona ei tehnyt mitään.

[QUOTE="nono";30610172]Ehdoton ei!!!! Itsekään en ole ollut päivääkään työttömänä, enkä jaksaisi katsoa miestä joka olisi työttömänä.[/QUOTE]

en ole elintapatyötön.

[QUOTE="nono";30610172]Ehdoton ei!!!! Itsekään en ole ollut päivääkään työttömänä, enkä jaksaisi katsoa miestä joka olisi työttömänä.[/QUOTE]

Itse olen työttömänä nyt ensimmäistä kertaa eläessäni ja ihan varmasti ilman omaa syytäni. Tällaisten kommenttien esittäjälle tekee melkein mieli toivoa omakohtaista kokemusta yyteistä ja työttömyydestä. HV.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;30610304:
Itse olen työttömänä nyt ensimmäistä kertaa eläessäni ja ihan varmasti ilman omaa syytäni. Tällaisten kommenttien esittäjälle tekee melkein mieli toivoa omakohtaista kokemusta yyteistä ja työttömyydestä. HV.

Siinähän toivot, mutta turhaan. Meille ei ole tulossa yt eikä työttömyyttä. Ja otsikossa kysyttiin, onko työtön mies ehdoton ei, niin kai siihen voi vastata totuuden mukaisesti? Kyllä minuakin harmittaa, tuttujeni puolesta, jotka ovat joutuneet pois töistä näinä aikoina.

[QUOTE="nono";30610329]Siinähän toivot, mutta turhaan. Meille ei ole tulossa yt eikä työttömyyttä. [/QUOTE]

Näin minäkin olisin vastannut vielä vajaa vuosi sitten.

Mä en ole itse ollut päivääkään työtön, eikä liioin miehenikään. Jotenkin outo ajatus, että minä elättäisin yksin koko perhettä. Siihen ei aina voi vaikuttaa, pysyykö työpaikka vai, mutta kyllä työttömyydenn sattuessa kohdalle " uutta matoa koukkuun vaan". Jos olisin sinkku, en ehkä ryhtyisi vakavaan suhteeseen työttömän miehen kanssa. Kyllä jotain työtä tai opiskelua, vähintään täyspäiväistä työnhakua, olla pitää.

No ei ole. Etenkin tällaisessa taloustilanteessa on suorastaan idiotismia arvottaa kumppaniehdokas tai ylipäätään ihminen työtilanteen perusteella.

Mua ei ylipäätään kauheesti kiinnosta miehen taloudellinen tilanne, kunhan ei oo mentaliteetiltaan vetelehtivä vätys.
Ja toisaalta taas jotkut työtkin on sellaisia, mitkä ovat turn-off miehessä (esimerkkinä vaikkapa poliisin työ).

No ei ole. Etenkin tällaisessa taloustilanteessa on suorastaan idiotismia arvottaa kumppaniehdokas tai ylipäätään ihminen työtilanteen perusteella.

Mua ei ylipäätään kauheesti kiinnosta miehen taloudellinen tilanne, kunhan ei oo mentaliteetiltaan vetelehtivä vätys.
Ja toisaalta taas jotkut työtkin on sellaisia, mitkä ovat turn-off miehessä (esimerkkinä vaikkapa poliisin työ).

poltatko ciervo pilveä?

Yhteistyössä