V
vierailija
Vieras
Sä et oo tainnut käydä ulkona roskista pidemmällä.Niinpä. Mitä ihmeen varusteita siihen muka tarvitaan?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä et oo tainnut käydä ulkona roskista pidemmällä.Niinpä. Mitä ihmeen varusteita siihen muka tarvitaan?![]()
Miten vtussa tämä liittyy johonkin mökkiin, jossa K nyt on?En puhunut pelkistä kamppeista. Himalajan reissuun paloi mulla aikanaan 10 000 € rahaa.
Mulla meni enemmän Nepalin reissuun, tosin kiersin Aasiaa silloin enemmänkin. Välillä otettiin kallis hotelli.En puhunut pelkistä kamppeista. Himalajan reissuun paloi mulla aikanaan 10 000 € rahaa.
Ei tämä nyt näin mene. Syytät mua partiarkaalisista asenteista ja piilevästä naisvihasta. Kyllä se todistustaakka nyt on sulla eli osoitas nyt mulle, missä tämä asenne muka näkyy.Siellähän ne sun kirjoitukset on tallessa. Osaat varmasti kaivaa ne itsekin esiin, jos haluat fiilistellä niitä.
Siten että joku väitti ettei niihin pala rahaa. Raukka ei ole käynyt koskaan ulkomailla niin valaisin asiaa.Miten vtussa tämä liittyy johonkin mökkiin, jossa K nyt on?
Sä et oo tainnut käydä ulkona roskista pidemmällä.
Naiset ei oo mitään heikkoja nukkeja, vaikka niin väität.Ei tämä nyt näin mene. Syytät mua partiarkaalisista asenteista ja piilevästä naisvihasta. Kyllä se todistustaakka nyt on sulla eli osoitas nyt mulle, missä tämä asenne muka näkyy.
Mulla meni 50k kun kiipesin Everestille.Mulla meni enemmän Nepalin reissuun, tosin kiersin Aasiaa silloin enemmänkin. Välillä otettiin kallis hotelli.
Annoitko ne jollekin stripparille, hyi sinua.Mulla meni 50k kun kiipesin Everestille.
Käytin vessapaperina niin että.Annoitko ne jollekin stripparille, hyi sinua.
Panomökit on kalliita.Siten että joku väitti ettei niihin pala rahaa. Raukka ei ole käynyt koskaan ulkomailla niin valaisin asiaa.
Onko Penttikin kiivennyt Everestille.Käytin vessapaperina niin että.
Ei ole tuollaista hahmoa, ja minun kirjoitus toi ei ainakaan ole. Joku niin että matkija pöljäke taasen.Onko Penttikin kiivennyt Everestille.![]()
Eikä todellakaan kiinnosta mikään tollainen.Ei ole tuollaista hahmoa, ja minun kirjoitus toi ei ainakaan ole. Joku niin että matkija pöljäke taasen.
Nyt linkkaat tähän sen viestin, jossa näin sanon sun mielestäsi. Muutoin olet pelkkä trolli.Naiset ei oo mitään heikkoja nukkeja, vaikka niin väität.
Mulla meni 100k kun en kiivennytkään.Mulla meni 50k kun kiipesin Everestille.
Hyttysten syöttinä oleminen on sitten kolmas vaihtoehto.Onko mitään muuta vaihtoehtoa mökkeillä kuin sukumökki tai panomökki? En jaksa sukulaisia ja ei kiinnosta paneminen.
Kyllä se kuitenkin joitain erityisvälineitä vaatii, jos aikoo useamman päivän vaeltaa ihan Suomessakin. Onhan nuo pelastuslaitokset saaneet puheluita, miten helikopterilla pitää hakea pois, kun on rakko jalassa. Nämä varmaan kuvittelivat, että vaeltamiseen riittää ihan kaksi jalkaa.Vaeltaminen ei muuten vaadi välttämättä mitään erityisen kalliita kamppeita. Välineurheilijat on just näitä somettajia, jotka ei todellisuudessa selviä metsässä päivääkään.
Sitä turhaan, että K on kaikesta tiirailustanne huolimatta vain SINKKU ! Olisitte voineet jättää täysin seuraamatta "sen naiset".
Kuules nyt. Olen ollut viikon kestävillä vaellusreissuilla. Tietysti siellä pitää olla oikeanlaiset kengät, teltat yms., mutta kaiken ei tarvitse olla huippukallista ja viimeisen päälle. Vähemmälläkin pärjää, jos on luonnossa selviytymisen taitoja.Kyllä se kuitenkin joitain erityisvälineitä vaatii, jos aikoo useamman päivän vaeltaa ihan Suomessakin. Onhan nuo pelastuslaitokset saaneet puheluita, miten helikopterilla pitää hakea pois, kun on rakko jalassa. Nämä varmaan kuvittelivat, että vaeltamiseen riittää ihan kaksi jalkaa.
Mun mies on kamala välinevaeltaja mutta eipä ole koskaan tarvinnut soittaa helikopteria hakemaan häntä ja poikia pois erämaasta. Vaeltamiseen tarvitaan oikeasti oikeanlaiset vaatteet kalsareista alkaen, oikeanlaiset jalkineet, oikeanlaista ruokaa, oikeanlaisia välineitä yöpymiseen ja ruoanlaittoon, ensiapuun jne. Jos aikoo vain pikaisesti pyrähtää jossain, niin sitten voi mennä vaikka sandaaleilla ilman vesipulloa ja eväänä suklaapatukka. Mutta eipä tuo mitään vaeltamista edes ole.
Myyyyhhh miks loppu jo puolessa tunnissa happy hour, ei enää linkki aukeeSeuraavaksi Happy hour videotunti
![]()
Eikö sulla ole omaa elämää ja seikkailuita, kun on pakko stalkata sulle tuntemattomien ihmisten vaiheita. t. antibojeristiMiksi jätettäisiin. Meitä kiinnostaa K:n naisseikkailut, jotka on muuten todellisia, eikä harhaista mielikuvituksen tuotetta kuten kaikki bojere.
Uli uliNyt linkkaat tähän sen viestin, jossa näin sanon sun mielestäsi. Muutoin olet pelkkä trolli.
Ei ehkä huippukallista mutta kallista silti. Esim. ensimmäiselle reissulle mies hankki liian kevyet makuupussit, kun ei tajunnut, että kesälläkin lämpötila voi Lapissa laskea yöllä lähelle nollaa. Pärjäsihän hän kevyelläkin (=säilyi hengissä) mutta nopeasti osti paremman seuraavia reissuja varten. Ihminen pärjää vähällä mutta on eri asia, kuinka nautinnollinen se reissu sitten on. Harva haluaa vaeltaa nälkäkuoleman partaalla, kun mahdollisuus vähän toisenlaiseenkin kokemukseen on. Niistä virheistä oppii mutta kyllähän ne maksavat myös. Tarpeettomat makuupussit myytiin mutta kolmasosalla siitä hinnasta, millä ne ostettiin.Kuules nyt. Olen ollut viikon kestävillä vaellusreissuilla. Tietysti siellä pitää olla oikeanlaiset kengät, teltat yms., mutta kaiken ei tarvitse olla huippukallista ja viimeisen päälle. Vähemmälläkin pärjää, jos on luonnossa selviytymisen taitoja.