V
vierailija
Vieras
Lapsi 6 v hänen isänsä alkanut puhua miten hänen tutuillansa on kovempi kuri jnejne ihannoi sitä.. . No mitä kuri sitten on? Meillä 6 v menee nukkumaan klo 21:00 (joustan kyllä joskus hetken, en ehdoton ole.) Kaupassa uskotaan kun sanotaan ettei herkkuja osteta. Ei kellon tarkkoja ruoka aikoja, jääkaapilla saa käydä itsekseen. Kun ruoka on silloin pakko syödä edes vähän. Leluja ei ole pakko HETI siivota leikin jälkeen kunhan ne ei jää siihen. Muutenkin joustan enkä ehdoton ole, musta aika rasittavaa käskyttää ja vaatia pelkästään sen takia et on äiti ja voi tehdä niin. En itsekkään jaksaisi semmosta ilmapiiriä. Lapset saa näkyä mutta ei kuulua? Hyvin meillä menee ja tottelee, joskus vänkää kun ei huoneettaan halua siivota, yleensä autan. Mies puhuu että tekis hyvää lapsen mennä hämen tutuilleen hoitoon kun siellä kova kuri, mie en sitä ehdottomuutta ymmärrä.