Kenen julkkiksen kanssa harrastaisit mieluiten seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se uskomatonta kun Sandara kävisi hyvin 18 v ikäisestä, häneltäkin kyseltäisiin kuten Annielta papereita kun ostaa (Kössille) tupakkaa tai alkoholia täällä Härmässä.

Setis
Sandara on viime aikoina esiintynyt olutmainoksessa Filippiineillä.... :giggle:
Light-Ko-Yan-Screengrab-1-768x435.png

Sandara on viime aikoina esiintynyt olutmainoksessa Filippiineillä....
Lähivuosina varmaan ollaan liki 6 kk talviaikaan tuolla. Kerron syvän lämpimät terkut sulta hänelle jos nähdään vaikkapa uusien mainoskuvausten aikaan 😉

Ja teen tikusta asiaa, tarjoan hänelle 100x maukkaampaa tummaa olutta, jos vaan löytyy. Lähdetään vaikka etsimään suomalaispanimon Jouluolutta sieltä, aikaavievä tehtävä varmaan 🎅🏻 🎄 🍺🍺

Setis

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Neitsyt Marian.
Ennen Jeesuksen syntymää? Saattaa näet mennä rangaistavuuden puolelle, Maria oli erittäin todennäköisesti alle 16-vuotias Jeesuksen syntyessä.

Haluaisin rakastella Saara Aallon kanssa, koska mä rakastan Saaraa todella paljon. Olen nähnyt ihania unia Saarasta, jossa me rakastelimme ja mä sain laueta Saaran sisään: Ja vielä ihanampaa olisi jos Saara haluaisi tulla raskaaksi, joka sopisi minulle vallan hyvin. Mutta saanhan minä sentään rakastaa Saaraa, vaikka tamä haave tuskin koskaan toteutuu

Haluaisin rakastella Saara Aallon kanssa, koska mä rakastan Saaraa todella paljon. Olen nähnyt ihania unia Saarasta, jossa me rakastelimme ja mä sain laueta Saaran sisään: Ja vielä ihanampaa olisi jos Saara haluaisi tulla raskaaksi, joka sopisi minulle vallan hyvin. Mutta saanhan minä sentään rakastaa Saaraa, vaikka tamä haave tuskin koskaan toteutuu
Sinulla alkaa olla todella kiire, saillä Saara on pian siinä iässä, ettei enää voi raskaaksi tulla. Lisähaastetta voi myös asettaa tuo Saaran lesbous, vaikka saattaa hän suuntautumisestaan tinkiä. jotta saisi tuntea sinun laukeavan.