P
paniikissa
Vieras
Olemme n. 30 vuotiaita, sain tietää kaksi kuukautta sitten, että olen raskaana. Tämä oli yllätys molemmille, sillä käytin e-pillereitä. Kumminkin päätimme, että pidämme lapsen, sillä olemmehan aikuisia ja vastuu on kannettava. Elämämme on kumminkin ns. ei valmis, opiskelen uutta alaa ja mieheni on tällä hetkellä työttömänä.
Silti jotenkin kun puhuimme ja mietimme päädyimme ratkaisuun ja mies jopa alkoi olemaan innoissaan, silitteli minun masua ja katsoi vauvan vaatteita ja vastaantulevia vauvoja hymy huulillaan.
Kävimme yhdessä neuvolassa ja sielläkin saimme hyvää tietoa..kaikki oli hyvin, kunnes..
Mies hävisi! Hän on sulkenut puhelimensa ja en saa häneen yhteyttä mitenkään, vielä lauantaiaamuna hän soitti ja sanoi rakastavansa.. nyt on maantaina ja hänestä ei ole kuulunut yhtään mitään.
Mitä on tapahtunut? Jättikö hän tosiaan minut näin vain? Mitä teen?
Silti jotenkin kun puhuimme ja mietimme päädyimme ratkaisuun ja mies jopa alkoi olemaan innoissaan, silitteli minun masua ja katsoi vauvan vaatteita ja vastaantulevia vauvoja hymy huulillaan.
Kävimme yhdessä neuvolassa ja sielläkin saimme hyvää tietoa..kaikki oli hyvin, kunnes..
Mies hävisi! Hän on sulkenut puhelimensa ja en saa häneen yhteyttä mitenkään, vielä lauantaiaamuna hän soitti ja sanoi rakastavansa.. nyt on maantaina ja hänestä ei ole kuulunut yhtään mitään.
Mitä on tapahtunut? Jättikö hän tosiaan minut näin vain? Mitä teen?