Alasti miehen lasten edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siis kyllähän ne on ihmetelly, kun olen isompi kuin heidän äitinsä joten jo siksi en halua heidän näkevän tuota vatsan ihoa mikä varmasti on asia jonka huomaa. Se on varmaan asia mitä ei ole ehkä nähnyt ja varmaan sitä äidileenkin sanoo. Sehän saa siitä tiedosta kunnon kiksit.

Oletko nyt ihan tosissasi? Mietipä minkälaiset kiksit se eksä saisi jos tajuaisi miten kontrolloi uuden naisen elämää ihan tietämättään... Sulla on nyt ihan kieroutunut ajatusmaailma. Sun tehtävä aikuisena olisi antaa lapsille mallia siitä miten vikoineen päivineen voi pitää omaa kroppaansa arvossa :) Näytä se maha niille lapsille heti huomenna ja kerro miten ihmiselle tulee raskausarpia ja miten nahka venyy raskaana ollessa, eipähän tarvitse sitä miettiä sitten enää tulevaisuudessa vaan voit olla ja mennä ihan vapaasti maihoinesi kaikkinesi.

Huolestuttaa ap:n ja hänen miehensä lasten tulevaisuus. Ap tässä kertoo kaksi asiaa: hänen maailmansa pyörii sanamukaisesti oman navan ympärillä ja hän arvottaa ihmisiä ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Molemmat huonoja malleja lapsille siirrettäväksi.
Voin ap kertoa sinulle kauhistuttavan asian - lapset eivät juurikaan välitä ulkonäöstäsi jos ovat normaaleja. Sinun mahallasi, meikeilläsi tai rinnoillasi ei ole merkitystä!

Yritätkö muuten ap vakoilla lasten avulla miehesi exän asioita ja ulkonäköä?

AP nyt järki käteen. Sinä olet se ulkonäkökeskeisin tuossa perheessä, ja kovaa vauhtia opetat ulkonäkökeskeisyyttä esimerkilläsi lapsillekin.

Minä olen ollut veljeni perheen kanssa alasti saunassa kymmeniä kertoja, eikä kroppani tosiaankaan ole lähimainkaan missivartalo. Ylipainoa ja arpia löytyy. Kun olin raskaana, totesin kerran saunassa, että pitäisi olla vähän laihempi, kun se olisi tulevalle vauvallekin terveellisempää, ja veljeni alle 10-vuotiaat lapset spontaanisti huusivat heti ei, he tykkäävät kun olen juuri sen kokoinen kuin olen. Olimme yllättyneet, koska lasten asenne on niin hyvä, eikä sitä ole heille tyrkyttämällä tyrkytetty. Mutta lapset oppivat esimerkistä, ja jos ulkonäkö ei ole aikuiselle ongelma, ei se ole lapsillekaan ongelma.

Huolestuttaa ap:n ja hänen miehensä lasten tulevaisuus. Ap tässä kertoo kaksi asiaa: hänen maailmansa pyörii sanamukaisesti oman navan ympärillä ja hän arvottaa ihmisiä ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Molemmat huonoja malleja lapsille siirrettäväksi.
Voin ap kertoa sinulle kauhistuttavan asian - lapset eivät juurikaan välitä ulkonäöstäsi jos ovat normaaleja. Sinun mahallasi, meikeilläsi tai rinnoillasi ei ole merkitystä!

Tästä olen täysin samaa mieltä. Lapset luultavasti ihmettelevät enemmän, miksi isän vaimo ei halua tulla heidän kanssa saunomaan, kuin mitä he ihmettelisivät jotain mahanröllykkää. Lapset on toki uteliaita, mutta jos kysyvät asiasta, voit selittää niinkuin asia on.
Jos exä saa tietää, ja saa siitä jotkut "kiksit", se on hänen ongelmansa, ei sinun. Vähän nyt itseluottamusta kehiin, se jos mikä on hyvä malli lapsille tulevaisuuttakin ajatellen!

Yritätkö muuten ap vakoilla lasten avulla miehesi exän asioita ja ulkonäköä?

Ei meidän elämä pyöri mun navan ympärillä eikä ole koskaan pyörinytkään. Meillä ei ole koskaan puhuttu ihmisten ulkonäöstä enkä voi sietää ihmisiä jotka arvostelevat toisia ulkonäön perusteella. Tätä kuitenkin tapahtuu ja en halua joutua tilanteeseen missä minulle nauretaan. Häpeän itseäni, sen on minun pngeöma eikä muiden. En tätä mainosta ympäriinsä eikä tätä tiedä kuin mieheni.

Ps. enutele miehen exän asioita, jos mies haluaa hänen kuulumisia kertoo niin sillon kertoo. Yleensä puhumme kyllä kaikesta eikä meillä ole salaisuuksia.

Mä olen nakuna vaikka kenen edessä. Mutta miehen pojat, noin joka toinen kerta nakuilevat saunassa ja noin joka toinen kerta uikkaritkin pitää vaihtaa vessassa... Ja vaikka se minusta hassulta vaikuttaakin, en anna sen näkyä. Minkäs sille mahtaa jos ujostuttaa. Kukin tyylillään.

