V
vierailija
Vieras
Meillä lasten isän kanssa yhteishuoltajuus ja lapset joka toinen vko loppu isän luona . Nyt taas kävi niin että lapset isän luona ja isä olikin lähtenyt eilen heti muualle paikkakunnalle juhlimaan ja jättänyt lapset äitinsä hoidettavaksi . Ex anopilla ei kaikki päässä ihan kunnossa ( pitkä stoori .. mutta kutsuu itseään lasten äidiksi jne ). Tyttö 8v soittaa mulle puolilta itku silmässä öin että on minua ikävä ja kurkkuun sattuu jne . Asutaan suht lähellä ja lähdin sitten lapsia hakemaan kotiin . Exä soittaa samalla ettei minulla ole oikeus niin tehdä ( soittaa baarista 200km päästä ) ja ettei hänen menonsa ei minulle kuulu. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun lapset jätetään ex anopille hoitoon ja lähdetään baariin tms. Ja minulle ei siitä kerrota. Lapsilla ei läheistä suhdetta ex anoppiin muutenkaan . Sanoin exälle että hän kyllä tietää koska lapset hänellä on ja voi siten järjestää rientonsa niille vko lopuille kuk lapset ei hänellä ole . Hän ei asiaa näin näe eikä minulla ole tähän mitään sanottavaa kuulemma ! Onko näin ?