Ihana @sara3 ja @Keltainenkukka92 nuo teidän possutriggerit![]()
Kyllähän muiden raskaudet ärsyttää vaikka itsellä ei vielä pipsapossu tasolle olekaan vielä mennyt, voi johtua kylläkin siitä että lapsettomana ei hirveästi tule lastenohjelmia kulutettua (paitsi muumit best)
Mutta siis joo, toi karhurouvasen kuvaus uppoaa myös.. vaikkakin vähän eri vinkkelistä. En laske ikäeroja mutta ärsyynnyn jokaisesta vaunuja työntävästä vanhemmasta, bongaan ne pakonomaisesti, ja sisällä oikein kiehuu, että taas tuossa menee joku joka on onnistunut, ja mun päässä ne kaikki on raskautunut tosta noin vaan ja puolivahingossa. Tekis mieli huudella jokaiselle, että te ette varmaan tajuakkaan kuinka onnekkaita ootte kun saatte työntää lastenvaunuja. Ja just toi tunne, että oon maailman ainoa epäonnistuja ja häviäjä siinä hetkessä, kun aina vaan kulkee kaduilla tyyliin pelkän koiran kanssa ja muille ilmaantuu pyöreitä vatsoja ja lastenvaunuja…
On tää lapsettomuudesta kärsivän elämä vaan tämmöstä, pskaa pskan peräänmissään ei voi olla rauhassa tähän teemaan liittyviltä ajatuksilta kun ihan ihme jutuista joku muistuttaa sua sun lapsettomuudesta.
Joo siis muistan niin elävästi juuri tuon kun sillon lapsettomuusaikoina aina käveli ulkona koirien kanssa (oon aiemmin ollu varsinainen koirahullu mutta koirat kuten kaikki muukin menetti aika lailla merkityksensä silloin kun se lapsettomuus oli niin kauheeta) ja koin oikeen että ne koirat oikeen symboloi sitä että minä aina siellä ulkona koirien kanssa kuukaudesta ja vuodesta toiseen vaikka mitä yrittäis ja toiset senkun menee naimisiin ja seuraavasta kierrosta alkaa maha kasvamaan.
@MyMa Niin sydäntä raastavaa tuo
@Zelina lle kovasti rautahermoja, onhan nuo nyt tosi hermostuttavia päiviä!!! Eiköhän sieltä nyt ainakin joku selviä blastoksi(?) että siirtoon pääset, toivottavasti menee pari myös pakkaseen!
Mulla taas ärsyttävää kun odotan menkkoja alkavaksi joko huomenna tai ylihuomenna, todennäköisesti ylihuomenna JA niin ku se hemmetti aina näyttää menevän niin jos alkaa ylihuomenna ke niin se tarkoittaa etten todennäköisesti pääse siirtoon koska JÄLLEEN KERRAN (tämä oli vuosi sitten kaksi kertaa peräkkäin) kp 13, jolloin mulla ovis yleensä on, olisi maanantai eli siirtopäivä olisi lauantai eli ei onnistuis