V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sullahan nimenomaan toi kysymys onEikö sulla oikeasti ole mitään muuta tekemistä?
Luuletko minua kilttikseksi?Sullahan nimenomaan toi kysymys on
Ymmärretään että sua **tuttaa nyt kun tulit käräytetyksi.
Nyt tipahdin kyydistä.Sullahan nimenomaan toi kysymys on
Ymmärretään että sua **tuttaa nyt kun tulit käräytetyksi.
Eipä ihme jos vastaat minulle tarkoitettuun viestiinNyt tipahdin kyydistä.
Jätä listastasi pois viimeinen mielikuvitushahmosi. Olen tällä palstalla vain huumorimielessä ja tsemppaan neuvoa tarvitsevia.Nyt tipahdin kyydistä.
En ole Setis, Kilttis, Alepa tai ketkä täällä nyt tykkäävätkään tapella.
Jätä listastasi pois viimeinen mielikuvitushahmosi. Olen tällä palstalla vain huumorimielessä ja tsemppaan neuvoa tarvitsevia.
Kukaan ei halua nuuskia pierujasi ja löyhkääviä eritteitäsi. Tuputat ateismia ja persuilua jokaisessa ketjussa.
Kukaan, ei KUKAAN tarvi SUN neuvoja
Juu, sinähän ole täällä solvauksinesi vain levittämässä hyvää mieltä. Sinun jutuistasi on muuten alkanut aina selvemmin kuultaa jonkinlainen lahkolaisuus. Onkos echo saanu käännytettyä sinut porukoihinsa?Jätä listastasi pois viimeinen mielikuvitushahmosi. Olen tällä palstalla vain huumorimielessä ja tsemppaan neuvoa tarvitsevia.
Olen aina avoimeksi kirjoittanut olevani körtti eli herännäinen. Outoa jos viestieni jatkuvana kyttääjänä et ole sitä aiemmin huomannut.Juu, sinähän ole täällä solvauksinesi vain levittämässä hyvää mieltä. Sinun jutuistasi on muuten alkanut aina selvemmin kuultaa jonkinlainen lahkolaisuus. Onkos echo saanu käännytettyä sinut porukoihinsa?
Voi kyseisiä reppanoita.Olen aina avoimeksi kirjoittanut olevani körtti eli herännäinen. Outoa jos viestieni jatkuvana kyttääjänä et ole sitä aiemmin huomannut.
Vihaat kristinuskoa ja muitakin uskontoja ja elämänkatsomuksia.
Skippaa viestini yli niin et saa päänsärkyä.
Kilttis hermostui kun näki näitä osuvia vertailuja ja alkoi maalittaan ihan urakallaLinkki ei tullutkaan läpi mutta pitää katsoa sellainen otsikko kuin
Setis vs kilttis
Setis ei pystyisi nylkemään mitään nisäkästä - Kilttis nauttii siitä ja mässäilee kuvottavilla sadistisilla sanakuvailuilla kun lyö omaa kania naamaan vasaralla ja miltä se sitten näyttää (sairaallosta tekstiään en halua toistaa)
Setis kohtaa ihmiset positiivisella asenteella - Kilttis kohtaa/muistelee vainoharhaisesti ex- opiskelijakavetit, työkaverit, naapurit, kaupan kassat ja esimiehet jne. ”Kaikki” puhuu pahaa hänestä…![]()
Ja toinenEttei vaan olis se pyöräilypöljä joka alvariisaa läähättää mun perään. Kevät/kesä tulee ja kohta alkaa taas kosiskelut telttaretkille! Pitäs kumit ostaa ja sillee!
Olen yrittänyt karistaa tätä ukkoa jo vuosia! Harmi kun ei aina heti huomaa kuka on kyseessä kun tämä kirjoittelee harmaana yleensä. Tulee näin joskus kirjoiteltua tämän kanssa!
Yritin viime kerralla toista taktiikkaa päästä tästä eroon mutta mönkään meni sekin yritys!
——————
Tuo oli Lispen kommentti hänen vainoojastaan, epäilee ainoastaan kiltistä
Muistan tuon satulanuuhkijan oudot jutut, on kyllä tuokin yhteys käynyt mielessä…
Kaikki on aina häntä ”vastaan”. Ja myöhemmin myös ”vaimoa ja kälyäkin” vastaan.
Joku totaalisen syrjäytynyt susityyppi kyllä kyseessä, nyt kun kevättä on jo ilmassa, niin maanisuus tappoi luovuuden ja elää punkan pohjalla peitto korviensa päällä.
Pieru-Petrin satuolennot elävät hänen väkevissä suolikaasuissaan ja ulosteissaan kuin Tuhannen ja yhden yön satujen kannun henki.Voi kyseisiä reppanoita.
”Liikkeen näkemykset perustuvat luterilaiseen oppiin ja korostavat niin sanottua alatien kristillisyyden uskonasennetta, jonka mukaan ihminen on kelvoton ja raadollinen: pelastuksessa kaikki tulee Jumalalta. Paavo Ruotsalainen katsoi, ettei ihmisellä ole tarkkaa tietoa siitä, miten elää Jumalan tahdon mukaan.”
Onhan sekin kieltämättä hankalaa tietää mikä on milloinkin ja minkäkin satuolennon tahdon mukaista![]()
Ilmavaivoihin ja turvotukseen tehoavat parhaiten apteekin itsehoitolääkkeet, joiden vaikuttavana aineena on simetikoni tai dimetikoni. Nämä lääkkeet rikkovat suolistokaasujen muodostamia kuplia, mikä helpottaa kaasun poistumista ja lievittää kipua.Pieru-Petrin satuolennot elävät hänen väkevissä suolikaasuissaan ja ulosteissaan kuin Tuhannen ja yhden yön satujen kannun henki.
Pieru-Petri on aiemminkin esiintynyt Tohtorina.Ilmavaivoihin ja turvotukseen tehoavat parhaiten apteekin itsehoitolääkkeet, joiden vaikuttavana aineena on simetikoni tai dimetikoni. Nämä lääkkeet rikkovat suolistokaasujen muodostamia kuplia, mikä helpottaa kaasun poistumista ja lievittää kipua.
on hyvä ja käy ostamassa niitä tänään kun et mistään muusta osaa enää puhuakaan
Terv![]()
kun kysyt noin niin kaikki näkee selvästi että haluat saada jälleen kerran riitoja aikaiseksiMiksi et enää päivitä palstalle Sannan uusimpia kuulumisia? Missä maassa hän tapasi Hillaryn? Oliko Italia vai joku muu maa?
Tiedoksenne teille tuntemattomasta asiasta:Pieru-Petri on aiemminkin esiintynyt Tohtorina.
Tee lista alapersoonistasi. Miksi et enää päivitä palstalle Sannan uusimpia kuulumisia? Missä maassa hän tapasi Hillaryn? Oliko Italia vai joku muu maa?
Tiedoksenne, teiltä puuttuu tämä kun sotkette nolosti asioita.Tuosta listauksesta puuttuu herjaus, jonka ilmiselvästi sekoitat huumoriin. Noita muita et taas selvästikään tunnista, koskapa muiden keskustelijoiden käyttämänä ne aiheuttavat sinussa välittömän loukkaantumisen ja massiiviset itkupotkuraivarit. Ei voi olla helppoa. Mutta kun tuon ymmärsin, niin päätin antaa sinulle anteeksi.