Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Kertokaapas saakos teidän vaavit Tärinäkohtauksia/vilunväristyksiä? Mintulla sellaisia on tosi usein, niin että ollaan alettu miehen kanssa kiinnittään ihan huomiota. Sen olen kuullut että pissaaminen saattaa joskus tärisyttää, mutta tuskin Minttu noin usein pissaa, kun saattaa tulla monta peräkkäin lyhyen ajan sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja lhs:Tuutilulla näyttää olevan lähes yhtä hyvä myyjä kuin minäkin, oon maailman huonoin hinnoittelija jos jotain olen myymässä, en vaan saa hinnoiteltua mitään :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Mammoliino: tulipa nyt tuosta teidän Raksusta mieleen, että minä tässä yksi päivä ehdottelin isännälle jo ihan vakavissani sitä pomeriania. Ihan niin kuin mulla ei olisi tarpeeksi pinna tiukalla tällä kokoonpanollavielä sitten olen hankkimassa lisää työtä itselle :/ Olen just tämmönen että kun elämä on tarpeeksi tylsää, niin mulla lähtee lopullisesti mobedi käsistä
Hyvä kun teidän Raksu sai lääkkeet vaivaansa.
Taas on tälle päivää juoksulenkki tehty. =) saunassakin jo kävin ja kohta lähden laittamaan pojan untenmaille.
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:ukki kuoli :'(