Hei mikä sun mielestä on ollut ikävin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko myöntää et paluumatkasta en muista juurikaan mitään tais olla paljon nukkumista vaan en muista syönneeni mitään laivalla silloin. Ei kyl mitään hajua.
Hyvä niin. Keskitytään vain tähän päivään.
Olen huomannut, olen joskus kyllästynyt kotikaupunkiini Helsinkiin.
Olisi ikäihmisenä paljon helpompaa asua pienessä kaupungissa, jossa kaikki on käden ulottuvilla. Sitten tympääntyminen menee ohi ja löydän uusia kivoja juttuja. Tänään aion pistäytä korttelini uudessa myymälässä. Kiva katsella kesävaatteita vaikka niihin ei ole tarvetta.
 
Hyvä niin. Keskitytään vain tähän päivään.
Olen huomannut, että olen joskus kyllästynyt kotikaupunkiini Helsinkiin.
Olisi ikäihmisenä paljon helpompaa asua pienessä kaupungissa, jossa kaikki on käden ulottuvilla. Sitten tympääntyminen menee ohi ja löydän uusia kivoja juttuja. Tänään aion pistäytä korttelini uudessa **Out**let-myymälässä. Kiva katsella kesävaatteita vaikka niihin ei ole tarvetta.
 
Joo mut onhan se aika epätodenäköstä et suomalaisiikin viismiljonaa ja laivallakin se kakstuhatta ihmistä ni me just törmätään pariskuntaan ja ne näyttää kuvia just samasta mestasta ja hotlasta. Et miten me just ajauduttiin niiden luokse jolla sama kokemus se on kyl kovin epätodenäköstä.
Mut joo sit kerran kävi kans sattuma. Oltiin maxin kaa virossa noh siinähän oli se et laivalta ei ois saannu illalla lähtee maihin tai jos lähti ni vast aamulla pääs laivaan takas. Et aamulla se virallinen maihinousu tapahtuu. Miksei voi tulla yöllä takas laivaan jos on maksanut matkan ni luulis pääsevän laivaan millon vaan. Noh me lähettiin kuitenkin sillon monelta illalla yöllä se laiva olikaan satamassa noh eniveis mentiin sit yhteen baariin keskustassa ja oltiin tiskillä nih sit sieltä nurkkapöydästä yks äijä huutaa moro mitä ukot nih mä oon ei vittu siellä oli pariskunta mun kaupungista ja ne oli ollut viellä samassa työpaikassa kun mä. Ja ne oli ainoot asiakkaat meijän lisäks siin baaris ja sit mä olon hämmentävä törmäys noh istuttiin niiden pöytään ja höoöteltiin kaikenlaista noh sit siinä oli vieressä strippi baari mentiin maxin kaa sinne haluttiin kokea strippi luola. Noh mentiin tiskille max sanoi iso vesi mä sanoin et yks bisse. Noh se baarimikko sanoi et vesi 20euroo ja se mun bisse oli kans kakskyt euroo litran mottei oli noh makskin sanoi no vittu kalja mullekkin kanssa. Koh istuuduttiin sitten sohvalle ja hetken pääst se suomalainenkin pariskunta tuli sinne. Noh sit istuttiin nelistään siinä ja kateltiin esityksiä hetki siellä oli röökikoppi missä max joi minttuviinaa ku sil oli pullo messis. Noh sit istuuduin siihen takas sohvalle ja joku strippari tuli viereen selittää et tahtois jotain skumppaa mä esitin etten ymmärrä emmä halunnut mitään yksityisjuttui se strippiklubi nyt oli vaan auki. Noh omtiin taas tiskillä nih joku strippari silitti takaapäin mun hiuksia ja jotenkin tuli hyvä mieli sitä noh istuuduttiin takas. Mut max oli kova oksentelmaan ja sit se tapahtui oli stripparin esitys siinä ja maxil lens hitto kun yrjöö yhtäkkiä yrjöö lensi pitkin sen stripparin jaloille ja lattioita. Mä hain äkkiä paperii ja aloin sivoo jälkii mut ei se auttanut tuli vartioita ja sanoi et nyt vittuun sieltä. Mul oli käteistä viiskymppinen ja kun vartijat talutti ulos ni näin sen stripparin joka oli tehnyt mun mielestä kivan eleen nih sujautin ohimennen sen viiskypäsen sen stringien väliin vaikkei se siellä ollu esiintynytkään. Noh siitä alakerran baariin ja siellä oli austaralialais mies jonka pöytään istuttiin se oli tarvelleri noh siinä aamu yön tunteina höpistiin niitä näitä. Noh sit joku vanhempi virolais nainen tuli meijän pöytään ja alko tarjoon ihan hitosti shottei se vaan tarjos ja tarjos. Ainiin max oli hermoissaan ku sen paidassa oli oksennuksessa et lähetään ostaa uutta paitaa mut sanoin tajuuks ei täällä oo tähän aikaan mikään vaatekauppa auki. Noh eniveis se virolais nainen voitti kyl mut viinan juonnissa ku kello oli tyyliin kuus aamulla ni sanoin et pakkolähtee vessaan mut pääsin ulkona nurkalle ja sit alko vaan oksennusta tulla kaatamalla. Sitkun baari meni kiinni nih kiiteltiin sitä naista ja halailtiin ja ainiin siit australilais miehestä tuli face kaveri
Voi kun tuo kirjoittaja joskus oppisi lyömään enteriä ja laittamaan rivivälin. En minä ainakaan jaksa lukea tuollaista pötkötekstiä
 

Yhteistyössä