31-vuotias mies ja 18-vuotias tyttö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehet ovat sikoja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse 27-v nainen, vakavasti harkitsen suhdetta 19-vuotiaaseen poikaan.
En olisi ikikuunapäivänä kuvitellut pystyväni ihastumaan noin nuoreen, mutta niin kävi.
Luulin kyllä nuoren näköiseksi 23-24 -vuotiaaksi alunperin, sen verran ikäistään kypsempi.

Eli puoli vuotta sitten olisin ollut järkyttynyt 31-v mies, 18-v tyttö -suhteesta, mutta oman kokemuksen kera en enää tuomitse muita pelkkien lukujen perusteella.

Olet nainen ja harkitset vakavasti suhdetta poikaan? Joo, kyllä tuo kertoo kaiken oleellisen.

[QUOTE="vierailija";29676790]Olet nainen ja harkitset vakavasti suhdetta poikaan? Joo, kyllä tuo kertoo kaiken oleellisen.[/QUOTE]

Yhden sanan perusteellahan kannattaa tuomita koko juttu. Mietin tuota kirjoitusasua, ja päätin sitten kirjoittaa otsikon kaltaisesti (31-v mies ja 18-v tyttö), mutta vastakkaisen tilanteen.

Hän vaikuttaa ikäisiään vuosia kypsemmältä, itse näytän vuosia nuoremmalta, eli näytämme kyllä hyvin sopusuhtaiselta parilta. Ulkoisesti katsottuna meidät arvioidaan siis molemmat lähes samanikäisiksi, 8-vuoden ikäerosta huolimatta.

En oikein ymmärrä tätä toisten parisuhteiden kauhistelua, kun molemmat osapuolet ovat täysikäisiä.

Itseänikin harmittaisi, jos oma mieheni lähtisi toisen matkaan (tämän iästä riippumatta) mutta saavat kai vapaat aikuiset keskenään kuitenkin pariutua?

Olin 17 kun rupesin seurustelemaan silloin 27 v miehen kanssa. 18 kun mentiin naimisiin. Nyt vuosia takana 19. Enkä ole uskovainen vaan ihan perus tavallinen nainen. Et uskontoon on turha vedota...

[QUOTE="Vaimo";29677300]Olin 17 kun rupesin seurustelemaan silloin 27 v miehen kanssa. 18 kun mentiin naimisiin. Nyt vuosia takana 19. Enkä ole uskovainen vaan ihan perus tavallinen nainen. Et uskontoon on turha vedota...[/QUOTE]

Miltei sama ikäero kuin meillä. Olin 16 v kun alettiin seurustella, mies 25 v.
Yhdessä oltu nyt 15 vuotta.

Tyttöhän tuossa eniten hyötyy miehestä :) Itsellänikin on vanhempi mies ja onhan se ollut kiitettävästi kotiinpäin kun itse saanut opiskella rauhassa kun miehellä on jo omasuutta ja vakityö, vaikka ei se tärkeintä tietenkään ollutkaan. Mutta oikein kiva lisä ja paljon on tullut hyödyttyä siitä.

Yhteistyössä