Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Juuh, ne on kyllä kamalia alkusyksystä ennen manan majoille siirtymistään :x
Ja ihan suoraan surahtelee päin naamaa persuspiikki pystyssäEilen tarrasi niin tiukasti sääreen kiinni, että lähti vasta pyyhkäisemällä kunnolla irti. Muutenkin hyödyttömiä paskureita koko pistiäiset :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Juuh, ne on kyllä kamalia alkusyksystä ennen manan majoille siirtymistään :x
Ja ihan suoraan surahtelee päin naamaa persuspiikki pystyssäEilen tarrasi niin tiukasti sääreen kiinni, että lähti vasta pyyhkäisemällä kunnolla irti. Muutenkin hyödyttömiä paskureita koko pistiäiset :kieh:
Älä sano!Ootko lukenu miten meille kävis jos ampiaiset ja mehiläiset yms katoaisi? Ja on jopa huolenaihe kun ovat huomattavasti vähentyneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Joku harmaa oli linkittänyt tänne tämän joskus johonki toiseen ketjuun
http://www.anttiheikkila.com/sivu.php?id=2&art=31&kom=1
ja ko ilmiöstä olen kuullut puhuttavan muutenkin. Että siinä syytä tykätä ampiaisista :|
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Joku harmaa oli linkittänyt tänne tämän joskus johonki toiseen ketjuun
http://www.anttiheikkila.com/sivu.php?id=2&art=31&kom=1
ja ko ilmiöstä olen kuullut puhuttavan muutenkin. Että siinä syytä tykätä ampiaisista :|
on miten on.. mut ei niistä tarvii todellakaan tykätä :x![]()
siis 11 voon niinku 10 v ja oon koulussa täällä pitää tietää miten hyenteiset katoo syksyllä js tulee takas keväällä mut mä tiiän sen jo mut ope sanoo et mun pitä tarkistaa se mut en tiiä mist sitä ei van loydy
Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis;12176533:Juuh, ne on kyllä kamalia alkusyksystä ennen manan majoille siirtymistään :x