V
vierailija
Vieras
Tää mitään trollailua oo nähnytkään. Oikeaoppinen termi ois itsensä ja kaltaistensa viihdyttäminen.Ennen vanhaan trollailua sanottiin vittuiluksi. Tää trollailu on aika laimeaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää mitään trollailua oo nähnytkään. Oikeaoppinen termi ois itsensä ja kaltaistensa viihdyttäminen.Ennen vanhaan trollailua sanottiin vittuiluksi. Tää trollailu on aika laimeaa
No semmosta en nyt tarkottanut. En tiedä ketkä on sun viestin "nää".Nää ei yhtään hyväksy porukkaansa itseään nuorempia ja hoikempia.
Ei kannata toisten fanien pilata juttuja. Itselle riittää oma seura keikoilla.Joo. Tavallaan annoin jo periks ku fandom ja fanien ystävyydet ehkä jo sementöityny tähän mennessä. Lakkasin käymästä keikoilla myös. Mut ehkä alotan uudestaan.
Tätä se kuule taitaa olla kaikkialla. Jos et ole suosittu tai suositun kersan kaveri, jäät ulkopuolelle. Minä olen ollut parissakin isossa discordissa alusta asti (vuodesta 2023) ja niitä pienempiä sektoreita on ilmeisesti perustettu kumpaankin lukemattomia määriä, mutta yhteenkään en ole saanut kutsua. Kuulun niihin seinäruusuihin ja outoihin, niin en pääse cool kids -seuraan. Tänne päädyin nyt joskus keväällä, kun tuntui, ettei mistään löydä tietoa ja infoa K:n ja B:n suurista keikoista. Ei löytynyt täältäkään mutta täällä edes joku vastaa joskus - vaikka harmittavan usein se tietysti on jokin trolli.Selän takana juoruilu ja kähinä ja joukossa osan ihmisistä ulos sulkeminen on minusta sellasta rosvosektorihommaa. Ala-asteen tyttöporukoissa olin viimeksi nähny moista.
Miks tää on musta paras ficci aikoihin kenestäkäänOon Bojanisti joka ei välitä Käärijästä mut mulla sinkoilee kipinät yhden Bojania inhoavan Käärijä fanin kanssa. Tekis mieli suudella häntä mut jos menee ystävyys pilalle.
Kannattaa mieluummin googlaa kun kysyä täältä. Asiassa kuin asiassa oikeastaanVIeläkin ihmettelen,mikä on discordi tai zone? Täytyy kai yrittää googlettaa.
Oo huoleti. Ite oon KV Käärijä discordissa eikä mulla oo vtun hajuakaan siitä et mikä on zone. Dz tarkoittaa mulle Dzeikkua.VIeläkin ihmettelen,mikä on discordi tai zone? Täytyy kai yrittää googlettaa.
Ei kannata toisten fanien pilata juttuja. Itselle riittää oma seura keikoilla.
Oo huoleti. Ite oon KV Käärijä discordissa eikä mulla oo vtun hajuakaan siitä et mikä on zone. Dz tarkoittaa mulle Dzeikkua.
No mä ihmettelin että miks ne on perustanu kv discordiin jonku dzejla-alueenOo huoleti. Ite oon KV Käärijä discordissa eikä mulla oo vtun hajuakaan siitä et mikä on zone. Dz tarkoittaa mulle Dzeikkua.
No mä ihmettelin että miks ne on perustanu kv discordiin jonku dzejla-alueen
Joo, mustakin se oli outoa.No mä ihmettelin että miks ne on perustanu kv discordiin jonku dzejla-alueen
Myös meille ns. ei suosituille löytyy omia ryhmiä. Kyse on kaiketi ajoituksesta ja sattumasta; jos et ole ryhmän perustamisen aikoihin linjoilla, niin kiusankappaleiden takia mahikset on menetetty aika pian. Itse olen aina pyytänyt ryhmään pääsyä, koskaan en ole mitään kutsua saanut.Tätä se kuule taitaa olla kaikkialla. Jos et ole suosittu tai suositun kersan kaveri, jäät ulkopuolelle. Minä olen ollut parissakin isossa discordissa alusta asti (vuodesta 2023) ja niitä pienempiä sektoreita on ilmeisesti perustettu kumpaankin lukemattomia määriä, mutta yhteenkään en ole saanut kutsua. Kuulun niihin seinäruusuihin ja outoihin, niin en pääse cool kids -seuraan. Tänne päädyin nyt joskus keväällä, kun tuntui, ettei mistään löydä tietoa ja infoa K:n ja B:n suurista keikoista. Ei löytynyt täältäkään mutta täällä edes joku vastaa joskus - vaikka harmittavan usein se tietysti on jokin trolli.
