Keskiviikkoa, minä täällä taas kurkin!
Joo
Dana, pysy vain täällä, ja muut raskautuneet! Te tuotte meille uskoa siihen, että on se mahdollista. =) Ja kun teillä monella on kuitenkin tuoreessa muistissa se pitkäkin yritys ja odotuksen tuska, teidän näkökulmaanne on kiva kuulla.
Mä olen täällä metsästänyt (sen todennäköisen) oviksen eilen, ilman testausta vaihteeksi, joten minun piinailuni vasta alkavat...
Tiedä oliko sitten aktiivisemman greippimehun juonnin ansiota, mutta limoista ja ankarista juilinnoista ei voinut erehtyä. Viime kuussahan mulla ei noita kipuja ollut. Jotenkin muistelen, etten viime kuussa pelkkää greippimehua juonut aamujuomaksi. Nyt on ollut sitä pelkästään. Se on taas toinen juttu, liittyvätkö noi asiat mitenkään toisiinsa...
Tosi tieteellisiä kemistilausuntoja taas täällä annan. On tämä kyökki- (tai vessa-)analyytikon homma sitten hilpeää!
Moni on tuossa aiemmin kauhuissaan ja hurtilla huumorilla kuvaillut kuumeensa oireita - mm. vauvanvaatteiden hiplaamista tai vauvalehtien ostamista sivuille pälyillen. Kyllä tämä greippimehu-ynnä-muut-lailliset-aineet-kemistinä sekä limapoliisina olokin saa itsessä välillä epäuskoisia naurahduksia aikaan.
Tähänkö on tultu?!!
IKINÄ en olisi itsestäni uskonut!!
No, ei se mitään. Onneksi teitä kanssahurahtaneita siellä riittää. Itse en ole vauvanvaatteisiin päin vielä uskaltanut vilkaistakaan. Tiedä mihin se vielä johtaisikaan. Ostaisin samalla jo lastenrattaatkin ja varaisin päivähoitopaikan?
Ja sitten jos (kun) raskautuu, hurahdusoireet varmasti vain kasvavat, koska sitten voi OIKEASTI ruveta ostelemaan kaikkea. Ja tuntemuksissakin riittää analysoitavaa, kuten olemme saaneet kuulla. Siksi onkin just kiva kuulla niitäkin tuntemuksia jo nyt. Tietää vähän sitten, mihin varautua.
Huomatkaa, tänään taas toiveikkaana...
:wave: