Tappaako tää mies minut vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi-Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja helsinkiläinen;30817822:
Oikeasti busseja menee usein ja harvoin aina tai useasti sama tyyppi istuu samssa bussissa, jos ei erikseen sovita, että samalla bussilla mennään. Toisekseen, pakkoko sun on istua siihen miehen lähelle? Ei bussiassa kellään oo vakipaikkaa, eli senkin istut kauemmaksi. Toki kaikki on mahdollista, myös se, että sun kimppuun käydään. Mutta hyvin epätodennnäköistä se on. Istu eri penkkiin tai mene yleensä edellisellä tai seuraavalla bussilla. Jos mies näkyy silti aina "sattumalta" samaan bussiin, vaihtaisin bussia seuraavalla pysäkilla ja hakisin ehkä itselleni apua.

No minä en oo sen ukon kanssa voinu mitään sopia kun ei mulla oo sen puhelinnumeroo ja miks muutenkaan sopisin!!!!! LUULETKO SINÄ, ETTÄ MINÄ HALUAISIN SITÄ VAIKKA VITTU PANNA ? -.-'

Mut mä aina oon kulkenu 2 eri bussinumerolla, mutta yleensä sil nopeimmalla ja se käyttää sitä samaa bussinumeroo ja on vaan käyny nii, et ollaan satuttu useasti samaan aikaan.. Hän ehkä asuu tässä lähellä, on ollu menossa töihin tai ties minne! Mutta ON KUITENKIN .

miksi suomessa ei huomata ihmisten mielenterveysongelmia, vaan he joutuvat purkamaan pahaa oloaan palstoille? Tai noh, ilmaistahan tämä on, mutta oikea apu olisi todennäköisesti hyödyllisempää... Voimia kumminkin.

voi jumalauta nyt mä lähen vittuun täältä, mä en enää halua keskustella, kun kukaan ei usko mua kumminkaan ja teen mitä teen ja kuolen sitten jos kuolen, ei mahda mitään ja ehkä se oli mun kohtalo kuolla sitten nuorena ja veitsen iskuihin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei hei.

[QUOTE="...";30817833]hp tyyppi täällä taas

Kuten jo moni muukin todennut kukaan ei voi vastata sinulle miten käy tai on käymättä...

Jos sinua noin paljon pelottaa ja olet herkkä niin ei sinulla ole montaa vaihtoehtoa. Kuvaa kännyllä ukon uhkailu. Jos tällaista ilmenee.

Toisaalta. Jos ukko on luullut että sinä jo kuvaatkin häntä kun räpläät kännyä. Näitä lataamohörhöjä on läjäpäin nykyisin.

Tähän ei taida olla järkevää ratkaisua. Mieti kuitenkin, että näkyykö hysterisyytesi/pelkosi ulospäin? Ruokkiiko se tilannetta?

Elä vapaasti, mutta muita ei voi estää olemasta ja tulemasta niin kauan kuin he ovat tekemättä pahaa ja ei oikein sen jälkeenkään. Se on fakta.

Hörhöllä on yhtälainen oikeus elää "vapaasti" kuin sinulla. Vaikka onkin "aiheuttanut pelkoa". Eli toisin sanoen et voi asialle oikein yhtään mitään.[/QUOTE]

No en todellakaan kuvaa häntä ! Moni muu nuori rämplää myös bussissa kännykkää.

JA JOS MINUT TAPPAA, NII TAPPAKOOT, TUSKIN SE KAUAN AIKAA TULEE SATTUMAAN, MUTTA MÄ TULEN OLEMAAN AINA VIHANEN JA KATKERA SIITÄ !!!

Ps. Nyt ei kiinnosta vittuakaan miten mä käyttäydyn, mä oon nii hermona ja mul on paha olla, joten siitä on seuraavaks turha syytellä... Kun pelottaa.

Onkohan nyt mun ukosta kyse? Ei se mitään pahaa sulle tee. Luulee vaan että himoitset sitä. Sillä on suuruusharhoja. Toivottavasti se ei saa tietää missä asut, koska silloin se voi alkaa terrorisoimaan sua psyykkisesti. Lähettelee/tuo sulle sairaita posteja jne.

No en todellakaan kuvaa häntä ! Moni muu nuori rämplää myös bussissa kännykkää.

JA JOS MINUT TAPPAA, NII TAPPAKOOT, TUSKIN SE KAUAN AIKAA TULEE SATTUMAAN, MUTTA MÄ TULEN OLEMAAN AINA VIHANEN JA KATKERA SIITÄ !!!

Ps. Nyt ei kiinnosta vittuakaan miten mä käyttäydyn, mä oon nii hermona ja mul on paha olla, joten siitä on seuraavaks turha syytellä... Kun pelottaa.

Soita nyt ihan oikeasti johonkin neuvovaan asiantuntevaan numeroon tai soisiaali- ja kriisipäivystykseen. Esim. Valtakunnallinen kriisipuhelin 01019 5202

Sieltä saat sitä neuvoa, etkä täältä.

[QUOTE="...";30818026]Vastaukset:
Ei kovinkaan todennäköistä.
Joskus joku uskaltaa.
Tosi harvoin.[/QUOTE]

Mutta mun kohdalla käy tietysti se, mitä käy tosi harvoin. On käyny ennenkin näin.

Minä kerroin aiemmassa ketjussasi ne kolme vaihtoehtoa, jotka sinulla on ja sanon ne vielä 1) lakkaat pelkäämästä 2) pelkäät edelleen ja hyväksyt pelon 3) teet asialle jotain (menet kauemmas istumaan, kuljet eri vuorolla, otat kaverin mukaan tms).

Viimeksi sanoit, että päätät olla pelkäämättä. Näköjään se päättäminen ei nyt siihen pelkoon auta etkä ilmeisesti suostu tuohon kolmanteenkaan kohtaan, joten sitten istut jääräpäisesti tämän miehen lähellä ja elät sen pelkosi kanssa. Itse sen nyt valitset.

Älä mene enää istumaan sitä miestä vastapäätä tai sen viereen. Mieti jos se olis muuten ok, mutta haisis vaikka ihan hirveästi kuselta, niin menisitkö aina sen lähelle istumaan? Jos se on susta pelottava niin mene istumaan muualle, ei sen pitäisi olla mikään kovin iso periaatekysymys. Se mies saattaa olla psykoottinen jos se käyttäytyy noin. Harvemmin kukaan lähtee ketään tappamaan, mutta jos se käyttäytyy uhkaavasti niin pidä siihen tarpeeksi väliä.

1. Onko se mies bussissa kun menet siihen, tuleeko samalta pysäkiltä vai sun jälkeen?
2. Jos se on valmiina bussissa ennen sua, katsotko häntä silmiin ja menet tarkoituksella istumaan vastapäätä?
3. Miksi on niin tärkeää istua samassa kohdassa?
4. Kuinka usein esimerkiksi viikossa näet miehen?
5. Mitä vaihtoehtoja näet itselläsi?
6. Minkälaista apua toivot palstalta saavasi?
7. Oletko puhunut asiasta muiden ihmisten kanssa irl?
8. Koetko useinkin ihmiset pelottaviksi tai uhkaaviksi?

Mene ihmeessä seuravan kerran syliin istumaan ja valita siitäkin tänne että perkl kun halusin istua siinä niin se ukko vittuillakseen oli mennyt siihen jo aikaisemmin istumaan.
Voi vide että löytyy löyhäpäisiä akkoja. Onneksi tosin kun ei munkaan mukaan kukaan täyspäinen nainen lähe :D

Yhteistyössä