V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos. Ja sitten kun tietää, että miehestä se on vastenmielistä.Ton tunteen tiedän.
*halaus*
Kiitos. Ja sitten kun tietää, että miehestä se on vastenmielistä.
No en tiedä,mitä tuolla tarkoitat? En mä saa yksin mihinkään juhlimaan mennä,mutta saan mä muuten normaalia elämää viettää eli päivisin käydä missä vaan.Mut ei sentään ajattele omistavansa sua koska elättää?
Ellei, ni jotain positiivista siinäkin. Edes.
No en tiedä,mitä tuolla tarkoitat? En mä saa yksin mihinkään juhlimaan mennä,mutta saan mä muuten normaalia elämää viettää eli päivisin käydä missä vaan.
Niinhän se on. Eihän tässä itseään tosiaan aikuiseksi tunne.Njooh.
Joo. Oikeasti perseestä moinen.
Ei,kun mä olen töissä yhteisessä yrityksessämme. En ole päässyt lukuisten sairauksieni kanssa eläkkeelle.oletko työkyvytön vai työtön?
tiedän tunteen. mulla ja miehellä oli yhteinen maatila. jossa minulla ei sit ollut muuta velvollisuutta kuin tehdä helvetisti töitä ja saada haukut ja paskat aina silmille. tein niin tain näin. ikinä mies ei keskustellut kanssani mistään hankinnoista yms. jos halusit rahaa johonkin vastaus oli että ei, kaikki mitä tuli meni maatalouteen ja sen hankintoihin. ja sitten lopulta ukon huorausreissuilleEi,kun mä olen töissä yhteisessä yrityksessämme. En ole päässyt lukuisten sairauksieni kanssa eläkkeelle.
Joo,no noinhan se vähän on. Mun mies ei kyllä akkojen perässä juokse mutta muuten kuulostaa tutulta.tiedän tunteen. mulla ja miehellä oli yhteinen maatila. jossa minulla ei sit ollut muuta velvollisuutta kuin tehdä helvetisti töitä ja saada haukut ja paskat aina silmille. tein niin tain näin. ikinä mies ei keskustellut kanssani mistään hankinnoista yms. jos halusit rahaa johonkin vastaus oli että ei, kaikki mitä tuli meni maatalouteen ja sen hankintoihin. ja sitten lopulta ukon huorausreissuille