V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänä aamuna mieleeni juolahti vastaus ap:n kysymykseen:En tiedä
Miksi tuota kyselet?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija post: 34204029:Mikä on paras kirja jonka olet koskaan lukenut? Sellainen joka kaikkien pitäisi lukea tai mitä voisit itse lukea vaikka kuinka monta kertaa uudestaan.
Ehkä saadakseen hyviä lukuvinkkejä.Miksi tuota kyselet?
Jos Maasista tykkäät niin lue Rebecca Yarrosin siivenisku-sarjaNoniin luin viikonlopun aikana melkein tuhat sivuisen sarah j maasin veren ja maan huoneen. Ja monta kertaa sain nauraa ja riemusta kiljua ja muutamat itkutkin tuli kuinka kauniisti sarah kertoo ystävyydestä ja siinä olevasta rakkaudesta hän vilkaisi keijua nyt olet vapaa. Tiedän bryce kurkistin laatikkoosi ja käytän tämän vapauteni suojellakseni teitä minä en suostu pelkäämään itkin kuinka kauniisti oli kirjoitettu. Ja paljon muutakin oli actionii sarah osaa kyllä pitää otteessaan en malttaisi odottaa että pääsen kirjasarjan seuraavaa osaa lukemaan kiitos sarah tästä kirjasta sain taas kokea erilaisia tunteita ja nähdä paikkoja mitä kirjassa oli. Tähän loppuun viellä uudestaan kirjoitat aina niin kauniisti ystävyydestä ja se jos mikä tuo minulle suurta kauneutta vaikka sydämmesäni onkin iso aukko se kuinka kuvailet rakkautta kumppanusten välillä on suurta kauneutta vielläkin vähän itken sitä keiju kohtausta se sai kyyneleet valumaan poskille.
Ainiin ja sori kaikki jos tällä palstalla vähän sekoilin ei pitäisi silloin kirjoitella muttä välillä oon kait sekaisin mut bryce sanoi kirjassa et on kunnon sekoilia sellaista kait se elämä on että välillä ollaan sekaisin
Hei vaaau mikä mimmi oot mulla on toi rebecca kopioituna et luen sen jahka on kirjastossa vapaana. Siis näin sen kirjan kannen kerran netissä ni tuli et ton kirjasarjan haluun lukea. Monta osaa siinä on ja kuinka paksuja kirjoja ne on? Mikä olikaan sarjan ekan osan nimi? Herättikö se millasia tunteita sinussa? Ootko noit sarahin kirjoi lukenut? Ja hyvä kun muistutit siitä kirjasarjasta se kuva jäi edelliseen kännykkäänJos Maasista tykkäät niin lue Rebecca Yarrosin siivenisku-sarja
Olen asiasta täysin eri mieltä. Juopon näköinen mies, joita mahtuu 13 tusinaan.Varekset on kyllä lepposta luettavaa. Ja kyl oli huono et antti reini ei enään nöyttele varesta sopi ku nyrkki nenään on just sen yksityiskytän näkönenkin ja dekkaristi
Noh vareksellehan kalja maistuu niissä kirjoissa ja elokuvissa ni eiks pikku renttuus sovi sille yksityiskytälle. Noh mulle ei tuu mieleen ketään muuta siitä. Paras vares. Vai veijosestakin pidän ku näytteli ekaa osaa siinä vareksessa mut se rooli oli nakutettu just antille. Ootko sä lukenut edes vareksia koskaan?Olen asiasta täysin eri mieltä. Juopon näköinen mies, joita mahtuu 13 tusinaan.
En todellakaan ole. Olen vain lukenut Anu Sinisalon haastattelun Annasta, kun hän kertoi miksi suhde Antin kanssa päättyi aikoinaan.Noh vareksellehan kalja maistuu niissä kirjoissa ja elokuvissa ni eiks pikku renttuus sovi sille yksityiskytälle. Noh mulle ei tuu mieleen ketään muuta siitä. Paras vares. Vai veijosestakin pidän ku näytteli ekaa osaa siinä vareksessa mut se rooli oli nakutettu just antille. Ootko sä lukenut edes vareksia koskaan?
No siis ei siinä koko aikaa dokata vaan selvitetään mysteereitä ja rikoksia ja hyvää tarinan kerrontaa varsinkin kirjoissa. Eikö sinun kirjoissa henkilöt koskaan sitten juo vai? Mistäs tuo maarit tastulan kirja kertoo?. Itelkin nyt hankala paikka. Kaveri nainen kysyi mult toissa päivänä yllättäen et alanko mä oleen sen kanssa. Siis tota multa ei oo koskaan nainen kysynyt et alanks mä oleen se on kyl söötisti sanottu. Mut mä sit töksäytin et ei nyt aleta sekoilemaan tollasil jutuil. Mitä sä sanoisit et jos mies sanois sulle josta pidät. et alaks oleen mun kaa ni mil taval vastaisit?En todellakaan ole. Olen vain lukenut Anu Sinisalon haastattelun Annasta, kun hän kertoi miksi suhde Antin kanssa päättyi aikoinaan.
Miksi lukisin ja katsoisin elokuvia asioista, jotka vain tuovat mieleeni ikäviä muistoja omasta elämästä?
Toisessa palstan ketjussa höpisin lukutuolistani, mutta ketjua hallinnoiva robotti ei huoli viestiäni. Olisin vain kertonut, että lukutuolini on samanlainen kuin muinaisessa kirjakauppamainoksessa, jossa jo edemennyt kulttuuripersoona totesi: ”Lukeminen kannattaa.”
Ajattelin pitää kirjojen lukutaukoa, ja keskityn vain paikallislehtiin.
Tietenkin tekisi mieli lukea Yle aamussa tänään esiintyneen Maarit Tastulan kirja, mutta ehkä joskus myöhemmin. Isäni puoleisessa suvussa on Amerikkaan lähtenyt setä. Isäni kertoi miehestä vasta vähän ennen kuolemaansa.
Kukapa tietää, jos hänkin on ollut suvun mustalammas kuten moni kirjan henkilöistä.
”Eikö sinun kirjoissa henkilöt koskaan sitten juo vai?”
Vastaan vain yhteen kysymykseesi, joita on liian monta yhdellä kertaa vastattaviksi.
Mainitsin tällä palstalla jossain toisessa ketjussa viimeksi lukemastani kirjasta, jonka päähenkilö on mies nimeltään Alex. Kirjan Alex on akateemisesti kouluttautunut kirjallisuuden opettaja.
Hän käyttää alkoholia sivistyneesti, ja kirja ei keskity ryypiskelyyn vaan matkailuun ympäri maailmaa.
Olen mielestäni tenyt lukijoilleni kristallinkirkkaaksi, että olen 100 % absolutisti, ja perustanut aikoinaan kotikulmilleni ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa päihderiippuvaisten läheisille vertaisryhmän nimeltään Al-Anon.
En enää halua olla missään tekemisissä päihdeasioiden kanssa.
Suretti katsoa eilen nuorta tyttöä ostoskeskuksessa, joka näytti olevan täysin sekaisin.
Eksäni pääsi aikoinaan kuiville kuin ihmeen kautta. Kun muinoin neuvoin häntä hakeutumaan hoitoon, hän oli pyytämässä minulta 10 euroa. Kävimme ruokakaupassa eli alepassa ostamassa hänelle syötävää, ja jatkoimme sisäpihalla keskustelua.
Sitten hän jatkoi matkaa ilman kadottamaansa bussilippua kotiinsa uuden puolisonsa luokse. Kuulin myöhemmin, että mies oli lähtenyt katkaisuhoitoon.
Elämästäni saisi kirjastot täyteen kirjoja. Onneksi olen pysytellut kirjoittaen vain Annan ja tämän palstan sivuilla.
Perheeni oli ulospäin ihmisten silmissä terveyden ja hyvinvoinnin edistäjiä.
Siksi kai olen tuntenut valtavaa tarvetta repiä alas kulissit. Nykyään kaikista asioista puhutaan avoimesti verrattuna 1990-lukuun.
