H
Hakeako töihin
Vieras
Olen työtön ja mietin, että haen tuota työtä vaikka lasten parissa työskentely ei oikein ole sitä mitä haluan tehdä. Apulainen kuitenkin ilmoituksen mukaan vastaisi mm. ruuasta ja vaatehuollosta. Toki varmasti joutuu lasten kanssa olemaan tekemisissä, mutta ei se nyt mikään suuri ongelma mulle ole.
Mietin vain, että mikään mahtaa olla palkka. Palkkaus on kvtes ja kun asiaa tutkin, niin saattaisi olla 1701,27/kk, mutta en ole varma katsonko oikeasta kohdasta. Sen tiedän ettei palkka mikään hyvä ole eikä se verojen yms. jälkeen taida olla isompi kuin mun päiväraha nyt, mutta kyse olisi vakityöstä kuitenkin. Voisihan siinä samalla sitten hakea muita töitä jos sopivia paikkoja tulee.
Mietin vain, että mikään mahtaa olla palkka. Palkkaus on kvtes ja kun asiaa tutkin, niin saattaisi olla 1701,27/kk, mutta en ole varma katsonko oikeasta kohdasta. Sen tiedän ettei palkka mikään hyvä ole eikä se verojen yms. jälkeen taida olla isompi kuin mun päiväraha nyt, mutta kyse olisi vakityöstä kuitenkin. Voisihan siinä samalla sitten hakea muita töitä jos sopivia paikkoja tulee.