Kuulostaa pelottavan tutulta, meillä ollu ihan samanlaista meininkiä. Päätään hakkaa seiniin ja lattiaan, repii tukasta, sylkee, raapii, nipistelee, potkii, lyö ja yleensä myös lyö sillä mitä kädessä sattuu olemaan ja aina kun saa raivarin. Tytär on 2v6kk ja on ollu alusta saakka noi uhma kohtaukset tosi rajuja. Meillä myös saattaa tytär tulla ja lyödä, kun leikitään. Kesken leikkien tulee mun eteen ja lyö, repii tukasta, sylkäsee tai potkasee. Vien yleensä heti jäähylle. Jäähyllä sitten hakkaa päätänsä seinään, niin että tulee mustelma. Itteeni lähinnä huolestuttaa toi päänhakkaaminen siksi, että tuskin kovin hyvää tekee tollanen kun melki, joka päivä ryskää päätään seinään. Pelkään että, kallo vaurioituu ja joutuu sairaalaan :'(. Ite Myös joka päivä hermostun tyttäreen ja meen toiseen huoneeseen, kun alkaa tulla mitta täyteen. Sorrun huutamaan tyttärelle melki joka päivä, yleensä siinä vaiheessa kun hakkaa päätään. Pelko ja paniikki vammautumisesta ottaa sillon yli otteen

. Tää päivä menikin ihmeen lepposissa merkeissä. Ainoo iso juttu oli, että vuokra- asunnon vessan ovella tytär onnistu olohuoneen oven karmin ylä listan silpoo. On ovi aukot liian lähekkäin. Viimeks rikko ruoka lautasensa, paiskas lattiaan niin, etä sirpaleet vaan lenteli ja ruuat pitkin seiniä ja lattioita. Mulla pääs itku ja itken aika usein, noita tyttären kohtauksia, tulee itelleen niin äärettömän ahdistunu ja avuton olo, kaipais välillä apua ja taukoa tosta vastuusta. Tytär yleensä purkaa kaiken raivon muhun, jos mies komentaa tytärtä, niin tytär tulee lyömään, repii tukasta, potkasemaan, nipistämään tai jotain muuta vastaavaa. Jäähypenkistä on ollu aika paljon apua meillä ja yleensä jäähyn jälkeen on kuin enkeli, mutta tunnin tai parin päästä alkaa taas, koettelu. Rakastan kuitenkin mun pientäni äärettömän paljon, koska on kuitenkin aivan ihana pieni tyttö. On hymyileväinen, innostuu kaikesta hauskasta, tykkää piirtää, tanssia, laulaa, tykkää halitella, köllötellä ja olla sylissä, nauraa paljon ja tehäänkin kaikkea hassua yhessä

. Mutta kaikki tekeminen päättyy yleensä siihen, että tytär saa hirveet raivarit. Neuvolassa on ollu puhetta, mutta vastaus oli, että pitää olla tiukempi ja kyllä ne ajan kanssa menee ohi. Tuskin tyttö enää koulu ikäsenä päätään hakkaa seinään tai lattiaan.