Nostaisin kyllä, mutta sinä se et osaa keskustella. Haluat vain huomiota kuten Espan kaahailija.
Viimeisin tieto eilisessä Hesarissa on, ettei Espan kaahaaja osaa sanoa syytä kaahaamiselleen.
Ehkä vieressä istunut nainen sai miehen pois tolaltaan. Ne kuuluisat hormonit saavat pään sekaisin tähän vuodenaikaan.
Minä olen jo ehtoopuolen täti ja hormonit ovat lakanneet jo ajat sitten jylläämästä.
Katsoin illalla A-studion. Puheenaiheena oli venäläisten sotilaiden tekemät raakuudet. Heräsin aamulla outoon uneen. Nuoruuteni miesystävä halusi tapailla minua. Luultavasti illan ohjelma nosti vanhat kaunat pintaan.
Paskiaisia riittää myös Suomessa. Tosin ei samassa mittakaavassa. Tuo unen toope oli kai osaltaan syyllinen siihen, että takerruin läheisriippuvaisena entiseen aviomieheeni. Jätetään traumojen käsittely ja psykologia alan asiantuntijoille.
En ole koskaan halunnut olla esillä yhtään missään. Nettipalstoille en ole ikinä kirjautunut enkä tule kirjautumaan.
Tänään on tuusi päivä uusine mahdollisuuksineen.
Ilkka Kanerva on puhunut näyttämösuorituksista ja yksilösuorituksista vuonna 2015 Krimin kriisin yhteydessä.
Joku oli linkittänyt tälle palstalle Iltalehden haastattelun. Minä suosin yksilölajeja. Suoriudun tänään kampaajalle.
Yritän näyttää fiksummalle kuin olenkaan tulevalla ulkomaanmatkallani. Sen reissun jälkeen lähden toiselle matkalle. Mukava täällä Suomessakin olisi olla. Kesä tulee ja linnut laulaa. Jännään milloin katolla pesivät lokit roiskivat jätöksensä parvekelaseihin. Sitten saan olla esillä naapureille keikkuen tikkailla.
Siinä voi olla kyseessä näyttämösuoritus. Ikestä en ole koskaan nähnyt unia. Tanssimme 80-luvun alussa vain yhden kerran ravintola Sillankorvassa. Kieltäydyin toisesta tanssista. Ehkä Suomen historia olisi nyt toinen, jos minulla olisi ollut enemmän tanssihaluja. Tykkäsin siihen aikaan enemmän käydä liikuntatunneilla.
Nyt alan katoa aamun uutisia. Huumori on mualiman kaanein kukka. Pijetään siitä hyvvee huolta.