Vanha neitsyeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mila87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mila87

Vieras
Olen siis 22-vuotias neitsyt. Olen tutustunut mukavaan itseäni neljä vuotta vanhempaan mieheen, jonka kanssa voisi kehittyä parisuhde. Olen alkanut miettiä mahdollista suhdetta ja kokemattomuuttani.

Mitä miehet ajattelevat ikäisestäni neitsyestä? Ja kannattaako neitsyydestä kertoa miehelle, sitten jos/kun suhde on kehittynyt ja luottamus saavutettu? Vai onko parempi jättää asia mainitsematta ja mies saa tietää asian, jos sattuu huomaamaan sen?

Olen siis 22-vuotias neitsyt. Mitä miehet ajattelevat ikäisestäni neitsyestä?

Eipä 22-vuotiaan neitsyydellä mitään merkitystä ole. Sehän on ihan normikamaa. Jos nainen olisi neitsyt vielä 35-vuotiaana ja hänellä olisi takanaan useita suhteita, niin se minua kiinnostaisi, koska siitä voisi otaksua, että naisella on ongelmia seksuaalisuutensa kanssa tai että hän on moraalisesti fiksoitunut.

Ja kannattaako neitsyydestä kertoa miehelle

Totta ihmeessä kannattaa. Kertomatta jättäminen olisi eräänlaista valehtelua, eikä se olisi kummankaan etu. 15-kesäiset teinipojat saattavat mennä sänkyyn näytellen kokeneempaa kuin ovat, mutta 22-vuotiaan naisen ei kannata.

Jos miehesi on tunne-elämältään edes keskiverto perusjamppa, hän osaa huomioida tilanteesi ja antaa sinulle tilaa ja aikaa. Ensimmäinen kerta ei välttämättä ole seksielämän suurin huipennus, eikä se paremmaksi sillä muutu, että kokemattomuutensa pimittää. Kokematon olet näet vielä toisella, kolmannella, kymmenennellä ja kahdennellakymmenennellä kerralla.

Yhdessä opetteleminen ja kumppaniin tutustuminen myös vällyjen välissä on kuitenkin kivaa, kunhan sen tekee avoimesti ja rehellisesti toiveistaan ja tottumuksistaan kertoen.

Kakaise rohkeasti kokemattomuutesi kumppanillesi, niin helpottaa. Se saattaa jopa imarrella miestäsi.

Viimeksi muokattu:
"Yhdessä opetteleminen ja kumppaniin tutustuminen myös vällyjen välissä on kuitenkin kivaa, kunhan sen tekee avoimesti ja rehellisesti toiveistaan ja tottumuksistaan kertoen."

Kuinka moni mies on innokas opettamaan naistaa? Välillä kun tuntuu, että kaikki kaipaa vain kokeneita ja taitavia kumppaneita.

"Yhdessä opetteleminen ja kumppaniin tutustuminen myös vällyjen välissä on kuitenkin kivaa, kunhan sen tekee avoimesti ja rehellisesti toiveistaan ja tottumuksistaan kertoen."

Kuinka moni mies on innokas opettamaan naistaa? Välillä kun tuntuu, että kaikki kaipaa vain kokeneita ja taitavia kumppaneita.

Minä satuin löytämään tuollaisen miehen eli älä ole huolissasi, kyllä niitä löytyy! Itse olen 27-vuotias nainen ja menetin (ai että inhoan tuota sanaa mutta menköön..) neitsyyteni tälle miehelle noin viikko sitten. Kerroin asiasta hänelle aiemmin kun tuli sopiva sauma, eikä tämä "paljastukseni" ainakaan mitenkään vähentänyt hänen kiinnostustaan.

Väitän, että tuo "naisen opettaminen" on puppua - osaat ihan varmasti toimia oikein sängyssä, luonnostaan ja automaattisesti. En minäkään tiedä osaanko tehdä sängyssä mitään "oikein", mutta miehen reaktioista päätellen jotain olen tehnyt oikeinkin :) Kuulemma kosketukseni on ihana ja tällä pääseekin jo aika pitkälle. Siis pelkkä toisen vartalon kosketteleminenkin voi riittää - kyllä se mielestäni osoittaa naisen aktiivisuutta.

Viimeksi muokattu:

Sinulla vaikuttaa olevan kovin mekaaninen ja suorituskeskeinen kuva seksistä. Seksi tutun ja rakkaan ihmisen kanssa on lähellä oloa. Nautinto syntyy läheisyydestä, luottamuksesta ja kosketuksesta. Ei se sen kummempia taitoja vaadi.

Makaatte alasti rinnakkain tai sylikkäin, juttelette, sivelette, koskettelette, kerrotte mikä tuntuu hyvältä ja niin edes päin. Ei seksiä tarvitse opettaa.

