Kaikille palstakiusatuille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidat itse ottaa palstan liian vakavasti. Itse olen entinen vakkari joka sai välillä osakseen todella paljon rumaa kiusaamista, mutta ei se mun elämään vaikuttanut eikä siihen kenestä pidän. Mä vain lopetin lopulta vakituisen käymisen täällä ja pyysin poistamaan mun nimimerkin. Nyt kirjoitan enää satunnaisesti ja täysin anonyymisti.
Miksi poistit jos kiusaaminen ei vaikuttanut elämääsi?

Mä en kyl tajunnut hölkäyksenpöläystä koko sepustuksesta. :confused:

Tai sit tajusin. Että Aa on läheisriippuvainen idiootti ja C laumasieluinen tollo eikä B ainakaan menettänyt mitään.
No niinhän se oikeasti on. Mutta se ei lohduta sitä sosiaalisesti kömpelöä B:tä yhtään koska jää yksin, meni diagnoosit miten tahansa. Ja nuo roolit usein toistuu niiden ihmisten elämissä, kiusatut joutuu kiusatun/jätetyn rooliin jne.

Mä olen viikon sisään nähnyt lapsilla tätä kuviota. Sitä sanotaan kaverin viemiseksi toiselta.
Joo, voi sanoa että oliko C sit kunnon kaveri kun antoi A:n tulla B:n ja itsensä väliin, mutta jos tarpeeksi haukutaan jotain henkilöä toiselle ulkopuolelle, niin kyllä se mustamaalaus valitettavasti usein vaikuttaa. Ainakin lapsilla.

Aikuiset ehkä paremmin osaavat katsoa objektiivisesti, mutta ei nekään aina.

Miksi poistit jos kiusaaminen ei vaikuttanut elämääsi?
Miten nimimerkin poistaminen liittyy tuohon? Ei yksi keskustelupalstan nimimerkin poistaminen sitä tarkoita, että palstan kiusaajat on vaikuttaneet mun elämään. Sellaisen jolle palsta on elämä, tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää, että muilla on elämää palstan ulkopuolellakin ja kun asioihin kyllästyy niin sitten ne jätetään. Suosittelen sulle muuta elämää kuin tämä palsta, niin ehkä tajuat. Ei tämä palsta mikään niin mahtava paikka ole, että täällä kannattaisi pahemmin aikaansa viettää. Aika hiljainen ja tylsä tämä palsta nykyään on.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Toi A B C toi mieleeni koulussa inhoamani trigonometrian o_O.
Itse asiaan: ymmärrän kyllä, että joku kaikkoaa keskustelupalstalta. Itsekin häivyin ammattiini liittyvältä palstalta, kun "fiksummat ja paremmin koulutetut" kettuilivat. No, annoin palautetta palstalla ja pyysin poistamaan nimimerkkini. Kerran olen vilkaissut sen jälkeen, hiljaista on. Samasta syystä kierrän kaukaa Facen, tuntuu olevan varsinainen taistelutanner.
Kyllä täällä jonkunsortin kiusaamista on, mutta luulen sen olevan enemmälti uuninpanko-teinipoikien pätemistä.

Toi A B C toi mieleeni koulussa inhoamani trigonometrian o_O.
Itse asiaan: ymmärrän kyllä, että joku kaikkoaa keskustelupalstalta. Itsekin häivyin ammattiini liittyvältä palstalta, kun "fiksummat ja paremmin koulutetut" kettuilivat. No, annoin palautetta palstalla ja pyysin poistamaan nimimerkkini. Kerran olen vilkaissut sen jälkeen, hiljaista on. Samasta syystä kierrän kaukaa Facen, tuntuu olevan varsinainen taistelutanner.
Kyllä täällä jonkunsortin kiusaamista on, mutta luulen sen olevan enemmälti uuninpanko-teinipoikien pätemistä.
No mä mietin että laitan ne nimiksi: Adele, Beyonce ja Cher.
Bijonseen ja Adelen ne väkäset sit nimen päälle jotenki oikein. :D

Olet todella väärässä, kyllä täällä nimenomaan on ollut nettikiusaamista kautta vuosien ja paljon. Todella moni on lopettanut sen takia myös palstalla kirjoittamiset ihan kokonaan. On menty henk.kohtaisuuksiin, lyöty puukolla selkään, rikottu ystävyyssuhteita jne..Hienoa että olet sellaiselta säästynyt, mutta et todellakaan voi sanoa että niin ovat toisetkin säästyneet.

Sinäkin olet joskus ollut todella inhottava mm. Milannalle, eikä siinä kyllä monesti mistään mielipide eroista ole kyse vaan tavastasi vihjailla suoraan, että Milanna huijaa tavaroillaan ja varallisuuksillaan. Pikku vihjeenä vaan, että kannattaisi varmaan lyödä todisteet ensiksi pöytään ennenkun alkaa syyttelemään toista feikkituotteista ym. jutuista.
Hyvin kirjoitettu!

...täällä nimenomaan on ollut nettikiusaamista kautta vuosien ja paljon. Todella moni on lopettanut sen takia myös palstalla kirjoittamiset ihan kokonaan. On menty henk.kohtaisuuksiin, lyöty puukolla selkään, rikottu ystävyyssuhteita jne..Hienoa että olet sellaiselta säästynyt, mutta et todellakaan voi sanoa että niin ovat toisetkin säästyneet.

..
Samaa mieltä.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä