Yksinäinen lauantai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaffa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaffa

Vieras
Mulla on tosi yksinäinen olo. Ei ole mitään tekemistä, ei ketään aikuista kenen kanssa jutella. Minusta on ikävää, että minun mies ei halunnut viettää aikaa viikonloppuna kanssani. En tiedä mitä järkeä koko elämässä on, kun on aina yksin..

Asumme erillään ja eri kaupungeissa. Kysyin, jos olisimme voineet mennä hänen luokseen viikonlopuksi, mutta hän kohteliaasti kieltäytyi. Minusta se on vaan kurjaa varsinkin, kun mitä ilmeisimmin hän ei ole juhlimassa kaverien kanssa tms. vaan kotosalla mieluummin yksin, mitä kanssamme. En ole juurikaan nyt kyselly tekemisiensä perään, kun kerran toivoi saavansa olla yksin.
Kai se on ihan ok. Mutta itse olisin kaivannut seuraa viikonlopuksi. On tylsää yksin. Ja pirun yksinäistä. Ei ole oikein ketään kavereitakaan.

Asumme erillään ja eri kaupungeissa. Kysyin, jos olisimme voineet mennä hänen luokseen viikonlopuksi, mutta hän kohteliaasti kieltäytyi. Minusta se on vaan kurjaa varsinkin, kun mitä ilmeisimmin hän ei ole juhlimassa kaverien kanssa tms. vaan kotosalla mieluummin yksin, mitä kanssamme. En ole juurikaan nyt kyselly tekemisiensä perään, kun kerran toivoi saavansa olla yksin.
Kai se on ihan ok. Mutta itse olisin kaivannut seuraa viikonlopuksi. On tylsää yksin. Ja pirun yksinäistä. Ei ole oikein ketään kavereitakaan.
Onko se pelkkä miesystävä? Heivaa se menemään. Saa viikoilla ilmeisesti ihan tarpeeks olla yksin kämpillään, joten jos ei viikonloppuisin sun seura kiinnosta, niin saa mennä.

Koska et ole formulakuski etkä kuninkaallinen, tarkoittanee tuo "kanssamme" että mies olisi saanut seurakseen myös lapsesi. Perhe-elämä ei taida häntä kiinnostaa - onko hän lapsen/lasten isä?

Yhteistyössä