En kestä tätä raskautta enää!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt katkes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt katkes

Vieras
Rv36+ menossa ja tähän asti ollut ihan hyvät fiilikset. Nyt en kestä enää. Esikoinen syntyi vasta käynnistettynä eli tämäkin kestää mahdollisesti vielä sen 6 viikkoa.
En saa nukuttua yöllä enkä päivällä, kun närästää ja jalkoihin särkee. Esikoisella on uhma ja mitään ei voi syödä kun yhdestä leivästä jo tulee ahdistava olo. Tuntuu, ettei saa kunnolla henkeen moneen tuntiin syömisen jälkeen. Onko väärin toivoa, että tämä syntyy rv 37? Miten tässä jaksaa loppuun asti? Ei esikoisen kanssa tuntunut tältä...
 
Rv36+ menossa ja tähän asti ollut ihan hyvät fiilikset. Nyt en kestä enää. Esikoinen syntyi vasta käynnistettynä eli tämäkin kestää mahdollisesti vielä sen 6 viikkoa.
En saa nukuttua yöllä enkä päivällä, kun närästää ja jalkoihin särkee. Esikoisella on uhma ja mitään ei voi syödä kun yhdestä leivästä jo tulee ahdistava olo. Tuntuu, ettei saa kunnolla henkeen moneen tuntiin syömisen jälkeen. Onko väärin toivoa, että tämä syntyy rv 37? Miten tässä jaksaa loppuun asti? Ei esikoisen kanssa tuntunut tältä...
Minä ymmärrän sua hyvin. Eikä ole väärin toivoa että syntyisi aikaisemmin. Mullakin viikkoja nyt 36+4, ja todellakin toivon että syntyisi ensi viikolla jo! Ja olen tahallani yrittänyt rasittaa itseäni, että se tapahtuisi. Mutta taitaa olla vaan niin, että syntyy sitten kun syntyy, tuskin auttaa mitkään poppaskonstit.
 
Kiitos! Tiedän, että on pakko, kaipa olo on sama kuin tuolla kiukkuavalla 2-vuotiaalla. :P Tuo hengästynyt olo on kaikkein pahin. Väsymys vaan kasvaa kun vauva syntyy, tiedän, mutta sitten voi ainakin hengittää.
 
Samat fiilikset ollut jo muutaman viikon. Nyt rv 39+4. Huoh. Alan olla myös ihan kypsä. Joka paikkaa särkee. Nivuset on tulessa kun vähänki erehtyy liikahtamaan ja koko ajan sellanen olo, että pissa tulee housuun. Tää vauva on ollut jotenkin tosi huonossa asennossa rakkoon nähden ja mätkii sitä surutta. Vauva ollut jo pari viikkoa laskeutuneena, joten siksi sisäreidet ja nivuset tosi kipeät.

Toisaalta kuitenki pelottaa se synnytyskin ja vauvan saaminen vaikka tää on jo kolmas lapsi.
 
Lohdullista kuulla, että on muitakin samoissa fiiliksissä, vaikka harmi teidän puolesta. Tsemppiä teille! Katselin noita akupisteitä synnytyksen käynnistykseen, ehkä kokeilen niitä, kun se rv37 tulee täyteen.
 
parempi on vauvan ilman muuta olla kohdussa täysaiksiseksi jos sulla raskauden ja istukan toiminnan puolesta kaikki ok. En kyllä usko että mitään pisteitä painelemalla saa käynnistymään jos tilanne ei muuten kypsä mutta en ymmärrä miks ees tuollaista miettii ainakaa tosissaan. sit on eri juttu kun aletaan olla kalkkiviivoilla. koita vaan jaksaa ja jos on noin hankala närästys niin hae neuvolasta avut.
 

Yhteistyössä