Kaikilla on oikeus yksityisyyteen iästä katsomatta, eli sinun ei todellakaan tarvitse olla alasti kenenkään edessä, jos et halua. On todella loukkaavaa pakottaa ihminen alastomana joidenkin eteen, jos hän ei sitä halua.
Tämän asian voi opettaa lapsillekin asiallisesti. Miksi olisi huono roolimalli? Ennemminkin hyvä.

Mulla on ihan päinvastainen tilanne. Mä oon lapseton, ja 13 vuotta nuorempi kuin mieheni ex. Musta on kivaa olla uimassa ja saunomassa miehen ja hänen lastensa kanssa, juurikin siksi, koska tiedän miten se riivaa mieheni eksää. :) 3-vuotias on useaan otteeseen ihaillut kroppaani, varsinkin tissejäni, kun ne eivät roiku samalla tavalla kuin äidillä. Tiedän, että tyttö puhuu äidille näistä, se huokuu tytön puheista. Eksä haukkuu mua monin eri sanakääntein lapsilleen. Mut mua ei sen ämmän haukkumiset haittaa, saan aivan härskisti sanottuna kunnon kiksit siitä, kun tiedän, miten miehen muksut (tää 3-vuotias etunenässä) kehuu mun kroppaa äidilleen!

Tottakai saat valita kenen edessä olet alasti. Et ole lapsellinen, et anna huonoa esimerkkiä lapsille vaikket heidän edessä alasti ole. Jokaisella on joku kipukohta, joku asia mikä ahdistaa. Sinulla se on tuo. Et ole missään suhteessa huono tai epäkelpo sen vuoksi.

On hyvin ilkeää ja lapsellista haukkua toista heikkouksista.

Ei se ole myöskään kipukohta, jos ei viihdy jossain alasti.
Ihminen voi olla todella vapaamielinen, suvaitsevainen, järkevä ja vaikkapa seksuaalisesti villi ja halukas - muttei halua silti esiintyä alasti gynekologin vastaanotolla, joidenkin lasten tai vaikkapa ystävien edessä jne.

Kun jokaisella on oikeus päättää omasta vartalostaan :) Toisen pakottaminen alastomuuteen on väärin. Siitä haukkuminen on väärin, jos joku ei riisuudu.

Mikä ihmeen alastomuus-saunapakko tässä maassa vallitsee :O

Mulla on ihan päinvastainen tilanne. Mä oon lapseton, ja 13 vuotta nuorempi kuin mieheni ex. Musta on kivaa olla uimassa ja saunomassa miehen ja hänen lastensa kanssa, juurikin siksi, koska tiedän miten se riivaa mieheni eksää. :) 3-vuotias on useaan otteeseen ihaillut kroppaani, varsinkin tissejäni, kun ne eivät roiku samalla tavalla kuin äidillä. Tiedän, että tyttö puhuu äidille näistä, se huokuu tytön puheista. Eksä haukkuu mua monin eri sanakääntein lapsilleen. Mut mua ei sen ämmän haukkumiset haittaa, saan aivan härskisti sanottuna kunnon kiksit siitä, kun tiedän, miten miehen muksut (tää 3-vuotias etunenässä) kehuu mun kroppaa äidilleen!
Kullakin kiksin aiheensa. Tää ei ehkä sovi ihan tälle palstalle :poop:

Ihminen voi olla todella vapaamielinen, suvaitsevainen, järkevä ja vaikkapa seksuaalisesti villi ja halukas - muttei halua silti esiintyä alasti gynekologin vastaanotolla, joidenkin lasten tai vaikkapa ystävien edessä jne.

Kun jokaisella on oikeus päättää omasta vartalostaan :) Toisen pakottaminen alastomuuteen on väärin. Siitä haukkuminen on väärin, jos joku ei riisuudu.

Totta.

Meillä on miehen kanssa todella virilli seksielämä ja estoja ei ole. Mun miehelle olisi ihan sama vaikka painaisin 300kg, se rakastaisi mua silti. En ole koskaan häpeänyt itseäni hänen seurassa.

No sittenhän se on vielä enemmän ihan se ja sama mitä se exä ajattelee! OIKEASTI et siis häpeä vartaloasi. Sua vaan pelottaa että jonkun toisen mielestä sun pitäisi hävetä. Ja sehän on niiden oma häpeä. Ja jos sillä exällä on niin paha olla, että se että sulla on hänen mielestään joku "vika" tuo sen elämään kiksejä, niin ottakoon kiksinsä, eukkoparka.
Ajattele tätä asiaa, niin ehkä pääset lopulta sen yli. Tietenkään sun ei tarvitse, vaan voit jatka niin kun ennenkin, mutta olishan se ihanaa olla vapaa ja tehdä mitä huvittaa :)

Meillä on miehen kanssa todella virilli seksielämä ja estoja ei ole. Mun miehelle olisi ihan sama vaikka painaisin 300kg, se rakastaisi mua silti. En ole koskaan häpeänyt itseäni hänen seurassa.

Uusimmat

Yhteistyössä