Alasti miehen lasten edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olenko ihan naurettava, kun en halua miehen lasten näkevän minua alasti? Mies on houkutellut mun uimaan heidän kanssa tai saunomaan, mutta en halua olla niiden edessä alasti. Mies ei halua lähteä yksin kaikkien pienten lasten kanssa joten tämän takia joku jää aina ilman uintireissua ja yleensä se on meidän lapsi (käydään sen kanssa sitten kolmistaa uimassa).

Alle 10-vuotiaita.
Mulla jäi raskaudesta vähän hassun näköinen maha ja on tuota painoakin. En halua, että menevät äidileen juoruamaan mun ulkonäöstä mitään.

Olenko ihan naurettava, kun en halua miehen lasten näkevän minua alasti? Mies on houkutellut mun uimaan heidän kanssa tai saunomaan, mutta en halua olla niiden edessä alasti. Mies ei halua lähteä yksin kaikkien pienten lasten kanssa joten tämän takia joku jää aina ilman uintireissua ja yleensä se on meidän lapsi (käydään sen kanssa sitten kolmistaa uimassa).
No riippuu siitä, minkä ikäisiä lapsia. Jos teini-ikäisiä, en itsekään esiintyisi alasti. Jos pikkulapsia, niin olet naurettava.

Miten sinä sitten ilman niitä lapsia voit mennä esittelemään mahaa? Onhan siellä uimahallissa joka tapauksessa muita ihmisiä. Ei pienet lapset arvostele aikuisten ulkonäköä selän takana. Ongelma taitaa olla sinun itsetunnossa.

Saa vastata, mutta onhan se vähän ilkeää sanoa ihmiselle hänen olevan hankala jos on olemassa asia mitä ei halua tehdä pilkan pelossa.

ap
valitettavasti aikuisuuteen kuuuu tehä niitä juttui mitä ei uskalla. Se että ette mene perheenä kaikki yhdessä eriarvoistaa sitten suhteita kun yks lapsi kysyy miksi en ole mukana niin jso äiti vastaa pilkan pelossa mitäpä luulet lapsen oppivan siitä?. eli nyt kaikki vaan sinne uimaa ja laita vaikka sellanen mummobikini päälle jos se oma itse nolostuttaa.

Mitä väliä, vaikka juoruisivatkin äidillensä. Siinäpä on sulattelemista, että mies on valinnut itselleen naise, joka on 'rumempi' kuin itse. Etkä edes voi tietää, kuinka pahan näköinen lasten äidin vatsa on.

Et ole. Ymmärrän sinua hyvin itsekään en halua olla alasti miehen lasten edessä. En kyllä kenenkään muunkaan edessä paitsi mieheni.

Mitä väliä, vaikka juoruisivatkin äidillensä. Siinäpä on sulattelemista, että mies on valinnut itselleen naise, joka on 'rumempi' kuin itse. Etkä edes voi tietää, kuinka pahan näköinen lasten äidin vatsa on.

Eikä se totuus usein ole niin kamala kun itse luulee...Mietin tuota samaa ap että miksi jus ne miehen lapset pilkkais kun käythän sä sitte omasi kanssa uimassa?

Siis ei kai ne lapset sua pilkkaisi, elleivät ole jotain aivan kamalia? Kauheaa jos pilkkaisivat. :(

No siis kyllähän ne on ihmetelly, kun olen isompi kuin heidän äitinsä joten jo siksi en halua heidän näkevän tuota vatsan ihoa mikä varmasti on asia jonka huomaa. Se on varmaan asia mitä ei ole ehkä nähnyt ja varmaan sitä äidileenkin sanoo. Sehän saa siitä tiedosta kunnon kiksit.

valitettavasti aikuisuuteen kuuuu tehä niitä juttui mitä ei uskalla. Se että ette mene perheenä kaikki yhdessä eriarvoistaa sitten suhteita kun yks lapsi kysyy miksi en ole mukana niin jso äiti vastaa pilkan pelossa mitäpä luulet lapsen oppivan siitä?. eli nyt kaikki vaan sinne uimaa ja laita vaikka sellanen mummobikini päälle jos se oma itse nolostuttaa.

Miksi ihmeessä noin vastaisin, herran jestas?

no mä ainakin opetan rehellisyyttä tunen rehellisyyttä. oppii kaikki tunteet lapsikin ja mitä ne tarkoittaa uskoisin nääin että tunne elämä kehittyy jatkuvassa rehellisyydessä olemisella.. miksi kiertelisin olisi minulle omituisempi kysymys.

Lapsilla ei ole mitään käsitystä mistä tässä on kyse niin miksi niiden edes pitäisi tietää? En nyt ihan ymmärrä sun pointtia. Tähän asti isi on viettäny laatuaikaa jokaisen kanssa eli kaikki pääsee omalla vuorolla.

Ap

Lapsilla ei ole mitään käsitystä mistä tässä on kyse niin miksi niiden edes pitäisi tietää? En nyt ihan ymmärrä sun pointtia. Tähän asti isi on viettäny laatuaikaa jokaisen kanssa eli kaikki pääsee omalla vuorolla.

Ap
koska kyllä ne tajuaa ennemin kuin myöhemmin myöhemmin vaan on yleensä aina myöhästä kun tietystä huonosta tavasta on tullut rutiinia. ja onhan se näköjään ongelma jos ette kaikki voi mennä yhdessä niinkuin itse sanoit. sä vertaa ittees eksään mut mies on nyt kuiteski sun kaa ja mitä välität siitä mitä jotkut pikku lapset supattaa kuullostaa tosi raskaalle

koska kyllä ne tajuaa ennemin kuin myöhemmin myöhemmin vaan on yleensä aina myöhästä kun tietystä huonosta tavasta on tullut rutiinia. ja onhan se näköjään ongelma jos ette kaikki voi mennä yhdessä niinkuin itse sanoit. sä vertaa ittees eksään mut mies on nyt kuiteski sun kaa ja mitä välität siitä mitä jotkut pikku lapset supattaa kuullostaa tosi raskaalle

Ei noi lapset ny uimataidottomiksi jää joten mikä virka mulla siellä myöhemmin edes olisi?
Ja ei ne lasten supinat vaan se, että sen exä saa tosta kiksit ku kuulee minkä näköinen oikeasti olen. Ja lapset kyllä kertoo, se on ihan varma.

Ei noi lapset ny uimataidottomiksi jää joten mikä virka mulla siellä myöhemmin edes olisi?
Ja ei ne lasten supinat vaan se, että sen exä saa tosta kiksit ku kuulee minkä näköinen oikeasti olen. Ja lapset kyllä kertoo, se on ihan varma.
niin ei varmaan jääkkään mut sä jäät paljosta paitsi ja miten ne voi tottua sinuun jos et oo mukana ? uimaretket on yleensä mukavia ja lähentäviä juttui lasten kanssa. Mitä sua kiinnostaa jos joku on niin vähämielinen et saa kiksit jonkun toisen huonosta itsetunnosta ei silläkään kaikki ole kohillaan silloin voit lohduttauta sillä. Tolla epävarmuudella sysäät ukkoskin myöhemmin jonkun toisen syliin vaan.

Yhteistyössä