J
joka viikonloppu
Vieras
Itse olin aikamoinen bilehile ennen kuin tutustuttiin ja senkin jälkeen. Ollaan käyty paljon yhdessä baareissa ja yhteisten ystävien kanssa. Ongelma ei ole siinä, että mies haluaisi mennä yksin baariin, pyytää mua kyllä aina mukaansa. En vaan jaksa joka viikonloppu enää mennä. Tai ei se ole niinkään jaksamisesta kiinni vaan siitä, että olisi kiva viettää välillä koti viikonloppujakin kahdestaan. Ymmärtäisin hyvin jos hän vaikka menisi kerran kuukaudessa tai parikin, mutta kun joka viikonloppu ja vielä kolme päivää. Tuntuu, että hän ei osaa sanoa ei kavereille kun ne houkuttelee häntä lähtemään. Kaverit tuntuu olevan aina etusijalla. Tässä ei olla enää parikymppisiä vaan kolmekymppisiä. Molemmat ollaan kyllä baareissa ehditty juoksemaan. En saa miestä vähentämään baareissa käymistä. Olen asiasta sanonut joskus, mutta ei tulosta. Missään nimessä en ole nalkuttanut. Viime aikoina olen kyllä huomauttanut muutamankin kerran. Sanoin, että eikö hän välillä voisi olla viikonloppuja selvinpäinkin. Sanoi, että ei. Hänen mielestään tässä ei ole mitään ongelmaa. Sanoi, että hän hoitaa työnsä kuitenkin eikä viikolla ryyppää. Kyllä hän välillä viikollakin on menny, mutta ei enää pitkään aikaan, mutta jos joku vaan pyytäisi niin heti mennään. Sit se sano mulle, että mitä muutakaa me tehtäs viikonloppusin jos ei ryypättäs. Oon sanonu, että kyllä sitä muutakin tekemistä keksii, mutta ei häntä muu tunnu kiinnostavan. Kokemuksia?