Ei yli 40-vuotias mies enää kykene seksiin tai edes halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä mies tiirailee jos jonkinlaista pimua, varsinkin kesällä kun on hellevaatteet vain naisilla päällä. Lisäksi netistä katsotaan niitä oman tyttären ikäisiä pimuja.

En enää jaksa olla kiinnostunut seksistä. Ennen olin, mutta enää en ole. Syynä ihan tuo miehen jatkuva tiirailu ja ihastelu ääneen kun on nuoria tyttöjä näkösällä. En vaan jaksa niitä juttuja. Olkoot ilman sitten. (Eikä haittaa, vaikka joku muu antaisi seksiä hänelle. Ihan sama. En vain enää jaksa.)

Miltä tuntuu jäädä kuvalle kakkoseksi? Mieti nyt. Mies tuijottaa mieluummin pikseleitä ruudulla tai ylipäänsä jotain kuvaa, kuin että harrastaisi seksiä kanssasi. Ihan hyvä että kieltäydyt seksistä. ”happamia ne on kuitenkin” taisi eräs kettu todeta.

Miltä tuntuu jäädä kuvalle kakkoseksi? Mieti nyt. Mies tuijottaa mieluummin pikseleitä ruudulla tai ylipäänsä jotain kuvaa, kuin että harrastaisi seksiä kanssasi. Ihan hyvä että kieltäydyt seksistä. ”happamia ne on kuitenkin” taisi eräs kettu todeta.

Kuvalle jää aina kakkoseksi, jos on sellainen mies kyseessä. Samalla tavalla jos nainen on niin epäkypsä, että jää joihinkin idoliunelmiin tai harlekiinihaaveisiin, niin mies jäisi aina kakkoseksi. Jotenkin vaan tuntuu, että miehissä näitä ikuisesti keskenkasvuisia on enemmän.

Jotkut ajattelevat, että miehille se keskenkasvuisuus olisi jotenkin posittivinen asia. "Pojat ovat aina poikia", jne. Joissakin asioissa voi olla, mutta ei se parisuhteesta helppoa tee jos mies ihan oikeesti tolla tasolla.

Mun ex oli (ja on) erittäin fiksu tyyppi, mutta parantumaton naistenmies. Ei pettänyt (kai) minua, mutta puhuimme avoimesti näistä jutuista. Eli sanoi, että on vaan verissä se että "pitää saada metsästää". Eihän tuollaisesta suhteesta mitään tullut aikoinaan.

Nykyään hän on 50-vuotias sinkku (tuolloin hän oli 35v, minä 25v). Yksi avioliitto takana (mun kanssa oli vaan muutaman vuoden parisuhde). Olen yhä hänen kanssaan väleissä ja olemme useasti jutelleet tästä asiasta. Sanoo ihan rehellisesti, että "muna vie miestä". Silti useasti todennut, että ei vaan pysty olemaan tasapainossa. Eli jos on parisuhteessa, haaveilee koko ajan ruohosta aidan takana. Kenties toteuttaa haaveitaan ja sitten kärsii (syystäkin) huonosta omastatunnosta. Sinkkuna taas elämä aika kamalaa, kun ei sitä vientiäkään enää oo...

Se, että mies tiirailee nuoria tyttöjä, on kai ihan luonnollista. Mutta sen voi tehdä aika monella tavalla. Mutta kyllä se on jo todella noloa, että 4-kymppiset (saati vanhemmat) äijät kehtaa tuolla tavalla kommentoida. tyylitöntä, kerrassaan.

Yhteistyössä