Sandara on viime aikoina esiintynyt olutmainoksessa Filippiineillä....Onhan se uskomatonta kun Sandara kävisi hyvin 18 v ikäisestä, häneltäkin kyseltäisiin kuten Annielta papereita kun ostaa (Kössille) tupakkaa tai alkoholia täällä Härmässä.
Setis
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sandara on viime aikoina esiintynyt olutmainoksessa Filippiineillä....Onhan se uskomatonta kun Sandara kävisi hyvin 18 v ikäisestä, häneltäkin kyseltäisiin kuten Annielta papereita kun ostaa (Kössille) tupakkaa tai alkoholia täällä Härmässä.
Setis
Ei kai kun on ensin tunti laitettu naamaa kuntoonEi näytä päivääkään yli 18-kesäiseltä.
Lähivuosina varmaan ollaan liki 6 kk talviaikaan tuolla. Kerron syvän lämpimät terkut sulta hänelle jos nähdään vaikkapa uusien mainoskuvausten aikaanSandara on viime aikoina esiintynyt olutmainoksessa Filippiineillä....
Kuule kyllä tuo ”vika” on heillä geeneissä. Thaikkututtuni Joy on pian 48 v ja ah niin uskomattoman tyttömäisen nuorekas suihkunraikkaanakinEi kai kun on ensin tunti laitettu naamaa kuntoon
Eikö Annie enää oo...?Kuule kyllä tuo ”vika” on heillä geeneissä. Thaikkututtuni Joy on pian 48 v ja ah niin uskomattoman tyttömäisen nuorekas suihkunraikkaanakin
S
Tottakai onEikö Annie enää oo...?
Ennen Jeesuksen syntymää? Saattaa näet mennä rangaistavuuden puolelle, Maria oli erittäin todennäköisesti alle 16-vuotias Jeesuksen syntyessä.Neitsyt Marian.
Ei ollut ikärajoja tuolloin vielä keksittyEnnen Jeesuksen syntymää? Saattaa näet mennä rangaistavuuden puolelle, Maria oli erittäin todennäköisesti alle 16-vuotias Jeesuksen syntyessä
Missä sinä häntä olet suihkunraikkaana nähnyt...?Kuule kyllä tuo ”vika” on heillä geeneissä. Thaikkututtuni Joy on pian 48 v ja ah niin uskomattoman tyttömäisen nuorekas suihkunraikkaanakin
S
Missä sinä häntä olet suihkunraikkaana nähnyt...?
Kutsuin hänet mökille saunomaan, ja hän tuli oikein mielellään…Missä sinä häntä olet suihkunraikkaana nähnyt...?
Eivät ole, mutta käytännössä ihan jokainen keskusteluketju lähtee ennemmin tai myöhemmin hieman rönsyilemään jonkun sivukommentin jälkeen. Oletko ihan uusi täällä ehkä?Ovatko nämä Annie ja Joy jotain julkkiksia?
JaaMads Mikkelsen
Sinulla alkaa olla todella kiire, saillä Saara on pian siinä iässä, ettei enää voi raskaaksi tulla. Lisähaastetta voi myös asettaa tuo Saaran lesbous, vaikka saattaa hän suuntautumisestaan tinkiä. jotta saisi tuntea sinun laukeavan.Haluaisin rakastella Saara Aallon kanssa, koska mä rakastan Saaraa todella paljon. Olen nähnyt ihania unia Saarasta, jossa me rakastelimme ja mä sain laueta Saaran sisään: Ja vielä ihanampaa olisi jos Saara haluaisi tulla raskaaksi, joka sopisi minulle vallan hyvin. Mutta saanhan minä sentään rakastaa Saaraa, vaikka tamä haave tuskin koskaan toteutuu
Niinpä.Tottakai on
Hänhän on +10 v nuorempi. Otin vaan menopaussia lähestyvän (jollei jo ole?) aasialaisnaisen esimerkkinä, kuinka tyttömäisyys (ja hoikkuus) säilyvät niin monilla.
S
Aiheuttaako Anniina korkeapainetta alapäähän?Anniina Valtosen kanssa
Aiheuttaako Anniina korkeapainetta alapäähän?