En usko, että kotieläintiloilla alkoholin myynnistä on tullut erityisemmin voittoa. Ovat kuitenkin lähinnä perhekohteita ja näihin mennään yleensä omalla autolla. en kyllä tiedä, onko näissä kuinka paljon yöpymismahdollisuuksia. Olen vain käynyt piipahtamassa perheen kanssa.
Ja tuosta alkoholin myynnistä ja tuomisesta kotiin.
On kumma homma, että ensin itkettiin että keskustoissa lounaspaikat näivettyy kun ihmiset tekevät etätöitä. Etäpäivät pitää lopettaa, jotta yritykset voivat hyvin ja työntekijät tuovat rahaa yrityksiin.
Nyt EI haluta ihmisten menevän kaupunkien keskustoihin ravintoloihin eikä pubeihin, vaan halutaan että jäävät kotiin alkoholia juomaan.
Ei ole loogista.