Voi esikoinen minkä teit.. Totaalinen pillastuminen eilen, kun piti lähteä mummolasta kotiin. Olisi voinut jäädäkin mummolaan, mutta hälle päätöksenteko on ylivoimaisen vaikeaa, kun jahkailua oli kestänyt 20min. sanoin, että nyt lähdet kotiin. No yllättäen ei olisi halunnut lähteä.
Seurasi tunnin painiottelu autossa, jouduin istua esikoisen sylissä ja pitää aloillaan, puri, repi, ja raapi.. Koko automatkan huusi haluavansa kuolla, tao vaihtoehtoisesti tappaa minut, ja ainakin karkaa autosta, kun se pysähtyy, tai hyppää liikkuvasta autosta pois, hakkasi mehupullolla minua ja kuopusta, kun hää istui takapenkillä. Kauniisti sanoen tilanne oli saatanasta.
Vein kuopuksen isälleen, ettei hänen tarvi enempää moista esitystä katsoa, esikko karkasi autosta, seisoi vajaan tunnin vesisateessa pelkissä sisävaatteissa. Ex sai sitten houkuteltua esikon sisään, jonne sitten jäikin, kun lähdin järkyttyneen kuopuksen kanssa kotiin.
Esikko halusi tulla kohta takaisin kotiin, kuopus ei halunnut häntä kotiin, pelkäsi kuulemma, että esikko tekee hälle jotain. Sovittiin, että esikko menee mummolaan, ja tulee vasta su. takaisin. Kävi kuitenkin tässä kotona, ennen kuin ex lähti häntä heittämään, ja puhuttiin asia selväksi. Sanoin, että kotiin voi aina tulla, ja ettei mummolaan meno johdu siitä, etteikö äiti rakastaisi jne, mutta nyt on tilanne se, että meidän kaikkien kolmen tulee rauhoittua.
Ah, kuinka haastavaa onkaan erityislapsen vanhemmuus :heart:
Seurasi tunnin painiottelu autossa, jouduin istua esikoisen sylissä ja pitää aloillaan, puri, repi, ja raapi.. Koko automatkan huusi haluavansa kuolla, tao vaihtoehtoisesti tappaa minut, ja ainakin karkaa autosta, kun se pysähtyy, tai hyppää liikkuvasta autosta pois, hakkasi mehupullolla minua ja kuopusta, kun hää istui takapenkillä. Kauniisti sanoen tilanne oli saatanasta.
Vein kuopuksen isälleen, ettei hänen tarvi enempää moista esitystä katsoa, esikko karkasi autosta, seisoi vajaan tunnin vesisateessa pelkissä sisävaatteissa. Ex sai sitten houkuteltua esikon sisään, jonne sitten jäikin, kun lähdin järkyttyneen kuopuksen kanssa kotiin.
Esikko halusi tulla kohta takaisin kotiin, kuopus ei halunnut häntä kotiin, pelkäsi kuulemma, että esikko tekee hälle jotain. Sovittiin, että esikko menee mummolaan, ja tulee vasta su. takaisin. Kävi kuitenkin tässä kotona, ennen kuin ex lähti häntä heittämään, ja puhuttiin asia selväksi. Sanoin, että kotiin voi aina tulla, ja ettei mummolaan meno johdu siitä, etteikö äiti rakastaisi jne, mutta nyt on tilanne se, että meidän kaikkien kolmen tulee rauhoittua.
Ah, kuinka haastavaa onkaan erityislapsen vanhemmuus :heart: