Oletteko nähneet miehillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En näe stringejä kovin herkkuna miehen päällä.. Koska harvoja naisiakaan ne imartelee. :D kieltämättä mukavan näkymättömät ja sopivan mallisina ok käyttää.
Kyl kestäisin nähdä ne miehellä, jos tykkää itse mutta silmänruokaa olisi hyvin istuvat hieman lahkeelliset alushousut.. Bokserit tai vastaavat.

Tyylikkäästi hyvät pökät tai sitten reilusti ilman pakarat esille.. Kiitos

no kaikkea sitä lukee ei kyl sovi yhtään miehelle. tuli vaan täst mieleen kun perhekodin vanhalle ukolle sen nanen oli ostanut sellast norsu stringit sisi se kärsä sit siin etupuolella ja vittu kun se ukko avas sen lahjan meijän jätkien ees niin johan oli halkatin punanen naamastaan haha :D

Haluaisin käyttää rohkeampia miesten alusvaatteita. Olen 34-vuotias äijä, suhteellisen urheilullinen/treenattu 177/86, kuntosali ja kerran pari viikkoon sählyä. Näin Sokoksella miesten Emporio Armani stringit. Kehtaanko ostaa moiset? Oletteko nähneet miehellä stringejä? Onko ok jos mies käyttää pakarat paljastavia alushousuja?

On se neitimäisille homoille ok.

Täällähän vedetään alushousuista jo aivan uskomattomia diagnooseja. Itse käytän salilla ja pyöräillessä ja olen onnellisesti parisuhteessa, vakaassa sellaisessa. Nainenkin pitää kun aina silloin tällöin näkee salireissun/pidemmän pyörälenkin jälkeen stringit päälläni. Sopivat ko. tarkoitukseen oikein mainiosti. Ja ei. En ole kiinnostunut naisten alusvaatteista tai miehistä. Urheilun aikainen ergonomia sen sijaan mielyttää. Itse uskoisin että stringit näyttävät päälläni paremmalta kuin monen siiderivalaan yllä, joilla niitä kyllä näkee.

Haluaisin käyttää rohkeampia miesten alusvaatteita. Olen 34-vuotias äijä, suhteellisen urheilullinen/treenattu 177/86, kuntosali ja kerran pari viikkoon sählyä. Näin Sokoksella miesten Emporio Armani stringit. Kehtaanko ostaa moiset? Oletteko nähneet miehellä stringejä? Onko ok jos mies käyttää pakarat paljastavia alushousuja?
No siis mun mielipide on ei osta mielummin bokserit siitä naiset/tytöt tykkään tiukat bokserit ;)

Itse käyttänyt jo vuosia tangoja (jota noi on, stringit on nimenomaisesti narut), kun lopulta uskaltauduin hieman pakosta. Kaduttaa etten ole aiemmin uskaltanut.
Bokserit ("tavalliset") hautoi ja hankasi nivuset rikki. Mieluummin olen ilman mitään, mutta tangat hoitaa pakollisen tehtävän, kun poistuu kotoa. Pitää kassit ja mulkun paikoillaan, niin hikiset kassit ei liimaudu toiseen reiteen, jne.

Tangoja käyttäessä kropan lämpötasapaino parani, kokonaishikoilu väheni, nivuset ei enää haudu, hiki ei valu persvakoa pitkin ja pystyy käyttämään pyöräillessä vaippahousujen sijaan, eikä saumat paina istuinluoden alla. Monella heteromiehellä tuntuu viisari värähtävän, kun näkevät miehen spandexeissa ja sitten säihkähtävät reaktiotaan ja alkavat agressiivisiksi. Varmaan reagoisivat samalla lailla jos näkisivät. Muutamat tietää että käytän ja edelleen ihmettelevät. Vaimolla on myös hieman haasteita nähdä tangoissa, mutta alkaa olla sinut.

En siis käytä tangoja tai yksiä stringejä jotka omistan seksikkyyden takia. Joku saattaisi tykätä, mutta kuten kommentit täällä osoittaa niin aika suvaitsematonta meno on. Jos henkinen kanttisi kestää, kannattaa kokeilla. Ei välttämättä toimi sulla, mutta kannattaa kokeilla jos boxerien kanssa on mitään ongelmia.

Ei stringeissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta en halua nähdä vieraiden miesten paljaita pakaroita. Oman miehen pakarat näen mieluummin ilman housuja kuin stringeissä (hän käyttää boksereita ja se on ihan hyvä asu).

Näin miehenä sanon, että en oo montaa kertaa stringejä esim. uimahalleissa nähnyt. Ehkä kaksi kertaa ja onhan siinä ollut naurussa pitelemistä. Naismaisia homojahan he ovat sitten olleet. Eli varmaan kiihottaa sitten äijähomoja, mutta ei ketään muuta.

Yleensä vaimo ostaa sellaset siipalleen.

Ei stringeissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta en halua nähdä vieraiden miesten paljaita pakaroita. Oman miehen pakarat näen mieluummin ilman housuja kuin stringeissä (hän käyttää boksereita ja se on ihan hyvä asu).

jättää kalsarit kokonaan pois ku lähtee polvirikoissa juoksulenkille. Se olis ku kolosseumilla antiikin roomassa.

Itse en fiilistele kauheemmin miesten hanureista, overall experience, kyl naisetki kattomisesta nauttii.

Yhteistyössä