P
Peppi-Maria
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja helsinkiläinen;30817822:Oikeasti busseja menee usein ja harvoin aina tai useasti sama tyyppi istuu samssa bussissa, jos ei erikseen sovita, että samalla bussilla mennään. Toisekseen, pakkoko sun on istua siihen miehen lähelle? Ei bussiassa kellään oo vakipaikkaa, eli senkin istut kauemmaksi. Toki kaikki on mahdollista, myös se, että sun kimppuun käydään. Mutta hyvin epätodennnäköistä se on. Istu eri penkkiin tai mene yleensä edellisellä tai seuraavalla bussilla. Jos mies näkyy silti aina "sattumalta" samaan bussiin, vaihtaisin bussia seuraavalla pysäkilla ja hakisin ehkä itselleni apua.
No minä en oo sen ukon kanssa voinu mitään sopia kun ei mulla oo sen puhelinnumeroo ja miks muutenkaan sopisin!!!!! LUULETKO SINÄ, ETTÄ MINÄ HALUAISIN SITÄ VAIKKA VITTU PANNA ? -.-'
Mut mä aina oon kulkenu 2 eri bussinumerolla, mutta yleensä sil nopeimmalla ja se käyttää sitä samaa bussinumeroo ja on vaan käyny nii, et ollaan satuttu useasti samaan aikaan.. Hän ehkä asuu tässä lähellä, on ollu menossa töihin tai ties minne! Mutta ON KUITENKIN .