Viimeksi muokattu:
Niin, jos mies on kanssasi rakkaudesta ei ole mitään väliä sillä että olet kokematon. Monesti miehet kokevat sen jopa positiiviseksi asiaksi (ei ole jokaisen vastaantulijan sänkyyn hypännyt). Ja jos mies rakastaa sinua hän ei välitä siitä että ehkä olet kömpelö/taitamaton.

Itse olin myös neitsyt 27-vuotiaaksi asti (olen eri kirjoittaja kuin tuo ylläoleva), ja nykyään naimisissa (olen nyt kolmikymppinen). Mieheni koki vain positiivisena sen että olen neitsyt, oli kuulemma piristävää kaikkien jakorasioiden joukossa (miehen sanoja siis, ei minun). Minä kerroin miehelle etukäteen kokemattomuudestani (tosin en nyt ekoilla treffeillä tms), mies olikin sitten todella hellä ensimmäisellä kerralla. Ei tosin olisi auttanut pimittääkään tätä tietoa, koska kyllä mies olisi huomannut että olen neitsyt siinä vaiheessa kun sänkyyn päädyttiin kuitenkin, olen aina ollut sen verran "tiukalla tavaralla" varustettu että eka kerta ei todellakaan ollut helppo :)

Sinulla vaikuttaa olevan kovin mekaaninen ja suorituskeskeinen kuva seksistä. Seksi tutun ja rakkaan ihmisen kanssa on lähellä oloa. Nautinto syntyy läheisyydestä, luottamuksesta ja kosketuksesta. Ei se sen kummempia taitoja vaadi.

Makaatte alasti rinnakkain tai sylikkäin, juttelette, sivelette, koskettelette, kerrotte mikä tuntuu hyvältä ja niin edes päin. Ei seksiä tarvitse opettaa.

Tuntuu aina että miehissä löytyy paljon niitä, jotka haluavat kokeneen naisen koska eivät jaksa alkaa opettaan naistaan. Tälläisen kuvan asiastaa kun lukee eräiden keskustelupalstojen juttuja.

Viimeksi muokattu:
Minä satuin löytämään tuollaisen miehen eli älä ole huolissasi, kyllä niitä löytyy! Itse olen 27-vuotias nainen ja menetin (ai että inhoan tuota sanaa mutta menköön..) neitsyyteni tälle miehelle noin viikko sitten. Kerroin asiasta hänelle aiemmin kun tuli sopiva sauma, eikä tämä "paljastukseni" ainakaan mitenkään vähentänyt hänen kiinnostustaan.

Väitän, että tuo "naisen opettaminen" on puppua - osaat ihan varmasti toimia oikein sängyssä, luonnostaan ja automaattisesti. En minäkään tiedä osaanko tehdä sängyssä mitään "oikein", mutta miehen reaktioista päätellen jotain olen tehnyt oikeinkin :) Kuulemma kosketukseni on ihana ja tällä pääseekin jo aika pitkälle. Siis pelkkä toisen vartalon kosketteleminenkin voi riittää - kyllä se mielestäni osoittaa naisen aktiivisuutta.

Sulla kävi hyvä tuuri, kun löysit sellaisen miehen. Toivottavasti olen yhtä onnekas miesten suhteen.

Viimeksi muokattu:
Seksikeskeinen mies ehkä haluaa kokeneen, mutta rakastava mies haluaa yhdessä oppia seksuaaliset toiminnot.

Molemmat huomioi toisensa ja ilmaisee toiveensa.

Menestystä miehenetsintään.

Tuntuu aina että miehissä löytyy paljon niitä, jotka haluavat kokeneen naisen koska eivät jaksa alkaa opettaan naistaan. Tälläisen kuvan asiastaa kun lukee eräiden keskustelupalstojen juttuja.

Ei minua ainakaan haittaisi. Kiva olisi neitsyt tutustuttaa seksiin, etkä ole lainkaan vanha sellaiseksi. Kuitenkin asia on niin, että seksin harrastaminen on taito jota mielestäni kukaan (sukupuolesta riippumatta) ei osaa "luonnostaan". Se vaatii ihan käytännön ja teorian (kirjallisuus) opintoja kuten lähes kaikki asiat elämässä. Tokihan sitä voi kuka tahansa tehdä, mutta pelkän sisään/ulos-liikkeen ja hyvän seksin ero on todella suuri. Eli ei muuta kuin opiskelemaan ja pitämään hauskaa opintojen parissa (koska sehän siinä on pointti, eikä suorituksen tekeminen).