Joo. Tavallaan annoin jo periks ku fandom ja fanien ystävyydet ehkä jo sementöityny tähän mennessä. Lakkasin käymästä keikoilla myös. Mut ehkä alotan uudestaan.
Jos olet kerran kv-discordissa, niin siellä löytyy +18-osiossa danger-zone. Sinne postataan kaikki nsfw-jutut.Oo huoleti. Ite oon KV Käärijä discordissa eikä mulla oo vtun hajuakaan siitä et mikä on zone. Dz tarkoittaa mulle Dzeikkua.
Mistä ne otti yhteen?Ehdit ennen mua. Kv servun porukka otti yhteen rajusti ennen kuin perustettiin uusia ryhmiä. Tää Dz:stä puhuva vaikuttaa itse niin draamanhakuiselta riitelijältä, joten ehkä hänelle toisten dissaus on nautinto tai tavallinen asia elämässä.
Mun kaveri on jossakin +18 palvelimessa tai jotain mut en oo ikinä jaksanut selvittää et keille se ryhmä on ja miten sinne pääsee. Ainoa ryhmä johon mulla on kiinnostusta, on se Käärijä gay discord mut se taitaa olla tämän ketjun urbaani legenda.Jos olet kerran kv-discordissa, niin siellä löytyy +18-osiossa danger-zone. Sinne postataan kaikki nsfw-jutut.
Mua myös kiinnostais. Jos se olis olemassa.Mun kaveri on jossakin +18 palvelimessa tai jotain mut en oo ikinä jaksanut selvittää et keille se ryhmä on ja miten sinne pääsee. Ainoa ryhmä johon mulla on kiinnostusta, on se Käärijä gay discord mut se taitaa olla tämän ketjun urbaani legenda.
Inhoan pakko aktiivisuutta. Joskus K:n tekemiset kyllästyttää, joten saattaisin olla kuukaudenkin kirjoittamatta.Mua myös kiinnostais. Jos se olis olemassa.
Mä olin joskus tuolla +18 servulla, mut se(KIN) jäsenyys loppu omaan laiskuuteen; olis pitäny jossain vaiheessa suorittaa siellä lyhyessä ajassa tietty määrä aktiivisuutta ettei lennä ulos. Meikä lensi tietysti, kun en ehtiny ja muistanu panostaa siihen tarpeeksi.
Ai tääkö on viesti jossa selitettiin asiaa? No kysytään sitten että miten loivat ikävää ilmapiiriä ja mikä asia aiheutti lopulta tappelun?Joo siellä oli pari tyyppiä modeina, jotka loi aika ikävää ilmapiiriä, vaikka eivät hirveästi kirjoitelletkaan. Yksi sai sitten aikaan lopulta tappelun (ihan tunnettu virolainen fani, joka on sitten myöhemmin poistettu). Modet päätti silloin, että mieluummin poistetaan pari muuta kuin tämä mode ja muut lähti perässä. Se oli tosi kiva paikka, itse lähinnä seurailin niin en ole missään näissä uusissa paikoissa.
Joo. Ymmärrän et lurkkailijoita halutaan ulos ja syntyy enemmän luottamusta jos kaikki kertoo jotain itsestään tms. Mut mä en kans pysty millään alustalla jatkuvaan aktiivisuuteen. Kiinnostus vaihtelee, ja oon hajamielinen.Inhoan pakko aktiivisuutta. Joskus K:n tekemiset kyllästyttää, joten saattaisin olla kuukaudenkin kirjoittamatta.