Kaupunki ullomailla missä oot ollut. Siis facessa tuli tää kysymys vastaan ja vastasin et vaik muuten pidin siciliasta ni messinaan meni hermo. Tultiin junalla siihen kaupunkiin ei oltu syöty mitään viellä ja sen verta käytiin satamassa jossa oli cruise ship. Noh aika nopiaan etittiin ravintola mentiin syömään se oli se ravintola aika lähellä satamaa squarella. Noh join muutaman bissen ruuanlomassa siitä pointsi messinalle et birra messina oli hyvä bisse noh sitkun olin syönnyt ja juonnut lapsen äitin kanssa menin vessaan oltiin siis ulkona se terassi ei ollut ihan kiinni siinä ravintolassa vaan keskellä sitä squaree. Noh sit tää tarjoilia oli mennyt naiselle sanoo kun olin vessassa et mihkä miehes lähti et kuka maksaa laskun noh tulin vessasta ja en nähnyt sitä tarjooliaa mut nainen kertoi mitä oli tapahtunut mitä tarjoilia oli sanonut. Noh luuli se tarjolia et lähen maksamatta ja alko läsyttää naiselle noita noh sit tuli lasku nih sit lapsenäiti tsekkas laskun ja siinä oli et 5euroa maksaa se et ne toi haarukan ja veitsen pöytään sillon mulla meni hermo ja sanoin et maksa lasku mä lähen jo lompsii vittuun sieltä ravintolasta ja en haluu nähä sitä tarjoiliaa ja sitku oot maksanu laskun lähetään vittuun koko kaupungista joten se visiitti messinaan jäi lyhyeks. Ja eniten aikaa vietettiin messinan junasemalla et päästään vittun huijaus kylästä en oo ikinä nähnyt et siitä laskutetaan et tuo aterimet pöytään ootko sä? Noh se on rikkaiden mesta kun cruise shipit pysähtyy siinä. Mut esim naxosessa oli mukava homopariskunta joka piti sitä ravintolaa siinä merenrannalla ja me oltiin ainoot sillon terassilla ja en oo ikinä viihtynyt niin hyvin ravintolassa kuin silloin ja kauan kauniit näkymät iltasella taormiinaan