V
vierailija
Vieras
Tulin tänne kurkkaamaan onko täällä ketään. Kompostissa ei jaksa olla. Joksut olis nyt lähempänä kuin ikinä, 100km päässä. Mutta en pääse.
Toivottavasti he tulevat vielä Suomeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi että, olen kyllä ihan varma, että ne tulee vielä, minut toi Turku uuvutti niin, että taidan jättää väliin, kun ajoa tulis sellainen yli 300 km suuntaansa ja ei ole siihen hotelliin oikein varaa niin sit pitäis keskellä yötä myös ajaa takaisin, ajoittain sadekeliä vielä ainaski täälläpäin.Tulin tänne kurkkaamaan onko täällä ketään. Kompostissa ei jaksa olla. Joksut olis nyt lähempänä kuin ikinä, 100km päässä. Mutta en pääse. Toivottavasti he tulevat vielä Suomeen.
Itse en ole päässyt vielä yhdellekään keikalle. Mutta ensi vuonna jos vielä tulevat, niin lähdenVoi että, olen kyllä ihan varma, että ne tulee vielä, minut toi Turku uuvutti niin, että taidan jättää väliin, kun ajoa tulis sellainen yli 300 km suuntaansa ja ei ole siihen hotelliin oikein varaa niin sit pitäis keskellä yötä myös ajaa takaisin, ajoittain sadekeliä vielä ainaski täälläpäin.
Mä en ole mennyt kertaakaan niiden keikoille, vaikka ns. fani olenkin. Jotenkin oudosti ajattelen, että haluun ihailla vain kaukaa ja somen kautta. Varmaan saisin sydärin jos näkisin ne livenä läheltäItse en ole päässyt vielä yhdellekään keikalle. Mutta ensi vuonna jos vielä tulevat, niin lähden
Toivotaan näin, ja tuolla Turussakin, kun kysyttiin niin monta kättä nousi siinäkin ketkä on ekaa kertaa.Itse en ole päässyt vielä yhdellekään keikalle. Mutta ensi vuonna jos vielä tulevat, niin lähden
Tampere olisi muutenkin niin paljon parempi. Toivo elää, että vielä jonakin päivänä palaisivat sinne, vaikka sieltä taitaa sopivan kokoinen keikkapaikka puuttuakin.Mä en ole mennyt kertaakaan niiden keikoille, vaikka ns. fani olenkin. Jotenkin oudosti ajattelen, että haluun ihailla vain kaukaa ja somen kautta. Varmaan saisin sydärin jos näkisin ne livenä läheltä Olen kyllä varma, että tulevat jatkossakin Suomeen keikalle ja ehkä tuonne Turkuun. Kris stoorissa jo lupailikin tätä. Turku tosin on kaikille, jotka ei ole sieltä, melko hankala paikka. On huonot kulkuyhteydet kun julkinen liikenne ei kulje kovin kattavasti/myöhään.
Tampere tai edes Helsinki ois paljon paremmat, juurikin kulkuyhteyksien poispäin vuoksi.Tampere olisi muutenkin niin paljon parempi. Toivo elää, että vielä jonakin päivänä palaisivat sinne, vaikka sieltä taitaa sopivan kokoinen keikkapaikka puuttuakin.
Tampere tai edes Helsinki ois paljon paremmat, juurikin kulkuyhteyksien poispäin vuoksi.
No voi harmi ettei nyt saada mitään reunion kontsaaK nähtävästi maanantaina kiekkoa pelaamassa jo, eli ei taida olla Boitsukaan jäämässä biisiä hiomaan tms. Tai eihän se tietysti sitä pois sulje.
Kohtahan se nähdään. Näytti kyllä turussa taaempana olevan vähän vanhempaa väkeä ja nuoret oli etualalla.Tosi nuoria naisia yleisössä Turussa. Onko vanhempi väki menossa pääasiassa Mikkeliin?
K nähtävästi maanantaina kiekkoa pelaamassa jo, eli ei taida olla Boitsukaan jäämässä biisiä hiomaan tms. Tai eihän se tietysti sitä pois sulje.
Kohtahan se nähdään. Näytti kyllä turussa taaempana olevan vähän vanhempaa väkeä ja nuoret oli etualalla.
No voi harmi ettei nyt saada mitään reunion kontsaa Sentäs jotain pientä somessa, mutta enemmän kyllä uskalsin toivoa. En kertakaikkiaan edes ajatellut etteikö ne näkisi ollenkaan nyt. Tosin uskon kyllä siihen, että B taisi olla ekan yön Kärtsällä
On kummallista kyllä.No voi harmi ettei nyt saada mitään reunion kontsaa Sentäs jotain pientä somessa, mutta enemmän kyllä uskalsin toivoa. En kertakaikkiaan edes ajatellut etteikö ne näkisi ollenkaan nyt. Tosin uskon kyllä siihen, että B taisi olla ekan yön Kärtsällä
Mut missä se sit oli? Kun vaikutti niin oudolta se stoori missä se söi muroja hotellissa?En halua tuottaa sulle pettymystä, mutta tuskin oli yötä siellä.
Siellä oli ihan kaiken ikäisiä kuule, eipä hätää.Tosi nuoria naisia yleisössä Turussa. Onko vanhempi väki menossa pääasiassa Mikkeliin?
Mut missä se sit oli? Kun vaikutti niin oudolta se stoori missä se söi muroja hotellissa?
On kummallista kyllä. Vielä tietysti on se "sunday maybe", mutta jotenkin olen hiukan epäileväinen jo senkin suhteen.
No minä olen erimieltäMinusta siinä stoorissa ei ollut mitään outoa. Herännyt ehkä myöhemmin kuin muut esimerkiksi.
Sama minulla.No minä olen erimieltä