PMMP-dokumentti on saanut valtavasti latauksia Yle Areenalla.
Tilanne ei ole miksikään muuttunut niistä ajoista tuumattiin Yle aamussa.
Naisia kohdellaan edelleen kuin halpaa makkaraa. Sama tilanne on kohdallani tällä palstalla. Palstan rentut mätkivät minua jatkuvasti päähän mennen tullen. Ehkä heillä ei ole muuta pahan olonsa purkautumiskeinoa elämässään./korjasin
Joo tiedän tön alkottomuuden sun osalta mutta en tiennyt että et voisi kirjassakaan lukea alkoholista. Hmm mäkin ennen kirjotin päiväkirjaa yhden kirjan nimi oli mielikuvituksen ja todellisuuden eroavaisuudet kirja harmittaa kun se kirja hävisi kun erottiin lapsen äitin kanssa. Pitäiskö taas joskus itekin kirjoittaa paperille en oo pitkään aikaan niin tehnyt viimeks sillonkun jouduin lataamoon niin sisäisen pään kirjoitin reissu vihkoon. Yks mukava hoitaja snaijjas ja kysyi haluatko kirjoittaa ne ajatukset vihkoon ja tuot mulle ni sillain sain kyl niitä ongelmia kirjoitettua ku ei kaikkea vältsii just saa sanottua puhumalla. Noh mikset koita kirjoittaa kirjaa ja viedä sitä sitten kustantamolle ja kattoo miten käy. Mikä sinua pidättelee yrittämästä kyllä sinulla tarninan kertojan taitoa on”Eikö sinun kirjoissa henkilöt koskaan sitten juo vai?”
Vastaan vain yhteen kysymykseesi, joita on liian monta yhdellä kertaa vastattaviksi.
mainitsin tällä palstalla jossain toisessa ketjussa viimeksi lukemastani kirjasta, jonka päähenkilö on mies nimeltään Alex. Kirjan Alex on akateemisesti kouluttautunut kirjallisuuden opettaja.
Hän käyttää alkoholia sivistyneesti, ja kirja ei keskity ryypiskelyyn vaan matkailuun ympäri maailmaa.
Olen mielestäni tenyt lukijoilleni kristallinkirkkaaksi, että olen 100 % absolutisti, ja perustanut aikoinaan kotikulmilleni ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa päihderiippuvaisten läheisille vertaisryhmän nimeltään Al-Anon.
En enää halua olla missään tekemisissä päihdeasioiden kanssa.
Suretti katsoa eilen nuorta tyttöä ostoskeskuksessa, joka näytti olevan täysin sekaisin.
Eksäni pääsi aikoinaan kuiville kuin ihmeen kautta. Kun muinoin neuvoin häntä hakeutumaan hoitoon, hän oli pyytämässä minulta 10 euroa. Kävimme ruokakaupassa eli alepassa ostamassa hänelle syötävää, ja jatkoimme sisäpihalla keskustelua.
Sitten hän jatkoi matkaa ilman kadottamaansa bussilippua kotiinsa uuden puolisonsa luokse. Kuulin myöhemmin, että mies oli lähtenyt katkaisuhoitoon.
Elämästäni saisi kirjastot täyteen kirjoja. Onneksi olen pysytellut kirjoittaen vain Annan ja tämän palstan sivuilla.
Perheeni oli ulospäin ihmisten silmissä terveyden ja hyvinvoinnin edistajiä.
Siksi kai olen tuntenut valtavaa tarvetta repiä alas kulissit. Nykyään kaikista asioista puhutaan avoimesti verrattuna 1990-lukuun.
PMMP-dokumentti on saanut valtavasti latauksia Yle Areenalla.
Tilanne ei ole miksikään muuttunut niistä ajoista tuumattiin Yle aamussa.
Naisia kohdellaan edelleen kuin halpaa makkaraa. Sama tilanne on kohdallani tällä palstalla. palstan rentut mätkivät minua jatkuvasti päähän mennen tullen. Ehkä heillä ei ole muuta pahan olonsa purkautumiskeinoa elämässään.