Saisinko mielipiteitänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erikaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erikaah

Vieras
Hei! Olen epätoivoisessa tilanteessa ja tarvitsisin aivan ulkopuolisten ihmisten mielipiteitä. Erosimme poikaystäväni kanssa jo muutama kuukausi sitten, mutta selvittämättömät asiat rassaavat vieläkin. Ikävöin kovin ja ex on myös ilmaissut kaipaavansa. Olemme eron jälkeen nähneet muutamia kertoja ja tunteita on molemminpuolisesti. Tulin itse jätetyksi. Suhteemme loppuaika oli riitaisa ja myönnän suuren roolini riidoissa. Ex ei huomioinut minua paljon ja pyrinr riitojen kautta saamaan huomiota ja karkotin miestä luotani. Hän sanoi minulle, että tunneasiat ovat hänelle hankalia, mutta silti jatkoin jankkaamista. Ex on kertonutkin, että kiukuttelu oli ainoa ongelmani. Olen tajunnut lapsellisuuteni ja olen itselleni vihainen. Haluaisin yrittää vielä ja korjata virheitä. Onko mitään mahdollisuutta, että ex antaisi anteeksi ja ottaisi yheyttä. Itse aion jättää hänet rauhaan nyt.

Selvennän tilannetta hiukan. Mies on ns pelimies ja jatkanut eron jälkeen naisseikkailuja. Kuitenkin tasaisin väliajoin kertoo että ikävöi ja että minun pitää ymmärtää etteivät yhden yön jutut merkitse mitään. Mies on erittäin ahdistuvaa tyyppiä ja parisuhteessa ahdistuu seksistä. Kertonut minulle, että välillä seksi tuntuu vain suoritukselta. En ymmärrä mistä johtuu. Kuitenkin aina osoitin haluavani ja nauttivani hänestä paljon. Seksin vähyys teki minusta epävaman ja oli myös riitojen syynä. Mies on hiukan tunnevammainen, mutta parhaillaan aivan ihana. Minä en suhteen aikana osannut lähestyä häntä oikein, koska olen itse todella fyysinen, enkä aina ymmärrä etteivät kaikki ole samanlaisia.

Emme ole selvittäneet kaikkia asioita ja mieltä kaivertaa moni asia. Olen todella rikki ja kaikki miehen lähestymiset jne otan jonkinlaisena toiveena jatkosta. Olen myös eron jälkeen syyllistynyt draamailuun, mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni. Mies on itse sanonut, että meidän pitäisi puhua. Aikooko hän ikinä toteuttaa sitä oikeasti. Olen todella turhautunut elämääni tällä hetkellä.

Ei tossa ole mitään järkeä. Että ottaisit takaisin häntäheikin jolle kelpaa jokainen muu kuin sinä. Tuo tunteiden kanssa eestaas veivailu on osa hänen peliä. Et saanut suhteessa riittävästi huomiota - no mihinkäs se nyt muuttuisi kun mies on jo nytkin käynyt muissa helmoissa. Hän ei tule tuosta muuttumaan ja sinä taas ansaitset midehen joka haluaa sinua niin paljon kuin tarvitset. Älä haikaile olematonta, kuulostaa siltä kuin haluaisit takaisin jonkinlaisen haavekuvan exästä. Hyvin olet onnistunut myös ottamaan aivan kaiken omaksi syyksesi.

Funtsi juu, että montako vuotta tai vuosikymmentä kykenet olemaan sellaisessa suhteessa, että mies ei juuri innostu sinusta sängyssä, mutta pelimiehettää joka ikisen hameen perässä joka vastaan kävelee. Hän ei nimittäin tuosta tule muuttumaan.

Niin no, miksi pitää mitään kontaktia, mikäli haluaa vain muita kuin minua. Seksiä mies on pitänyt aina vain suorituksena, ei vain kanssani. Luulen,.että miehellä on jokin tunnelukko. Mies itse piti alkuun kovin kiinni suhteesta, kun itse mietin eroa. Loin ahdistusta ja tulos on tämä. Aion nyt viilentää tilanteen ja toivoa, että se tuottaa tulosta. Olen varmaan hölmö, mutta haluan saada tämän kokonaan päätökseen. Kyseessä on ensirakkauteni, enkä pysty edes kuvittelemaan olevani kenenkään toisen kanssa :/

Niin no, miksi pitää mitään kontaktia, mikäli haluaa vain muita kuin minua.

Kuulostaa siltä, että tuolla miehellä on äärimmäisen huono itsetunto ja sellaiset ihmiset haluavat totta kai pitää kiinni siitä, joka alistuu heidän oikkuihinsa ja haihatteluihinsa (tässä tapauksessa sinusta) ja pönkittävät heidän itsetuntoaan. Epäilemättä niistä muista naisista hän ei ole saanut samanlaista otetta ja siksi hän yhä tarvitsee sinua.

Sanon samaa kuin muutkin. Anna olla ja etsi parempi mies.

Kyseessä on ensirakkauteni, enkä pysty edes kuvittelemaan olevani kenenkään toisen kanssa :/

Usko pois, et ole ensimmäinen, joka ajattelee noin. Etkä myöskään tule olemaan ensimmäinen, joka on tajunnut olleensa väärässä sitten kun löytää sen uuden - sitten kun löydät sen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä