Kenen julkkiksen kanssa harrastaisit mieluiten seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ehdotin 27- ja 36-vuotiaita ja heidän lisäkseen 18-vuotiasta, koska tartuin tuohon tyttö-sanaan. Se 18-vuotias oli siis hieman provoilua/provosoitumista.

Jos tehtäisiin ketju siitä, kuinka 60-vuotiaat ovat kiinnostuneita 25-vuotiaista, suuri joukko kauhistelisi. Tuo tukimus selvitti, että miesten ja naisten ikäpreferenssit houkuttelevuuden suhteen ovat oikeasti erilaisia. Käytäntö toki tasoittaa eroja.
Mutta tässä on nyt keskusteltu viimeksi nuoremmista.

Hyvä muidenkin huomata, että Airi on 27-vuotias, vaikka näyttääkin alle 14-vuotiaalta.🤔
Jos siis väitätte että m1es paukuttelisi 18-vuotiaita…
 
En ole kärähtänyt mistään, te seksikielteiset ja miehet aina petoina näkevät havaitsette aina vain uudestaan mörköjä siellä, missä niitä ei ole. Vika siis on nimenomaan sairasmielisissä tulkinnoissa.
Laita linkki viestiin, jossa olen toiminut laittomasti tai edes arveluttavasti lapsia kohtaan.
Minä voin halutessani hakea tukun linkkejä, joissa sinä menet "kiihottaminen kansanryhmää vastaan"-rajoilla, Räsäsenä olisit jo oikeudessa.
Siis. Mä uskon sua ettet ole pedari. Tai ainakin haluan uskoa niin.

Mutta sä meet metsään 2 asiassa usein.

-tilannetaju. Ei, vaikka joku vieras kysyy tällaisessa seksiketjussa minkä lisäkyssärin tahansa, niin siihen nyt ei vaan laiteta kuvaa lapsesta, jos just oot kertonu haluavas panna sen aikuisversiota.
Se, että sä oot niin tajuttoman pedantti ja sun on pakko lyödä sitä kuvakommunikaatiota joka tilanteeseen ja käydä joka asia pilkun tarkkaan läpi, tekee sun viesteistä joskus omituisia. Ei me tarvita kuvaa tämmöisessä ketjussa siitä, miltä joku julkkis näytti lapsena.
Opettele, mitä on tilannetajuinen, spontaani ja rento kirjoittaminen.

Jos sulle sanoo sivulauseessa vaikka "ankka", tulee sulta 5 sivun essee ankoista.

-et ymmärrä, minkä kuvan annat muille.
Mä aina paasaan tätä, että on tosi tärkeetä että ihminen tajuaa, millaisen kuvan antaa muille itsestään.

Me muut tehdään johtopäätöksiä sen perusteella, mitä luemme, kuulemme ja näemme. Ei me olla ajatuksenlukijoita, ja sen takia sun pitäis olla huolellisempi siinä, että tuut oikeinymmärretyksi.

Jos joku näyttää, kuulostaa ja haisee vaikkapa lehmälle, se on todennäköisesti lehmä, vaikka joku kieltäisi sen olevan lehmä.
 
Niin, siinä on seitsemän vuoden ikäero. Tunnen naisia, jotka ovat avioituneet 18-vuotiaana. Ovatko heidän miehensä siis pedofiileja? Pahoin pelkään, että tuollaisesta nimittelystä tulisi kunnianloukkaussyyte ja -tuomio.

No minkä ikäisiä heidän miehensä ovat??

Ymmärrä jo että valtaosa ihmisistä ajattelee että se että aikuinen mies himoitsee 18vtä, on vastenmielistä. Se 18v itse saattaa ajatella vanhempana että HYI, sen 18v sisarukset ja tuttavat ajattelevat että ällöö, sen 18v äiti ja isä haluaisi paljon pahoja asioita sille miehelle, jopa sen miehen vanhemmat häpeää sitä aikuista poikaansa silmät päästään. Ymmärrätkö? Näin suurin osa ihmisistä vaan ajattelee. Sinulla ei ole kansa puolellasi tässä asiassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Minä ehdotin 27- ja 36-vuotiaita ja heidän lisäkseen 18-vuotiasta, koska tartuin tuohon tyttö-sanaan. Se 18-vuotias oli siis hieman provoilua/provosoitumista.

Jos tehtäisiin ketju siitä, kuinka 60-vuotiaat ovat kiinnostuneita 25-vuotiaista, suuri joukko kauhistelisi. Tuo tukimus selvitti, että miesten ja naisten ikäpreferenssit houkuttelevuuden suhteen ovat oikeasti erilaisia. Käytäntö toki tasoittaa eroja.

Ymmärrätkö sinä oikeasti mitään eroa lapsella ja aikuisella? Minua oikeasti pelottaa jos joku ei vieläkään tajua kuinka kehittymättömät aivot jollain 18 vuotiaalla on verrattuna johonkin 25 vuotiaaseen. Eikö sinulla itselläsi ole tapahtunut 18 vuotiaana olon jälkeen mitään kehitystä??
 
Koska et ymmärrä tekstiä vaan kuolaat pelkästään kuville? Mitä mielestäsi tarkoittaa kysymys "onks hää julkkis?"

Miksi sinulle tulee seksiketjun ja tälläisen yksinkertaisen "kyllä" - "ei" kysymyksen lukemisen jälkeen mieleen se kuinka hän on ollut julkkis jo lapsesta saakka ja alat etsimään hänen lapsuuskuviaan ja vielä laitat kuvan lapsuudenkuvasta ketjuun jossa ihmiset haaveilevat seksistä???
 
Siis. Mä uskon sua ettet ole pedari. Tai ainakin haluan uskoa niin.

Mutta sä meet metsään 2 asiassa usein.

-tilannetaju. Ei, vaikka joku vieras kysyy tällaisessa seksiketjussa minkä lisäkyssärin tahansa, niin siihen nyt ei vaan laiteta kuvaa lapsesta, jos just oot kertonu haluavas panna sen aikuisversiota.
Se, että sä oot niin tajuttoman pedantti ja sun on pakko lyödä sitä kuvakommunikaatiota joka tilanteeseen ja käydä joka asia pilkun tarkkaan läpi, tekee sun viesteistä joskus omituisia. Ei me tarvita kuvaa tämmöisessä ketjussa siitä, miltä joku julkkis näytti lapsena.
Opettele, mitä on tilannetajuinen, spontaani ja rento kirjoittaminen.

Jos sulle sanoo sivulauseessa vaikka "ankka", tulee sulta 5 sivun essee ankoista.

-et ymmärrä, minkä kuvan annat muille.
Mä aina paasaan tätä, että on tosi tärkeetä että ihminen tajuaa, millaisen kuvan antaa muille itsestään.

Me muut tehdään johtopäätöksiä sen perusteella, mitä luemme, kuulemme ja näemme. Ei me olla ajatuksenlukijoita, ja sen takia sun pitäis olla huolellisempi siinä, että tuut oikeinymmärretyksi.

Jos joku näyttää, kuulostaa ja haisee vaikkapa lehmälle, se on todennäköisesti lehmä, vaikka joku kieltäisi sen olevan lehmä.

Tämä. Ja se että tässä ketjussa puhutaan kuolaaville ja seksistä haaveileville ihmisille. Kuka laittaa sellaisten ihmisten silmien eteen lapsen kuvan?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Todellisuudessa 15-35v ikäisistä ei varmana pysty sanomaan ovatko he täysi-ikäisiä. Siksi henkkareitakin kysellään. Joten onko miehen ok kuolata hyväkroppaista naista, joka voi olla pahimmassa tapauksessa alaikäinen?

Jos näet kadulla lapsen näköisen hyväkroppaisen ihmisen, niin ei se monenkaan mielestä ole ok kuolata perään. Jos näet aikuisen näköisen hyväkroppaisen ihmisen, sinua tuskin tuomitaan vaikka mielessäsi hieman kuolaatkin. Jos tiedät että joku on 18 mutta et osaisi yhtään arvostella hänen ulkonäköään niin moni varmaan pitää sinua ällöttävänä jos olet itse 50 ja kuolaat sen perään.
 
Minä ehdotin 27- ja 36-vuotiaita ja heidän lisäkseen 18-vuotiasta, koska tartuin tuohon tyttö-sanaan. Se 18-vuotias oli siis hieman provoilua/provosoitumista.

Jos tehtäisiin ketju siitä, kuinka 60-vuotiaat ovat kiinnostuneita 25-vuotiaista, suuri joukko kauhistelisi. Tuo tukimus selvitti, että miesten ja naisten ikäpreferenssit houkuttelevuuden suhteen ovat oikeasti erilaisia. Käytäntö toki tasoittaa eroja.
Tuskimpa kukaan aikuisen ihmisen tekemisistä kauhistelisi samaan tapaan kuin siitä että vanha ukon käppänä haluaa seksiä lapsen tai nuoren kanssa.
25-vuotias on jo nuori aikuinen.

18-vuotiaan luulisi olevan vanhalle ukon käppänälle lapsi. Toki hyötysvioliittoja on, tai jotain äärimmäisiä poikkeuksia, mutta nyt ei ilmeisesti puhuta niistä.
 
Evoluution tuloksena miehet tuntevat suurta kiinnostusta nuoriin naisiin.

Ne miehet jotka ovat olleet kiinnostuneita vanhoista naisista eivät ole kyenneet jatkaa sukua.
Jep. Taas tätä luontop*skaa.
"Koska miehen geenit sitäsuntätä, niin niitä sit totellaan."

Ei se vaan mene läpi, että vanhemman miehen (puhutaan 30 vuotiaasta eteenpäin) on jotenkin mystisen luvallista tiirata aikuistuvia likkoja, vaikka ne ei enää ois laissa sakkolihaa.

Kappas kun harkinta ja psyykkinen kypsyminen erottaa meidät eläinkunnasta.
Eläimet nussivat sukukokouksessa toisiaan ja sukulaisiaan, mutta me naiset tiedämme, että 17-18-vee nainen on lapsellinen, itsekin olin.
Se ei ole samalla tasolla kuin joku 25-vuotias nainen, eikä varsinkaan 35-vuotias mies.

Jos lisääntymistä ajatellaan, niin 18-vee nainen ei oo hyvä vaihtoehto. Sen psyykkinen kasvu ei oo saavuttanu sitä aikuisuutta (joka tapahtuu 25-vuotiaana), sen pitää opiskella, löytää oma identiteettinsä jne. 18-vuotias on vielä herkkä.

Koko Suomi nauraa Dannyn 19-vuotiaalle (vai onko jo 20?) Helmi Loukasmäelle, joka yrittää roikkua Dannyssä. Se on kakara vielä.

Juu, mun kavereissa on pariskuntia jotka meni 19-vuotiaana naimisiin ja aloitti lapsenteon. Mutta se on vähän eri asia, kun ne räpeltävät sitä perhejuttua yhdessä. Ei siihen jotain setämiestä tarvita "opastamaan".

Ja kuka sen on päättäny, että 18-veetä likkaa saa vanhat äijät kuolata, koska lisääntyminen - onhan 18-vuotiaat kunditkin parempia lisääntymään ku joku 50-v.ukko joten puuma-naiset vaan kuolaamaan heitä, eikö? Juu mutta YÄK, en voisi kuvitella olevani 18-vuotiaan jätkän kanssa. Se olisi ällöä, eikä se olisi oikein sitä jätkää kohtaan.

Ja aika outo "kiire" muka niillä miesten kuuluisilla geeneillä on, että 25-vuotiaasta ylöspäin olevat muijat ei käy kuolattaviksi? Ne muijathan on hedelmällisiä seuraavien 5-10 vuoden ajan, siitä vaan pistämään alulle vaikka 4 muksua, ehtii kyllä.
Itse sain esikoiseni 25 v.rajapyykin jälkeen, ja olisimme ehtineet vääntää vaikka 5-7 tenavaa, jos olisimme halunneet.

Seksuaalisuus on mopo, jolla voi mennä pöpelikköön, jos antaa sen viedä ja päättää. Ihmisellä itsellään pitää olla ylempi juttu aivoissa, eli HARKINTA, jotta se mopo pysyy oikeella radalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
On se kumma että miehille on ok kuolata tyttöjen ja nuorten naisten perään koska ajattelevat perheen perustamista ja lisääntymistä, mutta sitten ei kuitenkaan oikeasti ole intressejä pidemmälle kuin siihen siittämiseen. Paljon kertoo taas miehistä tämä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Jep. Taas tätä luontop*skaa.
"Koska miehen geenit sitäsuntätä, niin niitä sit totellaan."

Ei se vaan mene läpi, että vanhemman miehen (puhutaan 30 vuotiaasta eteenpäin) on jotenkin mystisen luvallista tiirata aikuistuvia likkoja, vaikka ne ei enää ois laissa sakkolihaa.

Kappas kun harkinta ja psyykkinen kypsyminen erottaa meidät eläinkunnasta.
Eläimet nussivat sukukokouksessa toisiaan ja sukulaisiaan, mutta me naiset tiedämme, että 17-18-vee nainen on lapsellinen, itsekin olin.
Se ei ole samalla tasolla kuin joku 25-vuotias nainen, eikä varsinkaan 35-vuotias mies.

Jos lisääntymistä ajatellaan, niin 18-vee nainen ei oo hyvä vaihtoehto. Sen psyykkinen kasvu ei oo saavuttanu sitä aikuisuutta (joka tapahtuu 25-vuotiaana), sen pitää opiskella, löytää oma identiteettinsä jne. 18-vuotias on vielä herkkä.

Koko Suomi nauraa Dannyn 19-vuotiaalle (vai onko jo 20?) Helmi Loukasmäelle, joka yrittää roikkua Dannyssä. Se on kakara vielä.

Juu, mun kavereissa on pariskuntia jotka meni 19-vuotiaana naimisiin ja aloitti lapsenteon. Mutta se on vähän eri asia, kun ne räpeltävät sitä perhejuttua yhdessä. Ei siihen jotain setämiestä tarvita "opastamaan".

Ja kuka sen on päättäny, että 18-veetä likkaa saa vanhat äijät kuolata, koska lisääntyminen - onhan 18-vuotiaat kunditkin parempia lisääntymään ku joku 50-v.ukko joten puuma-naiset vaan kuolaamaan heitä, eikö? Juu mutta YÄK, en voisi kuvitella olevani 18-vuotiaan jätkän kanssa. Se olisi ällöä, eikä se olisi oikein sitä jätkää kohtaan.

Ja aika outo "kiire" muka niillä miesten kuuluisilla geeneillä on, että 25-vuotiaasta ylöspäin olevat muijat ei käy kuolattaviksi? Ne muijathan on hedelmällisiä seuraavien 5-10 vuoden ajan, siitä vaan pistämään alulle vaikka 4 muksua, ehtii kyllä.
Itse sain esikoiseni 25 v.rajapyykin jälkeen, ja olisimme ehtineet vääntää vaikka 5-7 tenavaa, jos olisimme halunneet.

Seksuaalisuus on mopo, jolla voi mennä pöpelikköön, jos antaa sen viedä ja päättää. Ihmisellä itsellään pitää olla ylempi juttu aivoissa, eli HARKINTA, jotta se mopo pysyy oikeella radalla.
Jopas tuli tekstiä...
 

Yhteistyössä