Viimeksi muokattu:
Ei minua ainakaan haittaisi. Kiva olisi neitsyt tutustuttaa seksiin, etkä ole lainkaan vanha sellaiseksi. Kuitenkin asia on niin, että seksin harrastaminen on taito jota mielestäni kukaan (sukupuolesta riippumatta) ei osaa "luonnostaan". Se vaatii ihan käytännön ja teorian (kirjallisuus) opintoja kuten lähes kaikki asiat elämässä. Tokihan sitä voi kuka tahansa tehdä, mutta pelkän sisään/ulos-liikkeen ja hyvän seksin ero on todella suuri. Eli ei muuta kuin opiskelemaan ja pitämään hauskaa opintojen parissa (koska sehän siinä on pointti, eikä suorituksen tekeminen).

Kyllä varmaan sellaisiakin miehiä löytyy, joita naisen neitsyys ei haittaa. Kuten edellinen kirjoittaja, oli sitä mieltä. Ja mikäli mies on tosissaan suhteen kanssa, niin hän suhtautuu asiaan varmasti edellisen miehen kuvaamalla tavalla. Molempien pitää vain nauttia opettelusta.

Miehet, vaikuttaako naisen kokemattomuus teidän suorituspaineisiin (siis vähentävästi)? Eihän nainen ainakaan voi verrata edellisiin ja ajatella kuinka ne oli paljon parempia.

Viimeksi muokattu:
Miehet, vaikuttaako naisen kokemattomuus teidän suorituspaineisiin (siis vähentävästi)? Eihän nainen ainakaan voi verrata edellisiin ja ajatella kuinka ne oli paljon parempia.

Kyllä se varmaan vaikuttaa vähentävästi, koska minulla ei ole milloinkaan suorituspaineita ollut, kun vaimo on kokematon ollut.

Samoin kun häneen voi aina luottaa, kun hän ei haikaile vanhojen kokemustenperään.

No jos hän uusia kokemuksia haluaisi, niin minä voisin niitä hänelle tarjota.

Mutta satavarma olen ettei hän muualta ala etsimään sukupuolikokemuksia.

Ja siinä se suuri helpotus onkin, kun voi täysin luottaa toiseen.

Muullaisia näkemyseroja on meilläkin keskenämme, mutta tuo luottamus on täydellinen.

Voin minä tuohon täysin teoreettiseen ajatukseenne vastata.
Jos hän niitä kokemuksia haluaisi liittomme ulkopuolelta ja salaa hakisi. Sitten se tulisi tietooni. Puhumalla silloinkin asian selvittäisin.
- Miksi hän kokemuksia muualta halusi.
- Mitä hän sieltä sai ja vastasiko odotuksia.
- Haluaako hän jatkaa tuota linjaa.
- Enkö riitä hänelle.
- Haluaako hän jättää minut, vai palata entiselleen.
- Miltä hän luulee minusta tuntuvan.

No jos hän uusia kokemuksia haluaisi, niin minä voisin niitä hänelle tarjota.

Mutta satavarma olen ettei hän muualta ala etsimään sukupuolikokemuksia.

Ja siinä se suuri helpotus onkin, kun voi täysin luottaa toiseen.

Muullaisia näkemyseroja on meilläkin keskenämme, mutta tuo luottamus on täydellinen.

Voin minä tuohon täysin teoreettiseen ajatukseenne vastata.
Jos hän niitä kokemuksia haluaisi liittomme ulkopuolelta ja salaa hakisi. Sitten se tulisi tietooni. Puhumalla silloinkin asian selvittäisin.
- Miksi hän kokemuksia muualta halusi.
- Mitä hän sieltä sai ja vastasiko odotuksia.
- Haluaako hän jatkaa tuota linjaa.
- Enkö riitä hänelle.
- Haluaako hän jättää minut, vai palata entiselleen.
- Miltä hän luulee minusta tuntuvan.

Entäs jos nainen vaan haluaisi kokeilla muita miehiä? Tuntuuko muiden kanssa paremmalle tai muuten kovin erilaiselle.

Viimeksi muokattu:
Ihan luvan kanssa saisi mennä kokeilemaan, jos pyytämään tulisi lupaa. Minä en häntä väkisin luonani pidä. Jostainsyystä hän on pysynyt vapaaehtoisesti.

Jos takaisin tulisi, niin saattaisin kyllä udella niistä uusista kokemuksista. Ja onko nyt parempi olo.

Tuota ei kylläkään tule milloinkaan tapahtumaan. On meillä kummallakin niin suuri yhteenkuuluvuudentunne.

Sekin taitaa olla aikalailla harhaa, kun odotetaan seksin olevan parempaa jonkun toisen kanssa, kuin oman puolison. Sillä ihminen itse luo ne miellyttävät mielikuvat seksistä aivoissaan, joka onnistuu puolison kanssa mainiosti, kunhan perusasiat ovat kunnossa.