Missä kunnossa matkustajat on yleensä kun auto on lentänyt katolleen alamäessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tilanne on sellainen että oli alamäki ja auto ajoi melko lujaa, liukas luminen tie jne.

Auto lensi katolleen ja jäi siihen niin.

Missähän kunnossa matkustajat on tuollaisen ilmalennon jälkeen jos vyöt oli kiinni?:(

Minä lensin aikoinaan ojaan, jossa oli paljon lunta katolleen, eikä käynyt mitään. Jäin nätisti roikkumaan turvavöihin. Irrotin itseni niistä ja konttasin auton ikkunasta ulos. Autosta hajosi vain takalasi. Voi sanoa, että selvisin säikähdyksellä.

Riippuu siitä paljon, onko turvavöissä.

No ei varmana ollut noin! Kun minä tulin paikalle näin vain ambulanssin takavalot eli ihmiset oli jo otettu ulos. Reppuja oli rivi tien vieressä. En nähnyt verta missään.
Pysäytin auton ja menin kurkkimaan ettei kukaan jäänyt autoon tms. Ei ollut. Lähellä oli toinen pysäköity auto ja menin juttelemaan hän sanoi että siellä oli ihmisiä ollut vöissä ja ambulanssi vei heidät. Hän oli kanssa ihan shokissa. Oli nähnyt sen lennon ja soittanut ambulanssin.
Olen ihan järkyttynyt ja mietin että mitenhän kävi, toivottavasti he selvisivät.
Mietin koko ajan niitä autossa olleita. Ja sitä että olisin voinut itsekin lentää noin... Tulin ihan hetki onnettomuudesta paikalle.

Yhteistyössä