V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, yhdellä miehellä olen nähnyt arkikäytössä. Samainen mies halusi straponilla takamukseensa.
Mä taas tykkään enemmän sellaisista miehistä jotka haluavat pääsääntöisesti mua.
Saiko se perseeseensä täytettä?
Toki. ´Kiva tyyppi vaikka liian naismainen makuuni.
Mitä väliä? Ei kuitenkaan huomaa jos katson.
Mitä miehet tekevät? Tuijottavat mun tissejä.Sovinistisika sä olet. Ahnaalla katseellasi häiritset miesten persettä.
Homot ovat seksikkäitä, heterot ei.Totta. Vain homot käyttävät stringejä.
Homot ovat seksikkäitä, heterot ei.
Haluaisin käyttää rohkeampia miesten alusvaatteita. Olen 34-vuotias äijä, suhteellisen urheilullinen/treenattu 177/86, kuntosali ja kerran pari viikkoon sählyä. Näin Sokoksella miesten Emporio Armani stringit. Kehtaanko ostaa moiset? Oletteko nähneet miehellä stringejä? Onko ok jos mies käyttää pakarat paljastavia alushousuja?
Sellaiset löysälahkeiset boxerit on paljon seksikkäämmät. En oikein osaa pitää miesten pakaroita arvossaan, mieluummin piiloon tai oikein hyvien farkkujen sisään![]()
No siis mun mielipide on ei osta mielummin bokserit siitä naiset/tytöt tykkään tiukat bokseritHaluaisin käyttää rohkeampia miesten alusvaatteita. Olen 34-vuotias äijä, suhteellisen urheilullinen/treenattu 177/86, kuntosali ja kerran pari viikkoon sählyä. Näin Sokoksella miesten Emporio Armani stringit. Kehtaanko ostaa moiset? Oletteko nähneet miehellä stringejä? Onko ok jos mies käyttää pakarat paljastavia alushousuja?
Haluaisin käyttää rohkeampia miesten alusvaatteita. Olen 34-vuotias äijä, suhteellisen urheilullinen/treenattu 177/86, kuntosali ja kerran pari viikkoon sählyä. Näin Sokoksella miesten Emporio Armani stringit. Kehtaanko ostaa moiset? Oletteko nähneet miehellä stringejä? Onko ok jos mies käyttää pakarat paljastavia alushousuja?
Ei stringeissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta en halua nähdä vieraiden miesten paljaita pakaroita. Oman miehen pakarat näen mieluummin ilman housuja kuin stringeissä (hän käyttää boksereita ja se on ihan hyvä asu).