Oikeus vapautti hyväksikäyttösyytteestä. Mies harrasti seksiä 13-vuotiaan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
no, se on sun mielipide se. mä käsitin, että kyse oli nuorten kotibileistä, ja mun mielestä 18v on vielä nuori, ainakin siihen 50vuotiaaseen verrattuna. en mä nyt hehkuta sitä, että 13vuotiaiden kanssa sais aikuiset vehtailla. parempi olisi jos 13 vuotias ei vielä vehtailisi kenenkään kanssa, mutta sä et nyt taida nähdä tässä kokonaisuutta.
jos sun poikas 18vuotiaana sekaantuu teiniin, joka näyttää vanhemmalta ja valehtelee ikänsä, niin lupaatko olla eturivissä kivittämässä moisen pedarin?

Mä en ole luvannut olla missään kivittämässä ketään. :D Vai mistä kohtaa löydät kannatukseni kivitystuomiolle? Olen kaikenlaisen väkivallan vastustaja. Tämän palstan kaksinaismoralismi on kuitenkin hämmentävää. Kun täällä on ollut ketjuja ns. oikeista pedofiileista, jotka ovat viekotelleet ja pakottaneet alaikäiset ties mihin mukaan, niin lähes kaikki täällä olivat valmiina sallimaan kidutuksen ja kuolemantuomion. Mutta kun 18-vuotias syyllistyy "tietämättään" samaan, niin kyse onkin tietämättömästä nuoresta, joka ei ole edes rikosoikeudellisessa vastuussa tekosistaan. Pelottavaa, todella pelottavaa.

Jos oma poikani syyllistyisi tuollaiseen, toivoisin todellakin, että hän kantaisi vastuunsa ja saisi siitä rangaistuksenkin. Se, että hän olisi mahdollisesti joutunut huijauksen kohteeksi, on tietenkin surullista, mutta viisaudella ja varovaisuudella sitltä voi jokainen välttyä.

Alkuperäinen kirjoittaja kalkkis täälläkin:
Mä en ole luvannut olla missään kivittämässä ketään. :D Vai mistä kohtaa löydät kannatukseni kivitystuomiolle? Olen kaikenlaisen väkivallan vastustaja. Tämän palstan kaksinaismoralismi on kuitenkin hämmentävää. Kun täällä on ollut ketjuja ns. oikeista pedofiileista, jotka ovat viekotelleet ja pakottaneet alaikäiset ties mihin mukaan, niin lähes kaikki täällä olivat valmiina sallimaan kidutuksen ja kuolemantuomion. Mutta kun 18-vuotias syyllistyy "tietämättään" samaan, niin kyse onkin tietämättömästä nuoresta, joka ei ole edes rikosoikeudellisessa vastuussa tekosistaan. Pelottavaa, todella pelottavaa.

Jos oma poikani syyllistyisi tuollaiseen, toivoisin todellakin, että hän kantaisi vastuunsa ja saisi siitä rangaistuksenkin. Se, että hän olisi mahdollisesti joutunut huijauksen kohteeksi, on tietenkin surullista, mutta viisaudella ja varovaisuudella sitltä voi jokainen välttyä.

Onneksi länsimainen oikeuskäytäntö ottaa huomioon tekojen tahallisuuden/tahattomuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja kalkkis täälläkin:

suhteellisuudentaju? :whistle:
tuosta sun mummojen ryöstelystä...tätähän vois melkein verrata siihen, että joku mummo tuputtaa laukkuaan "ota pois vaan, mie en sillä ennää mittään tee, sopiikin sulle niin hyvin." ja perään tulee sitten ryöstö syyte.

niin, ja opastappa poikasi tosiaan tarkistamaan ne tyttöjen henkkarit ennen petiin menoa! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Nii-in:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Jaahasvainiin!Kyllä määkin huijasin ikääni ja väärensin papereita...mutten mää kelleen tyrkyttäny itteeni ja vaikka niin olisin tehnykkin niin tekeekö se ko.toimenpiteestä erilaisen?Entäs kun olin 30v ja mut raiskattiin??Tekeekö tuo IKÄ asiasta erilaisen?Samanlaiselta paskalta alistamiselta se tuntuu!!!
Ja miten tytön vanhemmat tähän liittyy?Ei esim.mua kasvattanu kukaan(paitti isoisä ensimmäiset 5v)mää olin ihan omillani ja jos olisin 13v:nä jutun nostanu niin olis tullu ilmi nää perheensisäiset konfliktit,kuten asianajaja kivasti totesi...joten mää sain kärsiä...

Edelleen, ap:n laittamassa jutussa ei käsittääkseni ollut kyse raiskauksesta... Se, että sua käytettiin lapsena, nuorena ja aikuisena hyväksi, ei tarkoita että kaikki teinien harrastama sekoilu ja seksin harrastaminen vanhempien kundien kanssa on raiskauksia

Okei,mielipiteesi on jo kuultu!
Kysymys kuuluu:miten hyvin sää kasvatat sen lapsesi jottei se TARJOO itteensä vanhemmille miehille?Anna nyt jotain pojoja meille einiintäydellisilleäideille!!Kun sun mielestäs nää tytöt "tarjoo" itteensä!!
:whistle: voisko kyse olla ehkä kehittymättömästä äiti/isä suhteesta?Ei tietenkään :laugh:

Tällä palstalla on teiniäitejä, joita ei todellakaan ole pakotettu seksiin, tuntuu että on ihan normia aloittaa seksielämä jo 13v ikäisenä. Toivon todella että omat lapseni odottavat täysi-ikäiseksi ja että heidän tulevat kumppanit ovat vähintään sen 18v kun aloittavat seksielämän.
Aina ei voi tietää yhdenillan jutuista minkäikäisiä ovat, mutta jos selvästi lapsen näköinen tyttö valehtelee ikänsä niin ei se poista mieheltä vastuuta.

Yhteistyössä