Miten kerron äidille rintsikoist?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli oon siis 13 vuotias tyttö ja oon menissm huomenna kaverin kanssa ostamaan rintsikat. Vihjailin vähän äidille mutta ei tajunnut vihjettä. Kun kaveri sai olin ihan kade. Nyt oon menossa huomenna ostamaan sen kaverin kanssa mullekin. Lähdetään ylihuomenna ulkomaille ja sitä ennen pitäs kyllä kertoa kun kyllä se sen jossain vaiheessa huomaa. Oisko vinkkejä miten?

Sano äidille, että anna rahaa, menen kaverin kanssa ostamaan ritsikat.

Onko niile rintsikoille oikeasti tarvetta, jos äiti ei ole niitä vielä tarjoutunut kaveriksi ostamaan?

Eli oon siis 13 vuotias tyttö ja oon menissm huomenna kaverin kanssa ostamaan rintsikat. Vihjailin vähän äidille mutta ei tajunnut vihjettä. Kun kaveri sai olin ihan kade. Nyt oon menossa huomenna ostamaan sen kaverin kanssa mullekin. Lähdetään ylihuomenna ulkomaille ja sitä ennen pitäs kyllä kertoa kun kyllä se sen jossain vaiheessa huomaa. Oisko vinkkejä miten?

Järki hoi älä jätä. Älä huoli, en minä sinua jätä.

Jottei vain ole trolli? Näitä tämän tyyppisiä rintsikka kyselyjä on aina silloin tällöin muillakin keskustelu palstoilla. Jotenkin suhtaudun kysyjän motiiviin hyvin varauksellisesti (kuka oikeasti on kysymyksen takana?).

Yhteistyössä